ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی رکسان معاف (دکتری فرانسه از دانشگاه ژنو- سوییس)
مشخصات مدرس
 آموزش کوتاه مدت زبان فرانسه، تکنیکهای ویژه ی آزمونهایTCF، TEF, DELF, DALF بر پایه ی انگلیسی

آموزش کوتاه مدت زبان فرانسه، تکنیکهای ویژه ی آزمونهایTCF، TEF, DELF, DALF بر پایه ی انگلیسی

- اگر در زبان انگلیسی روان هستید، یادگیری زبان فرانسه برای شما بسیار راحت تر و سریع تر خواهد بود.
- در این روش زبان فرانسه را بر اساس دانش انگلیسی خود آموزش می بینید که باعث می شود 5 برابر سرعت یک زبان آموز عادی و به سادگی به زبان فرانسه و آزمونهای زبان فرانسه مسلط شوید.
- این روش به ویژه برای کسانی که داوطلب امتحانهای TCF, Tef و DELFT, DALF برای مهاجرت به کانادا، پذیرش از دانشگاههای فرانسه-زبان و یا مصاحبه ی سفارت به زبان فرانسه هستند، بسیار بسیار مفید و مؤثر است.
-من دانش آموخته ی دوره ی روش تحقیق در مطالعات ترجمه از دانشگاه ژنو و به انگلیسی و فرانسه مسلط هستم.
-زبان فرانسه ی حقوقی- زبان فرانسه ی دیپلماسی و زبان فرانسه ی تجاری و بازگانی را نیز به صورت تخصصی آموزش میدهم.
- لطفاً در صورت پاسخگو نبودن به تماس تلفنی شما، برایم ایمیل بزنید. حتماً در اولین فرصت پاسخ خواهم داد.
کلاس آنلاین: ساعتی 450 هزار تومان
مدرس فرانسه TCF ، TEF، DELF، DALF
مدرس فرانسه حقوقی، انگلیسی حقوقی
عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی حرفه ای و تخصصی زبان فرانسه، اخذ پذیرش از دانشگاه‌های زبان فرانسه، دوره های زبان فرانسه در فرانسه، اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کبک، مصاحبه ی سفارت فرانسه، زبان با قیمت مناسب، ارزان، مدرس زبان فرانسه خانم، غرب تهران، شمال تهران، شرق تهران، عظیمیه کرج، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل شما و به صورت آنلاین، بهترین معلم زبان فرانسه، زبان فرانسه تضمینی و ارزان، نهم، دهم، دوازدهم و یازدهم، دانشگاهی، استاد زبان فرانسوی خانم با قیمت مناسب، فرانسه ی حقوقی- فرانسه دیپلماسی، فرانسه بازرگانی

رکسان معاف (دکتری فرانسه از دانشگاه ژنو- سوییس)
رشته تحصیلی: مترجمی فرانسه
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه ژنو- سوییس
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران آنلاین کل دنیا
هزینه تدریس: ساعتی 450 هزار تومان
سابقه کار: 17 سال
خوب است بدانید:
رکسان معاف (دکتری فرانسه از دانشگاه ژنو- سوییس)، از تاریخ ۱۳۹۹/۳/۱۹ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 3796 بازدید داشته است.
09103153584
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۹/۳/۱۹
بازدید: 3797

رزومه مدرس

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
علیرضا کربلایی ۱۴۰۲/۴/۳۰

عالی

0
0
محرابی نیا ۱۴۰۱/۱۲/۱۷

من در 6 ماه با خانم معاف به سطح b2 مسلط شدم و مدرک دلف B2 رو به راحتی گرفتم. خیلی ممنون از ایشون. واقعا مدرس زبان مثل ایشون خیلی خیلی کم هست.

0
0
سینا مقامی ۱۴۰۱/۱۲/۱۷

من دارم با خانم معاف سطح C1 فرانسه رو می خونم. برای این سطح خیلی دنبال مدرس فرانسه گشتم و بسیار خوش شانس بودم که خانم معاف رو پیدا کردم. روش تدریس، اخلاق و شخصیتشون فوق العاده است. و از همه مهمتر چون از زبان انگلیسی استفاده می کنند درک مطالب برای من خیلی راحت تر شده است چون از پیش دارای آیلتس 8 بودم.

0
0
پدرام ۱۴۰۱/۹/۲۷

من برای امتحان سطح b2 یه دوره ی فشرده با خانم معاف گذروندم اما ایشون انقدر من رو علاقه مند کردن که بدون اینکه برام ضروری باشه سطخ C1 رو هم دارم با ایشون ادامه میدم. واقعا از ایشون ممنونم. عالی، خوش اخلاق اما سختگیر هستن.

0
0
شاهدی ۱۴۰۱/۸/۲۴

من سطح B2 را با ایشان می گذرانم و از روند پیشرفتم بسیار راضی هستم. قبل از ایشان سه مدرس عوض کرده بودم و هیچ کدام نمی توانستند سطح B2 را تدریس کنند. ایشان نه تنها با تسلط کامل این سطح را تدریس می کنند بلکه تفاوت واژگان و ساختارها با سطح های پایین تر را نیز برایم توضیح می دهند که برایم خیلی مفید است. از ایشان ممنونم و با اینکه به بیشتر از سطح B2 نیاز ندارم اما قصد دارم که همچنان زبان فرانسه را با خانم معاف ادامه دهم.

0
0
رادین ۱۴۰۱/۵/۱۶

کیفیت کلاسهای ایشون واقعا بالاست و من از یادگرفتن زبان فرانسه با ایشون واقعا لذت میبرم. بخصوص وقتی بر اساس انگلیسی درس میدن یادگرفتن گرامر فرانسه برام خیلی خیلی راحت تر شده.

