ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی چرا تدریس خصوصی ریاضی لازم است؟

چرا تدریس خصوصی ریاضی لازم است؟

چرا تدریس خصوصی ریاضی لازم است؟

اینکه چرا کلاس های تدریس خصوصی ریاضی لازم است را از دیدگاههای مختلف می توان مورد بررسی قرار داد. ابتدا از دیدگاه اهمیتی که خود درس ریاضی دارد می توان به این قضیه پرداخت و در ادامه از این دیدگاه که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکالات زیادی دارند این قضیه را بررسی خواهیم کرد.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: موارد لزوم کلاس های تدریس خصوصی ریاضی


دلایل لزوم تدریس خصوصی ریاضی


همانطور که گفته شد، ابتدا از دیدگاه اهمیت زیادی که درس ریاضی دارد دلایل لازم بودن کلاس های خصوصی ریاضی را مورد بررسی قرار می دهیم. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید. خواهید دید یکی از پیشنهادهایی که موتور جستجوی گوگل به شما می دهد "تدریس خصوصی ریاضی" است. دلیل اینکه خود گوگل تدریس خصوصی ریاضی را پیشنهاد می دهد این است که کاربران زیادی این عبارت را جستجو کرده اند و این نشان می دهد که برای درس ریاضی متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی وجود دارد. درس ریاضی درس بسیار مهمی است. بلد بودن ریاضی نه تنها برای قبول شدن در خود این درس اهمیت دارد بلکه برای بسیاری از دروس دیگر هم اهمیت بالایی دارد. در بسیاری از موارد برای حل مسائل و تمرینات درس فیزیک و یا مثلا درس استاتیک برای رشته های مهندسی استفاده از فرمول ها و روابط ریاضی لازم است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


 


1- درس ریاضی بسیار مهم است


بنابراین، با توجه به موارد ذکر شده در بالا، ریاضی درس بسیار مهمی است و این نشان می دهد که اگر دانش آموز یا دانشجو در این درس ضعیف دارد به عنوان یک راهکار خوب می تواند از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نماید. برای رشته های فنی و رشته تجربی و ریاضی و بسیاری از رشته های دیگر در کنکور کارشناسی و ارشد و حتی دکتری از درس ریاضی سوالاتی مطرح می شود و تسلط بر این درس می تواند به موفقیت دانش آموز یا دانشجو در کنکور کمک زیادی بکند و این هم نشان می دهد که کلاس های خصوصی ریاضی بسیار مفید و حتی لازم است.


مطالعه مقاله موارد لزوم جلسات تدریس خصوصی هم مفید است.



2- دانش آموزان در ریاضی اشکالات زیادی دارند


همانطور که گفته شد، لازم بودن کلاس های خصوصی ریاضی فقط به دلیل اهمیت بالای آن نیست. نکته دیگری که وجود دارد این است که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به دلیل آموزش نامناسب و یا مطالعه نکردن درس ریاضی در ترم های متمادی در این درس اشکالات زیادی دارند و حتی بعضی از افراد از این درس زده شده اند. در چنین مواردی شرکت در کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه زیاد مفید نیست. وقتی دانش آموز یا دانشجویی به صورت پایه ای در درس ریاضی اشکال دارد و ترم های قبل در این درس نمره خوبی نگرفته است، در کلاس های گروهی ترم حاضر هم به هر میزان تلاش کند باز هم خیلی خوب مطالب را متوجه نخواهد شد.


وقتی دانشجویی در مبحث انتگرال ساده و ابتدایی ترین تکنیک های انتگرال گیری مانند تغییر متغیر و جزء به جزء اشکال دارد مسلما در کلاس های ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه نمی تواند مباحثی مانند انتگرال های دوگانه و سه گانه را متوجه شود. یا اگر دانش آموزی مشتق گیری ساده را بلد نیست و در رفع ابهام حد مشکل دارد مسلما با مشتق توابع دو و چند متغیره و مشتق جهت دار و ... به راحتی کنار نخواهد آمد. در چنین مواردی استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی بسیار مفید است. استاد خصوصی ریاضی در کلاس هایی که برگزار می کند هر مبحثی را به صورت پایه ای تدریس می کند و هر سوالی را پاسخ خواهد داد. این کلاس ها برای تقویت پایه ریاضی و پیشرفت سریع در آن بسیار مفید است.


مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی؟ هم پیشنهاد می شود.



3- برای جبران غیبت ها بسیار مفید است


علاوه بر توضیحاتی که ارائه شد، موارد دیگری هم وجود دارد که در آن موارد کلاس های خصوصی ریاضی لازم و حتی بسیار مفید است. به عنوان مثال حالتی را در نظر بگیرید که یک شاگرد نتوانسته است در کلاس های اصلی خودش در مدرسه و یا دانشگاه شرکت نماید. در این حالت اگر خودش بخواهد درس را بخواند با مشکل مواجه خواهد شد. در چنین موردی در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب برای یادگیری درس ریاضی بسیار مفید است. در حالت دیگر ممکن است یک دانش آموز یا دانشجو در یکی از مقاطع تحصیلی خودش یک استاد نامناسب داشته است و در این حالت ممکن است ایشان از درس ریاضی به کلی زده شده باشند و هر ترم در این درس بیفتند و یا نمره پایینی بگیرند. در چنین موردی هم استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی ضروری است و می تواند بسیار کمک کننده باشد.


4- کلاس خصوصی ریاضی جو راحتی دارد


در کلاس های خصوصی ترس از مسخره شدن وجود ندارد و ابتدایی ترین و پایه ای ترین سوالات را هم می توان پرسید. بنابراین دانش آموز یا دانشجو با خیال راحت سوالات خودش را می پرسد و در نتیجه یادگیری بسیار بهتر اتفاق می افتد. در حالت دیگر، ممکن است یک دانش آموز یا دانشجو در طول ترم به هر دلیل نتوانسته است درس ریاضی را بخواند و کلاس ها را هم نصفه نیمه شرکت کرده است. یک دو هفته مانده به امتحان می توان با یک استاد خوب کلاس های خصوصی ریاضی را هماهنگ نمود و نمره قابل قبول و حتی خوبی در درس ریاضی گرفت.


مشاهده فیلم بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.


5- در بسیاری از اوقات بهترین راهکار است


با توجه به مواردی که ذکر شد، به نظر می رسد تا حد زیادی به سوال (چرا تدریس خصوصی ریاضی لازم است؟) پاسخ داده شده است. در بسیاری از موارد واقعا شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هشتم، نهم، دهم و ... نه تنها لازم است و بلکه بهترین راهکار هم می باشد. به عنوان مثال، برای جبران غیبت های کلاسی راهکاری بهتر از کلاس های خصوصی ریاضی وجود ندارد. مطالعه گروهی درس با دوستان، استفاده از کتاب های کمک آموزشی، کپی کردن جزوه و تلاش برای فهمیدن آن و .... هیچ کدام نمی تواند به اندازه کلاس های خصوصی بازدهی خوبی داشته باشد و هیچ کدام به اندازه اینکه یک معلم خصوصی ریاضی خوب را در کنار خودتان داشته باشید قابل اعتماد نیست.


6- از روش های دیگر قابل اعتمادتر است


به عنوان مثال مطالعه درس با دوستانی که در کلاس حضور داشته اند ممکن است مفید باشد اما به هر حال دوستان شما ممکن است برخی از مطالب را خودشان به خوبی متوجه نشده باشند و برداشت اشتباه خودشان را به شما منتقل نمایند. در حالت دیگر در ایام فرجه ها اگر اشکالی باقی مانده است چون به استاد اصلی درس ریاضی دسترسی وجود ندارد، باز هم مسلما شرکت در کلاس های خصوصی لازم و بسیار موثر است. نکته دیگری را هم باید در نظر گرفت. ممکن است با استفاده از کتاب یا فیلم کمک آموزشی هم بتوان درس را یاد گرفت ولی مسلما حجم مطالبی که در یک کلاس خصوصی می توان یاد گرفت در همان زمان مشابه بیشتر از دو برابر مطالبی است که می توان از کتاب کمک آموزشی یاد گرفت. از استاد خصوصی ریاضی می توان سوال پرسید ولی اشکالات را نمی توان از کتاب یا فیلم کمک آموزشی پرسید.



مطالعه کنید: دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان


7- تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال بسیار مفید است


با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت که شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی در بسیاری از موارد لازم است و اگر لازم هم نباشد بسیار مفید و کمک کننده می باشد. برای درس ریاضی بسیار خوب است که درس خواندن و حل تمرین و مسئله در طول ترم اتفاق بیافتد و در ضمن کلاس های خصوصی هم خوب است که در طول ترم برگزار شود. اگر فکر می کنید در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید و لازم است از کلاس های خصوصی استفاده نمائید و یا می خواهید در درس ریاضی به نسبت همیشه نمره بهتری بگیرید و در این درس قوی شوید، برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید و در طول ترم با یک معلم خوب کلاس ها را برگزار کنید. در همین سایت ایران مدرس از طریق لینکی که در بالا معرفی شد می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین ریاضی در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ کنید.


کلام پایانی


برای یادگیری پایه ای و عمقی ریاضی و پیشرفت در این درس از کلاس های خصوصی در طول ترم استفاده کنید. اما اگر فقط اشکالات سطحی و جزئی ای دارید ایام امتحانات هم وقت مناسبی برای برگزاری کلاس ها است. اگر با ریاضی میانه خوبی ندارید و همیشه نمره کمی در این درس می گیرید، استفاده از کلاس های خصوصی برای شما کاملا لازم است و می توانید تغییر مثبت بسیار بزرگی در زمینه آموزش ریاضی برای خودتان ایجاد نمائید.


مطالعه مقاله نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image