ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در کلاس های خصوصی زبان به صورت مجازی، اینترنتی و یا آن لاین شرکت کنید مطالعه این مقاله برای شما مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: ویدیوی بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا را ببینید.


مزایای تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی


برای یادگیری سریع و در زمان کوتاه زبان انگلیسی شرکت در کلاس های تدریس خصوصی راهکار بسیار خوبی است. در این کلاس ها می توانید اشکالات پایه ای خودتان در زبان را برطرف نمائید و به نسبت کلاس های گروهی پیشرفت سریع تری خواهید داشت. کلاس های خصوصی زبان را می توان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار نمود. کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری مزایایی دارد که در این بخش بررسی می شود. کلاس های اینترنتی و آنلاین زودتر و ساده تر هماهنگ می شود. در این کلاس ها وقت مدرس و استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و در نتیجه به نسبت کلاس های حضوری هزنیه این کلاس ها معمولا در حد 20 درصد یا شاید بیشتر از آن ارزانتر است.


کلاس های مجازی در هر زمانی از روز قابل برگزاری است و برای خانواده شاگرد هم مزاحمتی ایجاد نمی شود. به عنوان مثال، شب قبل از امتحان ساعت 11 شب هم اگر شاگرد اشکالاتی داشته باشد می تواند با هماهنگ کردن کلاس به صورت آنلاین و مجازی اشکالات خودش را برطرف نماید و در امتحان نتیجه بسیار خوبی بگیرید. مزیت اصلی دیگر کلاس های آنلاین این است که شما ساکن هر شهری از ایران و یا ساکن هر جای دیگر دنیا باشید به راحتی می توانید از هر جای دیگر دنیا استاد داشته باشید و زبان انگلیسی را خیلی خوب یاد بگیرید. در واقع در کلاس های اینترنتی محدودیت زمان و مکان حذف می شود و همچنین هزینه کلاس ها به میزان زیادی کاهش می یابد.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس که در زمینه آموزش زبان به صورت حضوری و یا آنلاین فعالیت دارند بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


نحوه استفاده درست از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی


برای اینکه کلاس های خصوصی آنلاین زبان برای شما بازدهی خوبی داشته باشد سعی کنید به نسبت تعداد جلساتی که لازم دارید و به نسبت زمانی که تا امتحان یا کنکور و یا آزمون مورد نظرتان باقی مانده است، هر چه زودتر این کلاس ها را برگزار نمائید. به هر میزان در فاصله زمانی برگزاری کلاس ها وقت بیشتری برای مطالعه و مرور داشته باشید در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت. اگر فکر می کنید برای یادگیری و رفع اشکال زبان به صورت آنلاین 10 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است این 10 جلسه در طول یک ماه برگزار شود تا اینکه در طول یک هفته. نکته دیگر اینکه سعی کنید با یک استاد خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید.



مطالعه نمائید: معرفی 8 بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم برای امتحان نهایی و کنکور


در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین زبان انگلیسی را با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید مشاهده نمائید. لیست مدرسین را خیلی خوب بررسی کنید و به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید توجه نمائید. اگر مثلا برای شرکت در آزمون آیلتس قصد دارید یک معلم زبان داشته باشید سعی کنید با استادی کلاس را هماهنگ نمائید که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارد. یا اگر در زمینه زبان کنکور می خواهید کلاس آنلاین و مجازی زبان داشته باشید سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در زبان انگلیسی کنکور موفق بوده اند. خلاصه اینکه در انتخاب استاد دقت کنید.


پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و اینترنتی را هم بخوانید.


قیمت و هزینه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی


همانطور که گفته شد، معمولا هزینه کلاس های خصوصی آنلاین زبان به نسبت کلاس های حضوری حدود 20 درصد ارزان تر است. البته هزینه کلاس های زبان به مقطعی که می خواهید آموزش ببینید و پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. معمولا اساتید با تجربه و با سابقه قیمت های بالاتری برای کلاس های خصوصی خودشان درخواست می کنند. اگر می خواهید در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان اینترنتی و یا حضوری اطلاعات کاملی را کسب نمائید مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را هم بخوانید. نکته دیگر اینکه، در همین سایت ایران مدرس مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند و تعدادی از انها را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده نمائید، در صفحه ثبت مشخصات خودشان ذکر کرده اند که چه قیمتی را برای کلاس های خصوصی در نظر دارند (برای مشاهده لیست مدرسین زبان به لینکی که در بالا معرفی شد مراجعه نمائید).


البته در این وب سایت شماره تماس اساتید هم ارائه شده است و می توانید برای تخفیف گرفتن از اساتید و یا برای هماهنگی کلاس های آنلاین و مجازی با خود استاد تماس بگیرید. قیمت کلاس ها را در کنار رزومه کاری استاد ببینید و اگر یک استاد خوب و با تجربه با قیمت بالاتر را هماهنگ نمائید بهتر است تا با استاد دیگری که رزومه قوی ای ندارد ولی ارزان تر تدریس می کند.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟ هم مفید است.


نحوه هماهنگ کردن با مدرسین برای کلاس های آنلاین زبان


در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی زبان با اساتید زبان انگلیسی برای کلاس های آنلاین و یا حضوری در بالا توضیح داده شد. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین زبان را می توانید مشاهده نمائید و رزومه کاری و سوابق تدریس و همچنین قیمت درخواستی اساتید را ببینید و با آگاهی کامل و به صورت مستقیم و بدون واسطه معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. می توانید سر اینکه کلاس ها حضوری و یا آنلاین برگزار شود و اینکه هزینه برگزاری کلاس در هر حالت چقدر باشد با استاد به توافق برسید. اگر محل سکونت استاد به منزل شما نزدیک است می توانید تدریس خصوصی در منزل داشته باشید و اگر فاصله مکانی زیاد است می توانید در این کلاس ها به صورت اینترنتی و مجازی شرکت نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2059 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image