ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مزیت های کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس مدرسه و دانشگاه

مزیت های کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس مدرسه و دانشگاه

مزیت های کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس مدرسه و دانشگاه

در این مقاله در رابطه با مزیت های کلاس های تدریس خصوصی به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه برای یادگیری بهتر دروس توضیح داده می شود. یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت در درس و تحصیل استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.


پیشنهاد سایت ایران مدرس: ویژگی های بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی


مزیت های کلاس های تدریس خصوصی


در این مقاله سعی می کنیم در رابطه با فواید و مزیت های کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، ادبیات، موسیقی، دروس دانشگاهی، کنکور، کامپیوتر و ... نسبت به کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه توضیحاتی را ارائه نمائیم. کلاس های خصوصی اگر به درستی استفاده شوند، با یک معلم خصوصی برتر برگزار گردند و در زمان مناسبی شروع شوند بسیار مفید خواهد بود. از مزیت های کلاس های خصوصی می توان به موارد زیر اشاره نمود.


1- برگزاری کلاس خصوصی در منزل


کلاس های خصوصی چون در منزل برگزار می شود جو راحت تری دارد و در نتیجه دانش آموز و یا دانشجو در این کلاس ها درس را بهتر یاد می گیرد. در منزل امکان پذیرایی مختصر وجود دارد و با لباس راحت تری هم می توان در کلاس شرکت کرد. در نتیجه بازدهی کلاس هم به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه بالاتر خواهد بود.


2- زمان مناسب برگزاری کلاس ها


زمان برگزاری کلاس ها توسط خود شاگرد یا والدین ایشان با استاد هماهنگ می شود. می توان زمان برگزاری کلاس را در وقت هایی در نظر گرفت که خود شاگرد سر حال تر است و گیرایی بهتری دارد. در بسیاری از موارد کلاس های مدرسه و دانشگاه صبح زود و یا بلافاصله بعد از نهار است که بازدهی خوبی ندارد.



3- انتخاب تعداد جلسات در روز


تعداد جلسات کلاس های تدریس خصوصی که در یک روز قرار است برگزار شود هم توسط خود دانش آموز یا دانشجو مشخص خواهد شد. در مدرسه و دانشگاه بعضا در یک روز دانش آموزان یا دانشجویان چندین کلاس دارند و خستگی ناشی از کلاس های زیاد باعث می شود بازدهی کم شود. کلاس های خصوصی را می توان در روزهای تعطیل برگزار نمود و چند جلسه محدود هم برگزار کرد تا بازدهی خوبی داشته باشد.


مطالعه مقاله ویژگی های متمایز کلاس تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل هم پیشنهاد می شود.



4- انتخاب استاد توسط خود شاگرد یا والدین


استاد و معلمی که در کلاس های دانشگاه و مدرسه حاضر می شود شخصی است که توسط مدیریت مدرسه یا دانشگاه انتخاب می شود و اگر استادی کار تدریس را خوب انجام ندهد و همه ی دانش آموزان و دانشجویان هم ناراضی باشند حداقل در ترمی که استاد در کلاس حضور دارد اتفاقی نمی افتد و ایشان عوض نخواهند شد. در کلاس های خصوصی استاد و معلم خصوصی توسط والدین انتخاب می شود و اگر رضایت نداشته باشند شخص دیگری جایگزین ایشان خواهند شد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی، رزومه کارس و سوابق تدریس اساتید و شماره تماس ایشان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی کلیک کنید.


5- امکان برگزاری کلاس تا شب امتحان


در ایام امتحانات که به معلم و استاد اصلی درس دسترسی وجود ندارد در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب بسیار مفید است. اینکه می توان کلاس های خصوصی را در هر زمانی برگزار نمود و حتی تا شب امتحان هم آن را ادامه داد یک مزیت برای این کلاس ها به حساب می آید.


6- پرسیدن هر سوال و اشکالی در کلاس خصوصی


در کلاس های خصوصی می توان هر سوالی را پرسید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. به عنوان مثلا در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی اگر دانش آموزی در حال یادگیری ریاضی دهم است و سوالی که دارد مربوط به ریاضی ششم باشد باز هم می تواند آن را بپرسد و استاد پاسخ را ارائه خواهد کرد. در کلاس های گروهی چون سرفصل مشخصی در نظر گرفته شده است و باید به پایان برسد استاد و معلمی که در کلاس حضور دارد معمولا سوالات خارج از بحث را پاسخ نمی دهد.


7- انعطاف بالای کلاس های تدریس خصوصی


کلاس های خصوصی انعطاف زیادی دارد و این طور نیست که قرار باشد مطالب مشخصی با سطح سختی تعیین شده در این کلاس ها تدریس شود. اگر دانش آموزی ضعف ها و اشکالات پایه ای دارد می تواند از این کلاس ها برای تقویت پایه درسی خودش استفاده کند. اگر شاگرد دیگری خودش در حد متوسط است و می خواهد مثلا شاگرد اول شود سطح کلاس را به گونه ای می توان در نظر گرفت که به شاگرد اول شدن ایشان کمک کند. کلاس های خصوصی برای آموزش در هر سطحی می تواند مفید باشد.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


مزیت تدریس خصوصی


فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با مزیت های کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس مدرسه و دانشگاه توضیح داده شد. کلاس های خصوصی چون شخصی سازی می شود و متناسب با اهداف و توانایی شاگرد برگزار می گردد می تواند بسیار مفید باشد. البته کلاس گروهی هم فواید زیادی دارد اما اگر اشکالات متعددی دارید یا می خواهید معدل خودتان را ارتقا دهید استفاده از کلاس های خصوصی هم بسیار زیاد پیشنهاد می شود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 763 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image