ارتباط مستقیم با 30793 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه کسب درآمد 20 میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی در سال 1402

نحوه کسب درآمد 20 میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی در سال 1402

نحوه کسب درآمد 20 میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی در سال 1402

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید در سال 1402 از تدریس خصوصی 20 میلیون تومان در ماه و یا بیشتر از آن درآمد کسب کنید توضیح داده می شود. اگر می خواهید یک معلم خصوصی پردرآمد باشید ادامه این مطلب را بخوانید.
پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس:
10 نکته کاربردی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی موفق
ممکن است شما قبلا در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته اید و یا شاید بخواهید این کار را شروع کنید. شاید درآمد 20 میلیون تومان و بیشتر از آن برای شما عادی به نظر برسد و یا باور نکنید که می توان از تدریس خصوصی به چنین درآمدی رسید. در ادامه بررسی می کنیم که آیا می توان به این درامد رسید و اگر ممکن است چه راهکاری باید اتخاذ گردد.
حتما بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی
فرض کنید که شما هر جلسه تدریس خصوصی را با نرخ 250 هزار تومان برگزار نمائید و در طول روز به صورت متوسط 3 کلاس داشته باشید. با این فرضیات شما به صورت متوسط روزانه 750 هزار تومان و در طول یک ماه 22 میلیون و 500 هزار تومان درآمد خواهید داشت. در ادامه بررسی می کنیم که آیا فرضیات در نظر گرفته شده صحیح است یا نه؟ در همین سایت ایران مدرس آگهی های تدریس اساتید را بررسی نمائید (کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی در ایران مدرس). قیمت کلاس های تدریس خصوصی در این وب سایت توسط خود اساتید تعیین می شود و از 50 هزار تومان تا 1 میلیون تومان برای یک جلسه متغیر است. اساتید برند و به نام برای هر جلسه تدریس 1 میلیون تومان و بیشتر هم دریافت می کنند. اساتید برجسته آیلتس و مدرسین خوشنام کنکور برای هر ساعت تدریس 500 هزار تومان و بیشتر از آن هم دریافت می کنند. می توانید خودتان لیست مدرسین را در همین سایت بررسی کنید. بنابراین، 250 هزار تومان برای هر جلسه قیمت بالایی نیست. البته اگر تازه کار هستید شاید باید از قیمت های پایین تر شروع کنید و به تدریج نرخ کلاس ها را افزایش دهید. البته باید رزومه خودتان هم قوی تر شده و تکامل خودتان را طی کنید.
مطالعه کنید:
نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی
فرض دیگری که برای کسب درآمد بیشتر از 20 میلیون تومان در ماه در سال 1402 از تدریس خصوصی در نظر گرفته شد این بود که به صورت متوسط هر روز 3 جلسه کلاس داشته باشید. در ایام امتحانات تعداد جلسات بیشتری هم می توانید داشته باشید. اساتید پرکار بعضا در یک روز 6 جلسه هم برگزار می کنند. در هر صورت، در کار تدریس خصوصی چالشی که وجود دارد این است که چگونه شاگرد جذب کنید. در هیمن سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه نحوه جذب شاگرد ارائه شده است و از جمله این مقالات می توان به 12 راهکار و روش عملی و موثر برای افزایش تعداد شاگردها در کار تدریس خصوصی اشاره کرد. با در نظر گرفتن روش های مختلف جذب شاگرد می توانید به درامد بالا از تدریس خصوصی برسید و حتی درامد خودتان را به بالای 20 میلیون تومان در ماه هم برسانید. دقت کنید که خودتان هم باید امادگی لازم را داشته باشید. اگر تا به حال درآمد شما از تدریس خصوصی حول و حوش 3 یا 4 میلیون تومان در ماه بوده است نخواهید که یک مرتبه به 20 میلیون تومان در ماه برسید. این ترم درآمد خودتان را دو برابر کنید و به تدریج روند افزایشی را ادامه دهید.
مطالعه
چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟ هم مفید است.
یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در سال 1402 ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس است. بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از عضو شدن و ورود به کنترل پنل تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا شاگردهای بیشتری را جذب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.
برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خودتان مطالعه کنید:
بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image