ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی نحوه شروع کار و شغل تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا

نحوه شروع کار و شغل تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا


در این مقاله در رابطه با نحوه شروع کار و شغل تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی زبان موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


نحوه شروع کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی


برای شروع فعالیت به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی نکاتی که در ادامه گفته می شود را مد نظر داشته باشید تا به درآمدهای عالی و بالا برسید. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مرحله اول باید به علاقه خودتان به این کار اطمینان داشته باشید. اگر از کار تدریس خوشتان می آید و به زبان انگلیسی علاقه دارید این کار می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.


در نظر داشته باشید که اگر شما تسلط بسیار خوبی بر مکالمه و گرامر زبان انگلیسی داشته باشید، مدارک لازم را کسب کنید و صلاحیت های لازم را بدست آورید، زبان انگلیسی بازار کار بسیار خوب و متقاضیان بسیار زیادی دارد. بنابراین می توانید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین به درآمد های عالی برسید.


نکته بعدی اینکه برای جذب شاگرد و زبان آموز هم باید عملکرد درستی داشته باشید. درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس راهکار بسیار خوبی برای جذب شاگرد است. می توانید فیلم نمونه تدریس خودتان را هم در همین سایت ارائه دهید و به عنوان یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و یا یکی از بهترین اساتید خصوصی آیلتس و تافل تهران و کل ایران به درآمد بالایی برسید.


برای موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان آنلاین و حضوری موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1. مطمئن شوید که تجهیزات مناسب دارید


وقتی نوبت به راه‌اندازی یک تجارت آنلاین آموزش انگلیسی می‌رسد، با پوشش دادن تجهیزات فنی اولیه که برای آموزش آنلاین از آنها استفاده می‌کنید، شروع کنید: یک کامپیوتر/لپ‌تاپ در حال کار، یک جفت هدفون کاربردی، و یک اتصال اینترنتی پایدار. هنگامی که این اصول اولیه را داشته باشید، تا زمانی که محیطی بدون نویز باشد، آماده تدریس در هر مکانی هستید. البته اگر تدریس خصوصی زبان در منزل انجام می دهید این تجهیزات را لازم ندارید. اما در نظر داشته باشید که با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان، بازار کار شما از شهر محل سکونت تان به کل جهان گسترش می یابد و می توانید از هر جای دنیا شاگرد و زبان آموز جذب نمائید.



2. اعتبارنامه هایی را برای آموزش مؤثر و تسلط بر مهارت های شغلی کسب کنید


معلمان تازه کار


به عنوان یک فریلنسر که تجارت آنلاین خود را شروع می کند، باید برای تدریس در کلاس مجازی کاملاً آماده باشید. اگر در زمینه تدریس تازه کار هستید یا هنوز گواهینامه TEFL ندارید، آموزش جامعی مانند گواهینامه TTC پایه محکمی در آموزش زبان انگلیسی ایجاد می کند. سپس، گواهی تخصصی (شاید با یک کلاس مجازی) را اضافه کنید تا به طور کامل برای کلاس آنلاین آماده شوید و خود و کسب و کارتان را قابل فروش تر کنید.


معلمان با تجربه


اگر قبلاً گواهینامه TEFL آنلاین دریافت کرده اید یا تجربه تدریس در کلاس درس یا آنلاین دارید، گرفتن گواهینامه تخصصی در آموزش آنلاین انگلیسی بهترین افزوده به مدارک و تجربه فعلی شما است. می توانید مدرک هایی مانند آیلتس، تافل، تسول و ... دریافت نمائید. خصوصا اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت داشته باشید حتما باید مدرک آیلتس با نمره خوب بگیرید.


مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


با افزودن گواهینامه تخصصی در آموزش آنلاین انگلیسی به عنوان یک مترجم آزاد می توانید حتی فراتر بروید. این دوره فراتر از مهارت های آموزش است و به جای آن بر مهارت های تجاری تمرکز دارد. هنگام راه اندازی کسب و کار خود، به چیزی بیش از مهارت های بازاریابی نیاز دارید. همچنین باید بر مهارت های عملیاتی، ارتباطی، توسعه تجاری و سازمانی تسلط داشته باشید. گذراندن یک دوره تخصصی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه جایگاه آموزشی خود را انتخاب کنید، برند خود را بازاریابی کنید، با چالش های عملیاتی مقابله کنید و کسب و کار خود را در یک بازار رقابتی مقیاس دهید.