1
0
رویا و ساسان ۱۴۰۰/۹/۱۱

من و همسرم هر دو مدرس زبان انگلیسی هستیم و وقتی می خواستیم با ایشون کلاس برداریم خیلی تردید داشتیم. اما حالا باید اعتراف کنم که کلاسشون واقعا عالی هست و کم کم به ایشون حسادت می کنم :)) براشون بهترینها رو آرزو داریم. فوق العاده هستند و در کارشون بسیار جدی هستن.

0
0
Hormati ۱۴۰۰/۹/۱۰

man dar 4 mah sathe B1 ra tamam kardam va ba nomreye 84 az100 dar emtahane DELF B1 ghabul shodam va mosalaman kelasam ra ba ishun edame midam.

0
0
حرمتی ۱۴۰۰/۹/۱۰

من در چهار ماه با خانم معاف سطح B1 را تمام کردم و با نمره ی 85 از 100 در امتحان DELF B1 قبول شدم و قطعاً کلاسم رو با ایشان ادامه می دهم.

0
0
بهناز ۱۴۰۰/۹/۷

استاد. واقعا استاد به تمام معنا

0
1
ایمان درخشان ۱۴۰۰/۹/۵

سلام آگهی و مهارت های شما برای من خیلی جذاب هستند اما هزینه هاتون با توجه به بودجه ی من کمی بالاست. آیا شما تخفیف هم برای دوره هاتون در نظر می گیرید؟

سلام به شما از پیام شما و نظر لطفتان سپاسگزارم. برای من باعث افتخار است که بتوانم در خدمت شما باشم. بله. در صورتی که بیست جلسه یکجا پرداخت صورت بگیرد و بیش از دو جلسه کنسلی پشت سر هم نداشته باشید یا شرایط شما به گونه ای باشد که مجبور باشیم بیش از سه جلسه در هفته برایتان کلاس در نظر بگیریم، می توانیم برای هزینه ی پرداختی شما به توافق برسیم.

0
0
مهران دانا ۱۴۰۰/۹/۴

من دارای فوق لیسانس حقوق بین الملل هستم و از دوره های تخصصی فرانسه ی حقوقی ایشان بهره می برم. البته تمرکز ما بر زبان فرانسه ی حقوقی است اما راهنمایی های ایشان دز زبان انگلیسی نیز برایم بسیار مفید و مؤثر بوده اند. چنین مدرس هایی بسیار نادر هستند.

1
0
امیر احسانی ۱۴۰۰/۹/۳

خانم معاف لهجه ی بسیار زیبایی به هر دو زبان فرانسه و انگلیسی دارند. من واقعاً تحت تأثیر روش تدریس و تسلط منحصر به فرد ایشان به این دو زبان هستم. صداقت، تسلط بر مطالب، برخورد دوستانه و مؤدبانه و جدیت به موقع ایشان همگی از ویژگی های یک مدرس حرفه ای و آکادمیک است.

3
0
ساقی رحمانی منش ۱۴۰۰/۸/۲۹

خیلی باهوش و دقیق هستند و خیلی خوب میدونن مطالب رو چطور توضیح بدن. خیلی ازشون راضی هستم و از اینکه بهشون اعتماد کردم و باهاشون کلاس برداشتم خیلی خوشحالم. ازشون ممنونم

0
0
شروین ۱۴۰۰/۵/۱۲

از کلاسشون بسیار راضی هستم و خیلی خوب دارم پیشرفت می کنم.

0
0
کاوه ۱۴۰۰/۵/۸

she is literally one of the bests elle est véritablement l'une des meilleures خانم معاف حقیقتاً از بهترینها هستند. کلاسشون بسیار مفید و جذاب هست.

0
0
شیوا ۱۴۰۰/۲/۲۶

خانم معاف از بهترین مدرسهای فرانسه ای هستن که دیدم. واقعا از کلاسشون لذت می برم. مسلط، دقیق و واضح تدریس میکنند.

2
0
سینا ۱۴۰۰/۱/۱۰

عالی هستند. عالی. من قبل از ایشان با سه تا مدرس فرانسه دیگر هم کار کرده بودم. با اینکه آنها هم مدرسان خوبی بودند. اما با روش خانم معاف خیلی راحت تر و روان تر پیش رفتم. تطبیقی که بین زبان انگلیسی و فرانسه ایجاد می کنند باعث شد اصلا با زبان فرانسه احساس غریبگی نداشته باشم و یاد گرفتنش برایم اصلا سخت نباشد.

1
0
سحابی ۱۴۰۰/۱/۱

روش بسیار جالب و متفاوتی دارند. خیلی هنرمندانه از زبان انگلیسی برای آموزش فرانسه استفاده می کنند. ایشون رو به همه ی کسانی که انگلیسیشون خوبه و میخوان فرانسه یاد بگیرن توصیه می کنم.

6
0
سارا ۱۳۹۹/۸/۲۸

برای آموزش آنلاین فرانسه برای دخترم از کانادا با ایشان تماس گرفتم. ایشان در کمال راستگویی و درستکاری گفتند که متد آموزشیشون برای رده سنی دختر من کارایی نداره و در نهایت ادب و حسن اخلاق سه گزینه دیگر را برای من پرس و جو و بررسی کردند و خیلی زود یکی از آنها را معرفی کردند. پیگیری و روی باز ایشان و حس کمک رسانیشان قابل ستایش و کم نظیر هست. مسلمأ مهارت های ارتباط اجتماعی قوی و مشتری محور ایشان اثربخشی آموزش تخصصی ایشان را دوچندان می‌کند. برای شما آرزوی موفقیت و تن درستی میکنم. با تشکر سارا

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی