ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟

چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟

چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟

یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری درس ریاضی و گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه ریاضی را سریع یاد بگیریم


چرا تدریس خصوصی ریاضی؟


کلاسهای تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه ویژگی هایی دارد که آن را از کلاسهای مدرسه و دانشگاه متمایز می کند و به جرات می توان گفت در بسیاری از موارد این کلاسها از کلاسهای گروهی برای یادگیری ریاضی مفید تر است. در ادامه در پاسخ به سوال دلیل مفید بودن کلاسهای خصوصی ریاضی مطالبی ارائه می گردد.


کلاسهای خصوصی ریاضی معمولا در منزل برگزار می گردد. در نتیجه جو راحت تری دارد و در چنین شرایطی دانش آموز و دانشجو درس را بهتر یاد می گیرد. برگزاری کلاس در منزل دانشجو در کل بازدهی بالاتری دارد. در منزل معمولا لباسهای راحت تری پوشیده می شود و امکان پذیرایی و استراحت فراهم است. در این کلاسهای هر سوالی حتی اگر مربوط به پایه های قبل باشد را می توان پرسید.


مطالعه نمائید: برای معلم ریاضی شدن چه رشته ای باید خواند؟


1- کلاس خصوصی ریاضی قابل تنظیم است.


بسیاری از دانش آموزان در درس ریاضی از پایه های قبل سوال دارند و اشکالات آنها به پایه های قبل بر می گردد. در نتیجه در کلاسهای مدرسه ممکن است در یادگیری مباحث جدید با مشکل روبه رو شوند. کلاسهای تدریس خصوصی قابل تنظیم است. از هر لحاظی می توان این کلاسها را به گونه ای برگزار کرد که 100 درصد مفید و موثر باشد.



2- معلم خصوصی ریاضی توسط خود شاگرد یا والدین ایشان انتخاب می شود.


مدرسی که در کلاس حاضر می شود توسط خود دانش اموز یا دانشجو و یا والدین آنها انتخاب می شود. اگر نحوه تدریس مناسب نباشد امکان جایگزین کردن مدرس وجود دارد. تعداد جلسات کلاس، محل برگزاری کلاسها، درسی که قرار است ارائه شود و سطح سختی و آسانی مطالب و .... کلا توسط دانش آموز و دانشجو و با مشاوره معلم خصوصی انتخاب می شود. در نتیجه این کلاسها بازدهی بسیار خوبی دارد.


3- زمان شروع کلاس های هم قابل تغییر است.


یکی دیگر از مزیت های تدریس خصوصی ریاضی این است که زمان شروع کلاس ها قابل انتخاب می باشد. البته شروطی هم وجود دارد. اول اینکه کلاسها زود شروع شود و کلی مطلب نخوانده برای ایام امتحانات باقی نمانده باشد و دوم اینکه خود شاگرد هم همکاری کند و درس بخواند.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی ریاضی




4- کلاس ریاضی خصوصی قابل استفاده برای رفع اشکال و جمع بندی است.


بنابراین برای موفقیت در امتحان ریاضی و ریاضی کنکور، برای رفع اشکال و جمع بندی در ایام امتحانات و برای یادگیری مفهومی و عمقی درس در طول ترم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی راهکار بسیار خوبی است. البته منظور این نیست که فقط با شرکت در این کلاسها می توان به هر نتیجه ای رسید. همواره درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط شاگرد لازم است.


5- سطح کلاس و مطالب ارائه شده قابل تنظیم است.


درس ریاضی درسی است که برای یادگیری بهتر آن باید تمرین و مسئله حل شود. اصلا بدون حل تمرین و مسئله یادگیری ریاضی ممکن نیست. حتی تمریناتی که در کلاسهای خصوصی تعیین می شود را هم باید حل کرد. مهمترین مزیت کلاسهای خصوصی ریاضی این است که سطح کلاس کاملا قابل تنظیم است و دانش آموزان و دانشجویان ضعیف برای رسیدن به سطح خوب و عالی و دانش آموزان و دانشجویان متوسط و خوب برای اول شدن در کلاس و گرفتن نمره 20 در امتحان و .... می توانند از این کلاسها استفاده نمایند.


6- امکان پرسیدن سوال ریاضی از پایه های قبل هم وجود دارد.


در کلاسهای خصوصی می توان از پایه های قبل هم سوال پرسید، سوالاتی که در کلاس درس فرصت پاسخ دادن به آنها وجود نداشته است را پرسید و در کل هر اشکالی را برطرف نمود.


اگر در جستجوی اساتید عالی ریاضی هستید حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


جمع بندی و نتیجه گیری


در کلاس های تدریس خصوصی، استاد و معلم ریاضی خودش را با شاگرد و سطح دانش و توانایی های ایشان هماهنگ می کند و به عبارت دیگر کلاس کاملا شخصی سازی می گردد. برای دانش آموز ضعیف که اشکالات پایه ای دارد استاد مطالب راحت تر و پایه ای تر را تدریس می نماید و برای دانش آموز متوسط به بالا تمرینات بیشتر و نمونه سوالات امتحانی ریاضی حل می گردد. بنابراین این کلاس ها بسیار مفید و پربازده است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 743 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image