3. محل تدریس خود را انتخاب کنید


در مرحله بعد، در مورد نوع کلاس هایی که می خواهید برگزار کنید، تصمیم بگیرید. زمانی که یک گروه خاص از دانش آموزان را برای تدریس آنلاین انتخاب می کنید، معمولاً سودآورتر و راحت تر است. برای مثال، می‌توانید روی گروه‌های سنی خاصی مانند آموزش به کودکان یا بزرگسالان تمرکز کنید. می توانید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان فعالیت داشته باشید. همچنین می‌توانید کلاس‌هایی را در زمینه‌های آموزشی خاص ارائه دهید، که حتی می‌تواند به کسب درآمد بیشتر کمک کند. به عنوان مثال، شما می توانید در زبان انگلیسی تجاری یا در آماده سازی دانش آموزان برای آزمون های گواهینامه انگلیسی، مانند آیلتس یا تافل، تخصص داشته باشید.


Halan، از برزیل، سرمایه گذاری آنلاین تدریس خود را با ارائه درس های انگلیسی هوانوردی آغاز کرد. او خاطرنشان کرد: «این یک موقعیت متفاوت است، زیرا ما در اینجا در مورد ایمنی صحبت می کنیم. اگر بتوانیم تعداد خلبانانی را که انگلیسی صحبت می کنند افزایش دهیم، می توانیم ایمنی را افزایش دهیم و این برای هوانوردی خوب است. بنابراین، من اینجا هستم تا ایمنی بیشتر برای هوانوردی و ارتباطات واضح‌تر را فراهم کنم، و به دنبال کمک به خلبانان هستم، چه با پول بیشتر، کار در خارج از کشور یا پرواز با جت بزرگ‌تر، شغل خود را بهبود بخشند.»


مطالعه نمائید: چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟


4. یک بستر آموزشی را انتخاب کنید


به عنوان یک فریلنسر، مهم است که کلاس های خود را از طریق یک پلت فرم کنفرانس ویدیویی آنلاین قابل اعتماد و کاربر پسند ارائه دهید که دارای ویژگی هایی متناسب با نیازهای آموزشی آنلاین شما باشد. اینها ممکن است شامل یک تخته سفید مجازی یا قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش باشد. Zoom، Microsoft Teams و Google Meet بهترین برنامه‌های آموزشی انتخابی برای اکثر معلمان آنلاین انگلیسی هستند و آموزش زبان انگلیسی با Skype نیز همچنان محبوب است (همه این پلتفرم‌ها نسخه‌های رایگان دارند). هر ابزار آموزش ESL را کاوش کنید تا ببینید کدام را ترجیح می دهید. یکی را انتخاب کنید که عمدتاً برای کلاس های خود از آن استفاده می کنید، سپس یک پلت فرم پشتیبان در صورتی که دانش آموزی با اولین مشکل مواجه شود.


حتی می توانید از شبکه های اجتماعی برای آموزش استفاده کنید. Mathews، یک معلم آزاد از برزیل، محتوای انگلیسی را از طریق اینستاگرام به اشتراک می گذارد. او گفت: «تصمیم گرفتم از موسسه زبانی که در آن کار می‌کردم دست بکشم و برای خودم شروع به کار کنم. وقتی این اتفاق افتاد، یکی از شاگردانم به من گفت: «باید یک حساب اینستاگرام باز کنی. شما باید شروع به ارسال ویدیو یا پست های نوشتاری کنید، زیرا نحوه صحبت کردن، روشی که به مردم آموزش می دهید متفاوت است.» در ابتدا، من از اشتراک گذاری مطالب در اینستاگرام خجالتی بودم، زیرا من فردی خجالتی هستم. سخت بود، اما با گذشت زمان، مهارت‌های ارتباطی‌ام را بهتر می‌کردم.»


