ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، لیست 8 مدرس برتر ریاضیات دانشگاهی

بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، لیست 8 مدرس برتر ریاضیات دانشگاهی

بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، لیست 8 مدرس برتر ریاضیات دانشگاهی

در این مقاله در رابطه با ویژگی های بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه توضیح داده می شود و در ادامه لیست 8 مدرس و معلم برتر ریاضیات دانشگاهی معرفی می گردد. اگر در جستجوی یک استاد بسیار خوب ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، ریاضی مهندسی و .... هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه
قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی هم مفید است.

تعدادی از ویژگی های بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه به صورت زیر است:

1- به کار خودشان متعهد هستند.

2- از دانشگاه خوب و در رشته تحصیلی سطح بالا درس خوانده و فارغ التحصیل شده اند.

3- قیمت مناسبی برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند.

4- نظرات شاگردهای قبلی ایشان مثبت است. در همین سایت ایران مدرس برای بسیاری از اساتید نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است.

5- بر ریاضیات دانشگاه مسلط هستند.

در ادامه لیست 8 مدرس برتر ریاضیات دانشگاهی، ریاضی عمومی 1 و 2 و .... ارائه می شود.

توجه: برای مشاهده مشخصات کامل برای هر مدرس و استاد، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم استاد مورد نظر خودتان را وارد کنید تا مشخصات کامل و سوابق تدریس و شماره تماس ایشان را ببینید.

مقاله
چگونه ریاضی دانشگاه را بخوانیم؟ را هم بخوانید.

1- استاد خوب ریاضیات دانشگاهی امین یارمحمدی




من امین یارمحمدی مدرس ریاضیات دانشگاهی و مدیر وبسایت «مسیرفردا» بیش از ۱۲ سال (از سال ۸۵) تجربه آموزش به دانشجویانی را دارم که در ریاضیات دانشگاهی مشکل دارند. کافیست در طول ترم و هماهنگ با کلاس دانشگاهتان، از تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرده و به کمک آموزش‌ها، مرور مثال‌های حل شده و حل تمارینی که به شما ارائه می‌کنیم، خودتان را تا نفرات برتر کلاس رسانده و نمره خوبی بگیرید. قطعاً نمره بالای شما در درس ریاضیات، علاوه بر تقویت پایه شما جهت یادگیری بهتر دروس ترم‌های آینده، بر روی روحیه و اعتماد به نفس شما تأثیر فوق‌العاده بالایی دارد.

2- یکی از بهترین معلم های ریاضی 1 و 2 دانشگاه خانم هدی سرپرست

اینجانب با برقرای ارتباط صمیمانه با دانشپذیر و ایجاد علاقه و انگیزه برای یادگیری، روحیات هر دانشپذیر را بطور جداگانه ارزیابی کرده و با توجه به ویژگیهای فردی هر دانشپذیر روش خاصی که موثرتر است برای تدریس انتخاب می نمایم. تمامی دروس تخصصی بصورت کاملا مفهومی و عمیق توسط اینجانب تدریس می شود. از مثال های کاربردی و واقعی برای تفهیم هر چه بهتر درس استفاده می شود و همچنین ساده ترین روش ها که فهم آن ها بسیار آسان است مورد استفاده قرار می گیرد. ضمنا بمنظور تدریس جهت آمادگی در آزمونهای تستی نظیر کنکور، یوس، تیزهوشان و ... نکات تستی و راه حل های میانبر و سریع به دانشپذیر آموزش داده می شود.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ریاضیات دانشگاهی هم مفید است.

