ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی

آموزشگاه تدریس خصوصی ابتدایی

آموزشگاه تدریس خصوصی ابتدایی


اگر در جستجوی آموزشگاه تدریس خصوصی ابتدایی و مقطع دبستان هستید .... اگر می خواهید برای فرزند خودتان در مقطع ابتدایی یک معلم خصوصی خوب را هماهنگ نمایید تا در درس و تحصیل پیشرفت قابل توجهی داشته باشد ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده شماره تماس معلم خصوصی ابتدایی


بهترین آموزشگاه و بهترین معلم تدریس خصوصی ابتدایی


اگر در جستجوی بهترین مدرسین ابتدایی و بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی دبستان هستید در همین سایت ایران مدرس معلم ها و آموزشگاه های بسیار خوبی حضور دارند و اطلاعات و شماره تماس خودشان را ثبت نموده اند. در این وب سایت می توانید برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، سابقه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، قیمت درخواستی هر معلم برای کلاس خصوصی، فیلم نمونه تدریس و ... را مشاهده‌ کنید. در نتیجه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی، علوم، فارسی و ... مقطع ابتدایی از این سایت کار راحتی است. نکته بعدی اینکه شماره تماس مستقیم تمامی معلم ها در این سایت ارائه شده است و می توانید مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید و کلاس های خصوصی را هماهنگ نمایید.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: شماره تلفن معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران


قیمت تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان مدرسین مجرب


همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین مقطع ابتدایی و سایر مقاطع قیمت درخواستی هر مدرس ارائه شده است. هر معلم خصوصی با توجه به سوابق تدریس و رزومه کاری خودش برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی قیمتی را مد نظر دارد که در صفحه خودش در همین وب سایت ذکر نموده است. قیمت کلاس های خصوصی دبستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدرسینی که تجربه و سابقه کاری بالاتری دارند برای هر جلسه مبلغ بیشتری درخواست می نمایند.


تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته اند. برای این معلم ها باید با ایشان تماس بگیرید و نرخ هر جلسه تدریس را بپرسید. همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان در این وب سایت ارائه شده است. مقالات خوبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی دبستان در این سایت ارائه شده است که یکی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید. نرخ کلاس خصوصی ابتدایی از 50 هزار تومان برای هر جلسه تا 500 هزار تومان و بیشتر متغیر می باشد. البته سعی کنید با یکی از بهترین معلم ها کلاس داشته باشید و داشتن کلاس با ارزان ترین قیمت برای شما خیلی مهم نشود.



مطالعه کنید: معرفی 11 بهترین معلم ابتدایی ایران و تهران



وقتی با مدرسین مستقیم کلاس را هماهنگ می کنید به نسبت آموزشگاه تدریس خصوصی ابتدایی با نرخ کمتری کلاس ها هماهنگ می شود چرا که واسطه ای در کار نیست.


نحوه حصول بهترین بازدهی از کلاس خصوصی مقطع ابتدایی


برای اینکه کلاس های خصوصی مقطع ابتدایی بازدهی و نتیجه خوبی داشته باشد، والدین باید با معلم خصوصی هماهنگ باشند. در مرحله اول باید تلاش کرد با یکی از بهترین مدرسین کلاس را هماهنگ نمود. یک معلم خوب خودش کار را عالی پیش می برد. در ادامه اگر والدین و معلم خصوصی با هم همفکری و همکاری داشته باشند می توانند از کلاس های خصوصی نتیجه بسیار خوبی بگیرند. والدین باید بر انجام تمرینات نظارت داشته باشند و در ضمن از مدرس خصوصی گزارش و روند پیشرفت شاگرد را بخواهند.


این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


زمان مناسب و تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی دبستان


اگر از آموزشگاههای تدریس خصوصی مقطع ابتدایی و دبستان هم بپرسید این جواب را به شما خواهند داد که زمان مناسب و تعداد جلسات لازم کلاس خصوصی به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر دانش آموزی در درس ریاضی به عنوان مثال اشکالات زیادی دارد باید کلاس ها زودتر و از اوایل ترم شروع شود و ممکن است ۱۰ تا ۱۵ جلسه کلاس لازم باشد. اگر دانش آموز درس را تا حد خوبی بلد است اواسط ترم هم می تواند زمان مناسبی برای شروع کلاس ها باشد و ممکن است ۳ تا ۵ جلسه هم کفایت کند. البته تعداد دقیق جلسات مورد نیاز باید در مشورت با معلم خصوصی تعیین گردد. اما به صورت کلی بهتر است کلاس های خصوصی زودتر شروع شده و به ایام امتحانات موکول نگردد. باز ذکر این نکته لازم است که اگر فقط رفع اشکال لازم است در ایام امتحانات هم می توان از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمود. برای رفع اشکال در هر درسی یک یا دو جلسه کلاس خصوصی کفایت می کند.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: فرمول های مهم ریاضی پنجم ابتدایی



انتخاب مستقیم معلم خصوصی ابتدایی یا تماس با آموزشگاه تدریس خصوصی دبستان


اگر در جستجوی یک معلم خصوصی خوب و با تجربه هستید می توانید با دو روش مدرس خودتان را انتخاب کنید. روش اول این است که با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و درخواست نمایید یک معلم خصوصی به شما معرفی کنند و روش دوم این است که از همین سایت ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه یک مدرس خوب و با سابقه را برای خودتان انتخاب نمایید. مزیت روش دوم این است که انتخاب شما آگاهانه می باشد چرا که اطلاعات کاملی برای تمامی اساتید مشاهده نموده و یک مدرس خوب را با توجه به معیارهایی که مد نظر دارید انتخاب می کنید. در ضمن چون با معلم های ابتدایی مستقیم در ارتباط هستید و واسطه ای در کار نیست و به دلیل اینکه معلم خصوصی لازم نیست هر جلسه ۲۰ یا ۳۰ درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نماید، در نتیجه معمولا کلاس های خصوصی در حالت دوم با قیمت و نرخ مناسب تری هماهنگ می شود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 10 بهترین معلم ریاضی ششم ابتدایی و تیزهوشان در تهران و کل ایران


عبارتهای کلیدی: موسسات تدریس خصوصی مقطع دبستان، شماره تماس و شماره تلفن آموزشگاه تدریس خصوصی ابتدایی در تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد و کل ایران، بهترین مدرسین و بهترین معلم های مقطع دبستان با قیمت مناسب، فارسی، ریاضی، مطالعات اجتماعی، آموزشگاه تدریس خصوصی علوم، هدیه های آسمان، نگارش فارسی، دبستان، روش تدریس ریاضی اول ابتدایی pdf



این مقاله را هم بخوانید: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل


منبع: سایت و مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 546 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image