5. قیمت خود را تعیین کنید


برای کلاس های آنلاین خود نرخ ساعتی تعیین کنید. اگر در حال تدریس کلاس های عمومی انگلیسی و همچنین برگزاری کلاس های تخصصی در یک جایگاه خاص هستید، می توانید نرخ جداگانه و بالاتری را برای درس های تخصصی خود تعیین کنید. همچنین می‌توانید بسته‌های کلاس یا تبلیغات ویژه ارائه دهید که همیشه دانش‌آموزان بیشتری را جذب می‌کند.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


6. ساعت های تدریس خود را برنامه ریزی کنید


گام بعدی برای نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین آموزش انگلیسی این است که به برنامه کاری دلخواه خود فکر کنید – به یاد داشته باشید، شما به عنوان یک فریلنسر رئیس هستید! کدام ساعت از روز را می خواهید کار کنید؟ می خواهید بین کلاس ها چقدر زمان استراحت داشته باشید؟ آیا در تعطیلات آخر هفته کار خواهید کرد؟ همچنین به سازماندهی ساعات تدریس در برگه اکسل یا Airtable یا Google Calendar یا برنامه تقویم دیگری کمک می کند تا دانش آموزان بتوانند در دسترس بودن شما را ببینند و یک بلوک در برنامه شما به راحتی انتخاب کنند.



7. بازی بازاریابی خود را شروع کنید


در نهایت، کلاس های خود را برای یافتن دانش آموزان آنلاین بیشتر دیده و شنیده کنید! شما می توانید خدمات خود را با ایجاد یک وب سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی و یا حتی عضویت در گروه های آنلاین تبلیغ کنید. فراموش نکنید که تبلیغات دهان به دهان نیز بسیار مفید است! و اگر مطمئن نیستید که با بازاریابی و عملیات اجرایی کسب و کار از کجا شروع کنید، نگران نباشید. شما می توانید تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ثبت نمائید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مقالات بسیار خوبی در زمینه نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد ارائه شده است. به عنوان مثال مقالات زیر را مطالعه نمائید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان


نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


نحوه آموزش موفقیت آمیز زبان انگلیسی به صورت تک به تک


چه به دنبال افزایش حقوق خود باشید و چه بخواهید به یک برنامه آموزشی انعطاف پذیرتر تبدیل شوید، ممکن است به فکر تبدیل شدن به یک معلم خصوصی زبان انگلیسی باشید. تدریس خصوصی می تواند تجربه بسیار مفیدی باشد. مزایا و معایب معلم خصوصی زبان انگلیسی شدن را بیاموزید و نحوه شروع کار را بیاموزید.


قبل از اینکه وارد آموزش تک به تک انگلیسی شوید، مطمئن شوید که این نقش برای شما مناسب است. مزایا و معایب شغل را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که آیا مسئولیت اضافی تدریس خصوصی چیزی است که شما آماده به عهده گرفتن آن هستید یا خیر.


مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی


آموزش خصوصی زبان انگلیسی مزایای زیادی دارد. برای بسیاری، اینها شامل انعطاف‌پذیری، تجربه و درآمدی است که شغل فراهم می‌کند.


انعطاف پذیری


آموزش یک به یک از هر نوع بر اساس برنامه شما ساخته شده است. چه تدریس خصوصی تنها شغل شما باشد یا بیشتر، درس ها به وقت شما ارائه می شود. زمان کلاس ها را می توانید با شاگردهای خودتان هماهنگ نمائید و زمان کلاس ها قابل تغییر است.


تجربه


ماهیت تدریس خصوصی از شما می‌خواهد که آموزش را مطابق با نیازهای دانش‌آموز تنظیم کنید. تجربه ای که شما آموزش های متمایزکننده ای را برای یک دانش آموز به دست می آورید - به طور مداوم از سبک ها و هوش های یادگیری استفاده می کنید - بسیار ارزشمند است و باعث بهبود عملکرد شما در سراسر زمان کاری شما خواهد شد.


درآمد


ناگفته نماند که اگر زودتر شروع به کار کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد، اما برخی از معلمان خصوصی تمام وقت حتی به اندازه معلمان رسمی درآمد دارند در حالی که ساعات کمتری کار می کنند. متغیرهای زیادی دخیل هستند، اما تدریس خصوصی همیشه نسبتاً سودآور است.


