ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 نکته مهم و کلیدی برای تبدیل شدن به بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ایران

20 نکته مهم و کلیدی برای تبدیل شدن به بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ایران

20 نکته مهم و کلیدی برای تبدیل شدن به بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ایران

اگر می خواهید بهترین معلم خصوصی ایران شوید .... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید و جزو برترین ها باشید .... اگر قصد دارید در کار تدریس خصوصی بسیار موفق شوید .... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس:
شرایط و ویژگی های یک تدریس اثر بخش و راهکارهای کاربردی اجرای آن ها

در ادامه 20 نکته بسیار مهم و کلیدی برای قرار گرفتن در لیست بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی ایران ارائه شده است. موارد زیر را حتما در نظر داشته باشید و در کار خودتان به سرعت پیشرفت کنید.



1- در صورتی کار تدریس خصوصی را انجام دهید که به بحث تدریس و آموزش دادن علاقه دارید. اگر کار تدریس را دوست ندارید در زمینه دیگری که مورد علاقه شماست فعالیت کنید.

2- دروسی را تدریس کنید که در ایام تحصیل خودتان از یادگیری آن دروس لذت می بردید و در آن درس ها نمرات خوبی گرفته اید. البته پرمتقاضی بودن درس هم باید مورد توجه قرار گیرد.

3- علاقه به کاری که انجام می دهید و علاقه به دروسی که تدریس می کنید رمز موفقیت شما است. تمام افراد موفق به کاری که انجام می دهند علاقه دارند.

4- به خودتان باور و ایمان داشته باشید. شما می توانید بسیار پیشرفت کنید و بسیار باهوش و توانا هستید. البته باید در جایگاه درستی فعالیت کنید و در راستای علایق خودتان قدم بردارید.

5- در صورت امکان بر روی کار تدریس خصوصی تمرکز کنید. اگر کارهای متعددی را انجام بدهید باز هم می توانید از تدریس خصوصی درآمد داشته باشید ولی جزو بهترین ها شدن به تمرکز نیاز دارد.

مطالعه
100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.

6- اگر به ریاضی علاقه زیادی دارید فقط
تدریس خصوصی ریاضی را انجام دهید. اگر از فیزیک و مسائل آن لذت می برید فقط فیزیک تدریس کنید. بهترین حالت این است که فقط یک درس تدریس کنید و برای تدریس آن درس نفر اول شهر خودتان و حتی نفر اول ایران شوید.

7- اگر علاقه و تمرکز و باور و افکار درست را در کنار هم داشته باشید و برای خودتان اهداف مشخص و واضحی در نظر بگیرید به سرعت پله های ترقی را طی خواهید کرد و بهترین معلم در زمینه کاری خودتان خواهید شد.

8- به عنوان مثال، بهترین معلم های ریاضی و یا بهترین مدرسین زبان انگلیسی فقط روی تدریس ریاضی یا زبان تمرکز دارند و هر روز تسلط خودشان را افزایش می دهند. باید به درسی که تدریس می کنید علاقه داشته باشید تا موفق شوید.




9- اگر از تدریس شیمی، موازنه، واکنش های شیمیایی و .... لذت می برید روی تدریس خصوصی شیمی تمرکز کنید. شاگردهای شما هم به این ترتیب به درس علاقه مند شده و نتیجه خوبی می گیرند و در نتیجه شما یکی از بهترین معلم های شیمی کنکور، متوسطه و دانشگاه خواهید شد.

10- هر روز در جستجوی یادگیری مطالب جدید باشید. اگر مثلا فیزیک را تدریس می کنید بر متن کتاب درسی و تمام تمرینات آن مسلط باشید. اجازه ندهید اشکالی برای شما باقی بماند. در کلاس خصوصی باید هر سوالی را بتوانید جواب دهید. بهترین مدرسین 100 درصد بر مطالب درسی مسلط هستند.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
ویژگی های بهترین معلم

11- توجه داشته باشید که به هر میزان بر درس هایی که تدریس می کنید بیشتر و بیشتر مسلط باشید در کلاس روانتر و بهتر تدریس می کنید و فن بیان شما هم خود به خود بهتر خواهد شد. وقتی خودتان بسیار مسلط هستید و به درس تدریسی علاقه دارید در نهایت کلاس های شما بسیار با کیفیت خواهد بود.

12- اینکه در مراحل قبل بر تمرکز بر دروس تدریسی تاکید شد، به این دلیل بود که وقتی شما تعداد محدودی درس را تدریس می کنید در نهایت بر آن درس ها مسلط تر خواهید بود. برای قرار گرفتن در لیست بهترین اساتید تدریس خصوصی باید بسیار مسلط باشید و کلاس های شما منحصر به فرد و متمایز باشد.

13- نکته بسیار مهم در کار تدریس خصوصی این است که در کلاس هایی که برگزار می کنید، متناسب با هر شاگرد درس را به گونه ای ارائه نمائید که برای ایشان مفید باشد. باید در همان جلسه اول و حتی در نیم ساعت اول جلسه اول تدریس به شناخت خوبی از شاگرد خودتان برسید و متناسب با اهداف و سطح سواد ایشان درس را ارائه نمائید.

14- برای بهترین شدن در کار تدریس خصوصی باید شاگردهای شما بهترین نتیجه را بگیرند. سعی کنید موفقیت شاگردهای خودتان را در اولویت اول قرار دهید و برای نتیجه گرفتن ایشان هر کاری را انجام دهید.

15- به کار خودتان متعهد باشید. در کلاس های خصوصی پیش خودتان این طور فرض کنید که کلاس ها تضمینی است. اگر شاگرد شما درس نمی خواند با روش های مختلفی سعی کنید ایشان را به مسیر درست برگردانید. مدرسین مجرب و خوب مسئولیت نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را به عهده می گیرند.

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
25 ویژگی یک معلم موفق

16- برای خوب نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید از والدین ایشان کمک بگیرید. به والدین گزارش بدهید و از ایشان بخواهید در فاصله زمانی بین کلاس ها بر درس خواندن و تمرین حل کردن فرزند خودشان نظارت داشته باشند.



17- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و یا دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی شاگردهای شما باید تمرین حل کنند. برای بازه زمانی بین کلاس ها به ایشان تمرین بدهید و حل تمرینات را با جدیت بخواهید. یک معلم خصوصی خوب فقط به ارائه درس اکتفا نمی کند بلکه شاگردهای خودش را در مسیر موفقیت هم هدایت می نماید.

18- بهترین اساتید چون می دانند موفقیت ایشان در گرو موفقیت شاگردهایی است که دارند، در طول برگزاری کلاس ها ارزیابی را انجام می دهند و جلسه به جلسه میزان پیشرفت شاگردهای خودشان را اندازه می گیرند. باید بررسی کنید شاگردهایی که دارید در حال پیشرفت و یادگیری هستند یا نه.

19- در کنار افزایش کیفیت کلاس ها و تلاش برای بهتر شدن و مسلط تر شدن بر درس های تدریسی، باید سعی کنید روش های مختلف جذب شاگرد را هم امتحان نمائید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید. با درج تبلیغ در این وب سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای مطالعه در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد این مقاله را بخوانید:
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

20- سعی کنید با شاگردهایی که دارید روابط خوب و دوستانه ای داشته باشید. به شاگردهای خودتان مشورت بدهید و به عنوان یک استاد و حتی یک دوست در برنامه ریزی تحصیلی به ایشان کمک کند و سعی کنید حتما ایشان را به موفقیت برسانید. بهترین معلم های تدریس خصوصی بهترین شاگردها و موفق ترین شاگردها را دارند.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2640 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image