ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت

نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت

نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت

در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت توضیح داده شده است. اگر می خواهید کلاس خصوصی را برای هر درسی با بهترین قیمت هماهنگ کنید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه


تدریس خصوصی با بهترین قیمت


اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی و یا هر درس دیگری با بهترین، مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت استفاده نمائید نکاتی که در ادامه توضیح داده شده است را مد نظر قرار دهید.


1- زودتر به فکر استفاده از کلاس های خصوصی باشید


معمولا قیمت کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات بالاتر است و به سختی می توانید از مدرسین خوب وقت بگیرید. پس برای اینکه با قیمت مناسب و با اساتید خوب بتوانید کلاس داشته باشید از همان اوایل و یا اواسط ترم به فکر باشید.


2- برای دروس مختلف با یک استاد هماهنگ کنید


به عنوان مثال اگر برای هر دو درس ریاضی و فیزیک یک استاد داشته باشید چون تعداد جلسات بالا می رود هر جلسه را برای شما ارزان تر حساب خواهد کرد. یا اگر در مقطع دانشگاه مثلا مهندسی مکانیک می خوانید می توانید تمام درس ها را با یک استاد داشته باشید.


3- لیست کامل اساتید را در همین سایت ببینید


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده معلم های خصوصی کلیک کنید. در همین سایت اساتید قیمت های مختلفی را برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند و در نتیجه با بررسی لیست مدرسین می توانید استاد خوب با قیمت مناسب انتخاب نمائید.


مطالعه مقاله بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران و مشاهده فیلم معرفی سایت ایران مدرس برای دریافت خدمات تدریس خصوصی پیشنهاد می شود.


4- در کلاس نیمه خصوصی شرکت کنید


اگر یکی از دوستان و یا همکلاسی های شما به لحاظ درسی سطح تحصیلی نزدیک به شما دارد می توانید با ایشان دو نفره در کلاس شرکت کنید. مثلا اگر هزینه کلاس خصوصی 100 هزار تومان است برای کلاس دو نفره استاد با 130 هزار تومان راضی می شود و شما هر نفر 65 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. یعنی برای شما 35 درصد ارزانتر کلاس برگزار می شود.


5- خودتان هم درس را مطالعه نمائید


در بسیاری از موارد کلاس های تدریس خصوصی بیشتر از آنچه لازم است طول می کشد. دلیل این امر هم این است که خود شاگرد درس را مطالعه نمی کند و استاد هر جلسه لازم است 20 دقیقه تا نیم ساعت درس جلسات قبل را مرور نماید. اگر خودتان مطالعه کنید تعداد جلسات کمتری لازم خواهد شد و در کل هزینه پایین خواهد آمد.


6- با مدرسین نزدیک به خودتان کلاس داشته باشید


برای بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی اصلی ترین مشکل و چالشی که با آن مواجه هستند ترافیک و زمانی است که برای رسیدن به کلاس از دست می دهند. اگر با استادی که نزدیک به خودتان است کلاس هماهنگ کنید چون کمتر در راه خواهد بود در نتیجه ارزان تر کلاس را برای شما هماهنگ می کند.


این مقاله را هم مطالعه کنید: نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان


7- از کلاس خصوصی آنلاین استفاده کنید


راهکار دیگری که برای هماهنگ کردن کلاس خصوصی با نرخ خوب و بهترین قیمت وجود دارد این است که از کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی استفاده نمائید. در این حالت هم چون وقت استاد در مسیر تلف نمی شود معمولا 20 تا 25 درصد ارزانتر با شما حساب خواهد کرد. یعنی به عنوان مثال هر جلسه را به جای 100 هزار تومان 75 هزار تومان در نظر می گیرد.


8- شاگرد جدید به معلم خودتان معرفی نمائید


اساتید تدریس خصوصی در جستجوی این هستند که از راههای مختلف شاگرد جذب نمایند. اگر شما بتوانید به استاد خودتان شاگردهای جدیدی را معرفی نمائید می توانید برای کلاس های خصوصی خودتان تقاضای تخفیف کنید. اگر از نحوه تدریس معلم خصوصی خودتان راضی هستید ایشان را به همکلاسی ها و دوستان خودتان معرفی نمائید.


9- تقاضای تخفیف کنید


در بسیاری از موارد ممکن است اگر همان ابتدای کار تقاضای تخفیف کنید استاد به شما تخفیف خوبی بدهد. مثلا اگر 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید و معلم مورد نظر شما 100 هزار تومان در نظر داشته باشد. اگر فقط 15 درصد تخفیف از ایشان بگیرید برای 10 جلسه تدریس 150 هزار تومان تخفیف گرفته اید و مبلغ خوبی است.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونگی هماهنگ کردن یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب


10- زمان هر جلسه را افزایش دهید


فرض کنید یک استاد و معلم خصوصی جلسه 90 دقیقه ای را با هزینه 90 هزار تومان برای شما برگزار کند. می توانید از ایشان بخواهید زمان هر جلسه را 120 دقیقه در نظر بگیرد و در عوض هر جلسه 100 هزار تومان پرداخت نمائید. به این ترتیب هر جلسه 20 دقیقه به نفع شما شده است. به این ترتیب انگار قیمت مناسب تری برای کلاس پرداخت کرده اید.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت توضیح داده شد. برای اینکه کلاس های خصوصی با قیمت ارزان و منصفانه هماهنگ شود باید لیست کامل مدرسین در همین سایت ایران مدرس را با دقت بررسی کنید و ترجیحا ابتدای ترم به فکر هماهنگی کلاس ها باشید. اوایل ترم کلاس خصوصی با نرخ مناسب تری هماهنگ و برگزار می شود.  سایر نکات گفته شده را هم مد نظر قرار دهید تا بتوانید با بهترین قیمت معلم خصوصی خوب هماهنگ کنید. البته اینکه مدرس و استاد شما سابقه کاری بالا و رزومه قوی داشته باشد را در اولویت اول قرار دهید و با هر استادی کلاس برگزار نکنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image