معایب تدریس خصوصی زبان انگلیسی


تدریس خصوصی معایبی هم دارد. از جمله این موارد می توان به رفت و آمد، بی ثباتی و غیرقابل پیش بینی بودن اشاره کرد.


رفت و آمد


اکثر معلمان چندین مشتری دارند. بسته به جایی که زندگی می کنید و آنچه را که آموزش می دهید، مشتریان شما می توانند بسیار گسترده باشند. معلمان اغلب زمان زیادی را صرف سفر به خانه دانش آموزان خود می کنند. اگر این یک مشکل است، ممکن است تدریس خصوصی برای شما مناسب نباشد. اگر بیشتر در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی فعالیت کنید این مشکل برای شما اهمیتش کمتر خواهد شد.


بی ثباتی


کار تدریس خصوصی همواره در حال نوسان است. شما همیشه یک جریان ثابت از مشاغل نخواهید داشت، به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید. اگر به درآمد ثابت یا یک برنامه ثابت متکی هستید، احتمالاً نباید تدریس خصوصی را دنبال کنید.


غیر قابل پیش بینی بودن


کار تدریس خصوصی تا حدودی غیر قابل پیش بینی است. دانش‌آموزان بعضا کلاس ها را لغو می‌کنند، برنامه‌ها تغییر می‌کنند، و شما مجبور می‌شوید که اغلب زمانی که معلم خصوصی هستید، به آنها کمک کنید تا آنها را به عنوان مشتری نگه دارید. این شغل برای کسانی نیست که به خوبی با تغییرات سازگار نیستند.



شروع تدریس خصوصی


اگر مزایا و معایب این نقش را در نظر گرفته اید و مطمئن هستید که می خواهید معلم خصوصی زبان انگلیسی شوید، می توانید برای اولین دانش آموزان خود آماده شوید. شما باید درک کنید که هر یک از مشتریان شما برای طراحی دستورالعمل مولد که نیازهای آنها را برآورده می کند به چه چیزی نیاز دارند – بهترین راه برای شروع، انجام تحلیل نیازها است. از آنجا، نتایج تجزیه و تحلیل شما به شما در برنامه ریزی دروس کمک می کند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و به درآمد بالا برسید مقالات زیر هم مفید است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی زبان


درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


نحوه انجام تحلیل نیازها


تجزیه و تحلیل نیازها می تواند به همان اندازه که شما می خواهید رسمی یا غیر رسمی باشد. به هر حال شما انتخاب می کنید که دانش آموزان خود را ارزیابی کنید، به خاطر داشته باشید که الف) هر یک از دانش آموزان شما نیازهای بسیار متفاوتی خواهند داشت و ب) دانش آموزان شما ممکن است نتوانند به شما بگویند که به چه چیزی نیاز دارند. وظیفه شما این است که بفهمید مشتریان شما حتی زمانی که خودشان نمی توانند آن را به زبان بیاورند و چه سطحی از تجربه با زبان انگلیسی دارند، امیدوارند از آموزش چه چیزی به دست آورند.


شما باید تجزیه و تحلیل نیازهای خود را با این آزمون شروع کنید تا بفهمید دانش آموزان چقدر با زبان راحت هستند. برخی در گذشته به طور گسترده انگلیسی خوانده اند و در حال حاضر به تسلط نزدیک شده اند در حالی که برخی دیگر ممکن است تازه شروع کنند. آموزش تک به تک (خصوصی) شما باید از هر کجا که دانش آموزان شما را ترک کردند ادامه یابد. در این زمینه نکات زیر را در نظر داشته باشید:


1- مکالمه به زبان انگلیسی داشته باشید. با یک مکالمه معمولی خود را گرم کنید. سعی کنید تا حد امکان به انگلیسی استاندارد صحبت کنید (مثلاً از زبان محلی، زبان عامیانه و غیره خودداری کنید) و سپس وقتی زبان آموز شروع به صحبت کرد، به سبک زبان آموزان تغییر دهید.