3- محسن نیک قدم




دانش آموخته دبیرستان تیزهوشان - فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی و ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران با لوح تقدیر رسمی - کارشناس ارشد خاک و پی (ژئوتکنیک) - پایه 3 نظارت،اجرا و محاسبات نظام مهندسی -12سال سابقه سرپرستی کارگاه های ساختمانی لوکس و کارگاه های پایدارسازی بزرگ در تهران - عضو تیم اجرایی اولین همایش تخصصی بین المللی قیر و آسفالت در خاورمیانه - دارای چندین certificate معتبر بین المللی

4- استاد مجرب ریاضی مهدی رحیمی موسوی

۱۴ سال سابقه مفید تدریس خصوصی و گروهی در آموزشگاهها و دانشگاههای معتبر شهر تهران (قلمچی، کمال ، علم و توسعه و بعثت خبرگان و راز دانش و...) . طراح تست کنکور و تحلیلگر تست - برای دانش آموزان ممتاز تخفیف قائل هستم به شرطی که در حل تست یا سوالات خلاقیت و سرعت خود را نشان دهند - هزینه تدریس: توافقی شروع از ۲۰۰ هزار تومان - سابقه کار: ۱۴ سال سابقه مفید

مطالعه
دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه هم مفید است.

5- مدرس خوب ریاضی مقطع دانشگاه فرهاد مرادی




سابقه کار: سابقه تدریس در دانشگاه های: خوارزمی تهران - دانشگاه الزهرا (س)- دانشگاه آزاد تهران شمال - کرج - تاکستان و.. - تدریس خصوصی ریاضی مهندسی (پیشرفته)، اختلالات، حساب تغییرات، معادله اویلر- لاگرانژ، کنترل بهینه، محاسبات عددی (پیشرفته)، آنالیز عددی (پیشرفته)، جبرخطی عددی، تحقیق در عملیات (پیشرفته)، پژوهش عملیاتی، معادلات دیفرانسیل، معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی، ریاضیات عالی مهندسی، ریاضی کاربردی، ریاضیات عمومی، آمار و احتمالات، ریاضیات گسسته، ساختمانهای گسسته، ترکیبیات، مباحث نوین در تحقیق در عملیات، (دارای مدرک فوق دکترای ریاضی و رتبه اول دکترای ریاضی از دانشگاه خوارزمی تهران)

6- یکی از برترین معلم های ریاضی خانم مریم پناهی

تدریس خصوصی تحقیق در عملیات - پژوهش عملیاتی آمار و احتمالات مهندسی- آمار و کاربرد آن در مدیریت -ریاضی مهندسی- معادلات دیفرانسیل -محاسبات عددی-ریاضیات عمومی کلیه ی رشته ها مقاطع کاردانی کارشناسی و ارشد - هزینه تدریس: توافقی - سابقه کار: 10 سال سابقه تدریس

مطالعه نمائید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)

7- مرتضی خوش بین



***خاطره ای شیرین از یادگیری مفهومی و ساده با مثال های جذاب*** برای نمونه اگه فکر میکنی مبحث دوره تناوب رو خیلی خوب بلدی نگاهی به فیلم آموزش من بنداز - و یا اگه فکر میکنی مبحث آسانسور رو خیلی خوب بلدی نگاهی به فیلم آموزش من بنداز - دانشگاه محل تحصیل: پلی تکنیک (صنعتی امیرکبیر)

8- یکی از با سابقه ترین اساتید ریاضی مصطفی جانی

مدرس: دکترای ریاضی کاربردی گرایش آنالیز عددی با بیش از 5 سال سابقه تدریس در دانشگاه های تهران، رتبه برتر آزمون سراسری کارشناسی ارشد و مولف کتب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد - تدریس در تهران - تدریس نرم افزار میپل Maple، تدریس حساب اختلالات Perturbation، حساب تغییرات، تابع گرین، مسائل مقدار مرزی، معادلات موج، گرما، پوآسون، مسائل لایه مرزی، توابع مختلط، روش های عددی معادلات دیفرانسیل جزئی، روش طیفی، روش تفاضل متناهی، روش های رانگ کوتا، ...

مشاهده کنید:
فیلم تدریس ریاضی دانشگاه - آموزش آنلاین ریاضی عمومی ۱

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image