ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین قیمت تدریس خصوصی در سال 1403 آنلاین و حضوری

بهترین قیمت تدریس خصوصی در سال 1403 آنلاین و حضوری

اگر در سال 1403 قصد دارید با بهترین نرخ و قیمت از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید ادامه این مطلب را بخوانید. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست معلم های خصوصی ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی و نرخ درخواستی هر استاد برای هر جلسه و یا هر ساعت کلاس خصوصی بر روی عبارت مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی کلیک کنید.


1- نرخ کلاس های تدریس خصوصی در سال 1403 شاید بتوان گفت به نسبت سال های قبل کمتر شده است. دلیل این نکته این است که در حال حاضر اکثر کلاس های خصوصی به صورت آنلاین برگزار می شود و هزینه تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است.


2- بهترین قیمت تدریس خصوصی لزوما به معنی کمترین و ارزان ترین قیمت نیست. شما باید در جستجوی استاد و معلم خوب با کیفیت بالا باشید. در همین سایت تمام اساتید رزومه کاری و نرخ کلاس های خودشان را ارائه کرده اند. با استادی کلاس داشته باشید که رزومه قوی دارد.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین سال 1402 و 1403 از ابتدایی تا دانشگاه



3- همانطور که گفته شد در سال 1403 و هر زمان دیگری نرخ کلاس های اینترنتی و مجازی پایین تراست. بنابراین اگر می خواهید با نرخ مناسب کلاس داشته باشید از کلاس های آنلاین استفاده کنید. مثلا تدریس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین 20 تا 50 درصد از تدریس خصوصی حضوری ارزان تر تمام می شود.


مطالعه کنید: بهترین قیمت تدریس خصوصی چگونه مشخص می شود؟


4- اگر می خواهید از کلاس های آنلاین برای پیشرفت در درس و تحصیلی استفاده کنید و در عین حال نرخ مناسبی هم پرداخت کنید می توانید دو یا چند نفره در این کلاس ها شرکت کنید و کلاس را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید. هم برای شما به صرفه تر است و هم اساتید استقبال می کنند.


5- از همین الان تصمیم بگیرید در سال 1403 درس خواندن و برگزاری کلاسهای خصوصی را به تعویق نیندازید و از همان ابتدای ترم کلاس های را شروع کنید. اوایل ترم اساتید وقت آزاد بیشتری دارند و نرخ پایینتری برای کلاس ها در نظر می گیرند.


6- در کنار اینکه سعی می کنید بهترین قیمت تدریس خصوصی با استاد خوب و مجرب را داشته باشید در نظر داشته باشید که درس خواندن خودتان هم برای اینکه هزینه کل کلاس ها کمتر شود بسیار موثر است. وقتی درس می خوانید جلسات کمتری لازم می شود و هزینه کلی که باید پرداخت کنید کاهش می یابد.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: 10 پارامتر تعیین کننده در رابطه با قیمت تدریس خصوصی


7- نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اساتیدی که با نرخ بالا تدریس می کنند و سوابق تدریس بالا و رزومه درخشان دارند در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتری درس را به پایان می رسانند و در کل به نفع شما خواهد بود.


8- اگر استادی برای هر جلسه تدریس خصوصی آیلتس به صورت حضوری در منزل در سال 1403 برای هر جلسه تدریس 700 هزار تومان را درخواست می کند، اگر کلاس را آنلاین برگزار کنید شاید هر جلسه را 600 هزار تومان هم برگزار نماید. بنابراین کلاس های آنلاین به صرفه تر است.



9- ممکن است بخواهید از کلاس خصوصی خیلی ارزان استفاده کنید. فرض کنید 10 جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی با یک استاد کم تجربه و کم سواد هر جلسه 50 هزار تومان داشته باشید. واضح است که برای 10 جلسه باید 500 هزار تومان پرداخت کنید که اگر یاد نگیرید هم وقت و هم پول شما هدر می رود.


مطالعه نمائید: قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ساعتی


10- مطلب مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که قیمت کلاس ها هم لزوما مشخص کننده کیفیت کار استاد نیست. ممکن است بعضی از اساتید خوب با قیمت پائین تدریس کنند. ولی معمولا کالا و خدمات عالی با نرخ ارزان ارائه نمی شود.


11- یک راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب این است که برای درس مورد نظر و بدون توجه به قیمت 5 استاد خوب انتخاب کنید و از بین این اساتید با معلمی که بهترین قیمت را دارد کلاس هماهنگ کنید.


12- فرض کنید که یک معلم خصوصی زبان انگلیسی برای هر جلسه تدریس تک نفره 600 هزار تومان را در نظر دارد. برای کلاس دو نفره احتمالا 750 هزار تومان درخواست می کند و هر نفر 375 هزار تومان پرداخت می کنید. بنابراین تدریس نیمه خصوصی هم راهکار بسیار خوبی است.


مشاهده فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.


13- به عنوان مثالی دیگر فرض کنید می خواهید در کلاس خصوصی فیزیک شرکت کنید. اگر خودتان خوب درس بخوانید و تمرین حل کنید به جای 10 جلسه، مثلا با 7 جلسه هم درس را یاد می گیرید و مثل این می ماند که 30 درصد تخفیف گرفته باشید. حتما خودتان خوب درس بخوانید.


14- اگر می خواهید بهترین نرخ تدریس خصوصی در سال 1403 را داشته باشید لیست کامل مدرسین در همین سایت ایران مدرس را بررسی کنید. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.


برای تمامی مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در این سایت شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس ثبت شده است. بنابراین انتخاب یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده با قیمت مناسب و منصفانه از این سایت کار راحتی است.



15- ایام امتحانات را فقط برای رفع اشکال در نظر داشته باشید. در ایام امتحانات نمی توان درس را کامل یاد گرفت. در ضمن، اساتید خوب وقت کمتری دارند و نرخ های بالاتری هم پیشنهاد می دهند. از اوایل ترم به فکر هماهنگ کردن استاد باشید.


از دست ندهید: عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی و هزینه کلاس خصوصی


16- سابقه تدریس استاد بر نرخ کلاس های ایشان موثر است. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند نرخ بیشتری را درخواست می کنند. البته خوب استادی که تجربه بالاتری دارد بهتر هم تدریس می کند. در هر صورت، با هر معیاری که در نظر دارید می توانید از این وب سایت معلم خودتان را انتخاب کنید.


17- قیمت تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری به نسبت دروس متوسطه بالاتر است. به عنوان مثال برای تدریس خصوصی زیست شناسی کنکور اساتید نرخ بالایی درخواست می کنند. نرخ کلاس خصوصی در سال 1403 از 200 هزار تومان تا 2 میلیون تومان برای یک جلسه متغیر است.


18- هزینه کلاس های خصوصی به مقطع تحصیلی هم بستگی دارد. اگر در جستجوی بهترین قیمت معلم خصوصی هستید در نظر داشته باشید که نرخ تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را نمی توان با قیمت کلاس ریاضی ششم مقایسه کرد.


این مقاله خوب را بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


19- فرض کنید یک استاد عربی را با نرخ 100 هزار تومان و استاد دیگری که با سابقه است و شاگردهای قبلی موفقی دارد با نرخ 400 هزار تومان تدریس می کند. اگر با استاد مجرب کلاس داشته باشید و از خوب نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید بهتر است.



20- در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ارائه شده است (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های تدریس خصوصی). با مشاهده لیست مدرسین در این وب سایت می توانید بهترین معلم خصوصی با بهترین نرخ در سال 1403 را داشته باشید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 20754 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image