ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نقش علاقه و تمرکز در موفقیت در تدریس خصوصی

نقش علاقه و تمرکز در موفقیت در تدریس خصوصی

نقش علاقه و تمرکز در موفقیت در تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با نقش علاقه و تمرکز در موفقیت در تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد باشید باید به درس تدریسی خودتان علاقه مند باشید و روی تدریس دروس محدودی متمرکز شوید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


برای کسب درآمد عالی از کار و شغل تدریس خصوصی بسیار خوب است که متمرکز کار کنید بارها گفته شده است که بسیار خوب است که فقط یک درس را تدریس کنید. البته درس پرمتقاضی را انتخاب کنید و حتما باید به درس تدریسی خودتان علاقه داشته باشید. دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، انواع نرم افزارها، زبان انگلیسی، زبان فرانسه و آلمانی، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی، آمار و ... متقاضیان زیادی برای کلاس های خصوصی دارند.


با ارائه مثال این بحث را بیشتر باز می کنیم. شما اگر در گوگل بهترین معلم ریاضی را جستجو کنید اساتیدی را می بینید که اولا عاشق ریاضی هستند و از آموزش و تدریس ریاضی لذت می برند و ثانیا فقط ریاضی تدریس می نمایند. برای موفقیت در هر کاری باید دو پارامتر و عامل بسیار مهم را با هم داشته باشید: علاقه + تمرکز


مطالعه این مقاله هم مفید است: روش تدریس جذاب و انواع روش های تدریس نوین و خلاقانه



ممکن است این طور به نظر برسد که اگر درسهای مختلفی را تدریس کنید و چندین درس را در متن تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بنویسید باعث می شود افراد بیشتری تبلیغ شما را ببینند و در نهایت جذب شاگرد و درآمد بالاتری داشته باشید. اما مطمئن باشید در همین سایت ایران مدرس مدرسینی که بیشترین درآمد را کسب می کنند اساتیدی هستند که روی یک درس تمرکز کرده اند و برای آن درس جزو بهترین اساتید خصوصی تهران و کل ایران هستند نه اساتیدی که درس های متعددی را در متن تبلیغ خودشان نوشته اند. وقتی شما دروس مختلف و متعددی را تدریس می کنید برای تمامی آن دروس در حد متوسط باقی می مانید. اما وقتی فقط یک درس را تدریس می نمائید برای آن درس می توانید جزو بهترین ها شوید و با خلاقیت روش تدریس خاص خودتان را داشته باشید.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه نمائید: چگونگی داشتن یک تدریس موفق و عالی


اگر شما بخواهید به عنوان مثال یک کمربند بسیار شیک و خاص را خریداری کنید مسلما به مغازه ای می روید که فقط کمربند دارد و تخصصی در آن زمینه فعالیت می کند نه مغازه ای که لباس های مختلف و کفش و کمربند را با هم دارد. ممکن است از چنین مغازه ای هم خرید کنید ولی اگر روی نتیجه حساس باشید مسلما سراغ مغازه ای می روید که تخصصی در آن زمینه فعالیت دارد.



مطالعه مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.


فرض کنید شخصی می خواهد برای فرزند خودش با یک معلم فیزیک برای موفقیت در کنکور کلاس هماهنگ نماید. مسلما این شخص سراغ استادی می رود که تخصصی فیزیک کنکور را تدریس می کند و کارنامه درخشانی دارد تا مدرسی که در متن تبلیغ خودش در کنار فیزیک کنکور، ریاضی شیمی و چند درس دیگر را هم نوشته است. بنابراین لزوما این طور نیست که اساتیدی که درس های بیشتری را تدریس می کنند شاگرد بیشتری بگیرند بلکه این اساتید که درسهای متعددی تدریس می کنند شانس کمتری برای انتخاب شدن دارند.



مسلما تایید می کنید که مثلا بهترین معلم شیمی کنکور تهران و کل ایران فقط شیمی تدریس می کند، بهترین استاد آیلتس فقط در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت دارد و برای سایر دروس هم همین است. اصلا این افراد به این دلیل بهترین شده اند که تمرکز کرده اند و به درس تدریسی خودشان علاقه دارند.


البته اینجا استثنایی وجود دارد. مدرسی که مثلا در رشته مهندسی مکانیک درس خوانده است می تواند اکثر دروس تخصصی رشته خودش را تدریس نماید و این حالت هم به تمرکز نزدیک است. چرا که تمام دروس مهندسی مکانیک یا هر رشته دیگری مربوط به همان رشته هستند و فصل مشترک دارند. با این وجود باز هم بیشترین درآمد از تدریس خصوصی را مدرسینی کسب می کنند که فقط یک درس را تدریس می کنند. اگر می خواهید بهترین معلم زیست ایران شوید، برای تدریس فیزیک جزو مدرسین برند باشید، زبان انگلیسی را تدریس کنید و معروف و پردرآمد شوید، در هر صورت درسی که به آن بسیار علاقه دارید را انتخاب کنید، روی تدریس آن و بهتر و مسلط شدن در تدریس آن تمرکز کنید  و به این ترتیب جزو برترین اساتید خواهید شد.


مطالعه این مقاله را هم از دست ندهید: شرایط و ویژگی های یک تدریس اثر بخش و راهکارهای کاربردی اجرای آن ها


علاقه و تمرکز باعث می شود خلاقیت به خرج دهید و در مسیر مداومت داشته باشید به همین دلیل هر روز موفق تر ‌و پردرآمد تر خواهید شد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس       


آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image