حتما بخوانید: نحوه شروع تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و گروهی


2- بپرسید چرا زبان آموز به دنبال بهبود زبان انگلیسی خود است. از انگیزه های مشتریان خود برای اطلاع رسانی آموزش خود استفاده کنید. کار و سفر دلایل رایج برای بهبود مهارت های انگلیسی هستند. اگر یادگیرنده قادر به بیان اهداف خود نیست، پیشنهاداتی را ارائه دهید. مشتریان خود را تشویق کنید که تا حد امکان جزئیات بیشتری را برای این پاسخ ارائه کنند.


3- در مورد تجربیات انگلیسی بپرسید. آیا زبان آموز سال ها در کلاس های انگلیسی شرکت کرده است؟ اصلا کلاس نگرفته اند؟ آیا آنها در خانواده ای بزرگ شده اند که فقط انگلیسی شکسته صحبت می کند و آنها امیدوارند که چیزی نزدیک به تسلط داشته باشند؟ اگر آنها تا به حال تست های انگلیسی را انجام داده اند؟ سعی کنید نتایج را بدست آورید.


4- یک تمرین مختصر درک مطلب ارائه دهید. صحبت کردن و خواندن انگلیسی دو کار بسیار متفاوت است - به این ترتیب که زبان آموزان شما می توانند هر دو را انجام دهند. برای ارزیابی درک مطلب خواندن آنها، یک تمرین خواندن و گوش دادن کوتاه به آنها بدهید.


5- یک کار نوشتن را مدیریت کنید. اگر زبان آموزی مهارت های بسیار محدودی در زبان انگلیسی نشان می دهد، نیازی نیست فوراً این وظیفه را به زبان آموزی محول کنید. اولین کار شما برای آنها این است که انگلیسی گفتاری خود را توسعه دهید. این مسابقه بررسی گرامر متوسط ​​را فقط به سخنرانان پیشرفته تر بدهید.


6- نتایج را جمع آوری کنید. داده های تمام ارزیابی های فوق را در یک خلاصه جامع از توانایی های هر دانش آموز جمع آوری کنید.


این مقاله هم مفید است: اولین جلسه تدریس زبان (کلاس های خصوصی و گروهی)


تعیین اهداف آموزشی


از نتایج تجزیه و تحلیل نیازهای خود برای تعیین اهداف یادگیری برای دانش آموزان خود استفاده کنید. به طور کلی، هر درس باید یک یا دو هدف یادگیری داشته باشد تا آموزش را هدایت کند. قبل از اینکه هر جلسه را هدفمندتر کنید، این اهداف را با دانش آموزان خود به اشتراک بگذارید. هنگام نوشتن این اهداف دقیق و دقیق باشید. در اینجا چند نمونه از اهداف یادگیری زبان انگلیسی یک به یک آورده شده است.


در پایان این درس، دانش آموز قادر خواهد بود:


- موضوع یک جمله گفتاری یا نوشتاری را به درستی شناسایی کنید.


- هنگام ارائه، تماس چشمی، صدای مناسب، ریتم مناسب و اعتماد به نفس را نشان دهید.


- انگلیسی نوشتاری را برای استفاده مناسب از زمان فعل تجزیه و تحلیل کنید و در صورت نیاز اصلاحات را انجام دهید.


- مهارت صحبت کردن به انگلیسی غیر رسمی را در زمینه خرید مواد غذایی نشان دهید.


هرچه اهداف یادگیری شما دقیق تر باشد، احتمال دستیابی دانش آموزان به آنها بیشتر می شود. اهداف یادگیری قوی به دانش‌آموزان شما کمک می‌کند تا آنچه را که می‌آموزند به اشتراک بگذارند و به شما کمک می‌کند تا آموزش خود را با اهداف بلندمدت هماهنگ نگه دارید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


دستورالعمل برنامه ریزی


با ترسیم اهداف یادگیری خود، می توانید فعالیت ها و تمرین های جذابی را برای دانش آموزان خود انتخاب کنید تا به آنها دست یابند. طیف وسیعی از فعالیت‌هایی که می‌توان هنگام کار انفرادی با دانش‌آموز انتخاب کرد، بی‌پایان است. در مورد علایق دانش آموزان خود بیاموزید و از انعطافی که تدریس خصوصی اجازه می دهد استفاده کنید. اگر همیشه راهکاری کار نمی کند، به سادگی روش دیگری را امتحان کنید.


منبع:


bridge.edu


thoughtco.com


گردآوری: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 130 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image