ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

برای اینکه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده موثر و بهتری داشته باشید مجموع نکاتی باید در نظر گرفته شود. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می گردد.


تدریس خصوصی ریاضی پربازده


ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای است و خوب بلد بودن آن هم برای خود درس ریاضی خوب است و هم برای سایر دروس مانند فیزیک که حل تمرینات آنها بلد بودن درس ریاضی را لازم دارد. برای اینکه کلاس های خصوصی ریاضی برای شما بازدهی بیشتری داشته باشد ادامه این مطلب را بخوانید.


در مرحله اول خیلی مهم است که معلم و استادی که برای کلاس های خصوصی ریاضی انتخاب می کنید استاد خوب و با تجربه ای باشد. در همین سایت ایران مدرس می توانید از بین تعداد زیادی از اساتید معلم ریاضی خودتان را انتخاب نمائید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا کاملترین لیست مدرسین و اساتید ریاضی را ببینید. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است و بدون واسطه می توانید با مدرسین در ارتباط باشید.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی ریاضی در منزل در تهران


دقت در انتخاب معلم خصوصی ریاضی


در ضمن اساتید وقتی مشخصات خودشان را تکمیل نموده اند سوابق تدریس، مدرک تحصیلی ، قیمتی که برای کلاس های خصوصی ریاضی در نظر دارند، رشته تحصیلی خودشان، افتخاراتی که دارند یا کسب کرده اند (مانند سابقه تدریس بالا، رتبه برتر کنکور، داشتن معدل بالا، رتبه خوب در المپیاد و ....) را ذکر نموده اند. در نتیجه، شما با مشاهده مشخصات اساتید می توانید به راحتی استادی که مد نظرتان است را انتخاب کنید. در ضمن اگر در همان یکی دو جلسه اول نحوه تدریس معلم ریاضی از نظر شما مناسب نبود می توانید با استاد دیگری کلاس ها را هماهنگ کنید. بسیاری از اساتید برای اینکه به شما اطمینان بدهند که خوب تدریس می کنند حتی اگر جلسه اول راضی نباشید و کلاس ها ادامه پیدا نکند هزینه ای دریافت نمی کنند. اساتیدی که به این ترتیب کار می کنند در متن اگهی خودشان عبارت جلسه اول رایگان را ذکر نموده اند.


مطالعه کنید: چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟



معلم خصوصی ریاضی خوب


با توجه به مطالبی که گفته شد سعی کنید کلاس ها را با یک معلم خوب هماهنگ کنید. اگر دیدید که با وجود تلاش استاد ریاضی کلاس ها برای شما مفید نیست با مدرس دیگری هماهنگ کنید. در کلاس های تدریس خصوصی شما این انتخاب را دارید و این یکی از مزیت های این کلاس ها به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه است.


به عنوان مثال اگر می خواهید ریاضی را برای کنکور بخوانید و هدف شما از شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی این است که این درس مهم را در کنکور خوب بزنید، بهتر است با معلم و استادی کار کنید که خودش در کنکور ریاضی را خوب زده است و همچنین قبل از شما شاگردهای موفقی داشته است.


استفاده بهتر از کلاس های ریاضی


در کنار موارد ذکر شده، برای استفاده بهینه و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی خودتان هم باید آستین همت را بالا بزنید. بسیار مهم است که در کنار این کلاس ها خودتان هم درس بخوانید. اگر خودتان درس بخوانید خود جلسات تدریس هم مفیدتر خواهد بود. چرا که وقتی با ذهن آماده و درس خوانده در کلاس حاضر می شوید مطالب جلسات بعدی را هم بهتر متوجه خواهید شد.


این مقاله هم مفید است: 10 بهترین معلم ریاضی جهان


بنابراین این نکات را در نظر داشته باشید تا کلاس های خصوصی ریاضی برایتان مفید باشد. به اندازه کافی زود کلاس ها را شروع کنید و خواندن درس و حل تمرین و مسئله و همه ی کارها را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. برای درس ریاضی تمرین حل کردن از نان شب واجب تر است. تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید و تکالیفی که معلم خصوصی ریاضی به شما می دهد را حل کنید. در کلاس های مدرسه یا دانشگاه هم حاضر باشید و به این دلیل که معلم خصوصی دارید در کلاس های اصلی خودتان غیبت نکنید.


جمع بندی و نتیجه گیری


کلاس های خصوصی قرار است تکمیل کننده و کمک کننده باشد نه اینکه بخواهد جالیگزین کلاس های اصلی خودتان شود. اگر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری درست استفاده کنید و در کنار آن با برنامه ریزی و نظم درس بخوانید و به توصیه های معلم خصوصی خودتان خوب گوش دهید مطمئن باشید با مزایایی که این کلاس ها دارد در یادگیری ریاضی و نمره ای که کسب می کنید تحول عظیم مثبتی اتفاق خواهد افتاد.


مطالعه نمائید: یادگیری بهتر ریاضی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1540 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image