ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان

دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان

دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان

در این بخش تعدادی از دلایلی که نشان می دهد استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان مفید است ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیرید کلاس های خصوصی ریاضی را به عنوان یک راهکار خوب در نظر داشته باشید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان


دلایل مفید بودن تدریس خصوصی ریاضی


ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در آن اشکالات متعددی دارند. از طرفی درس ریاضی بسیار مهم است و به عنوان مثال حتی برای حل مثال ها و تمرینات درس فیزیک هم لازم است در حد مناسبی بر روابط و فرمول های ریاضی مسلط باشید. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر درس ریاضی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی مجرب است. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا کلاس های خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان ریاضی مفید و موثر است.


1- استاد و معلم خصوصی ریاضی را خودتان انتخاب می کنید


بسیاری از افرادی که در درس ریاضی اشکال دارند دلیل اینکه در این درس ضعیف هستند را نحوه تدریس نامناسب معلم و استاد ریاضی خودشان عنوان می کنند. در کلاس های مدرسه و دانشگاه دانش آموزان و دانشجویان کنترلی بر روی انتخاب معلم و استاد ریاضی خودشان ندارند. حتی اگر تمام شاگردهای حاضر در کلاس از نحوه تدریس یک استاد و معلم ناراضی باشند و امضا هم جمع کنند معمولا در همان ترم معلم عوض نخواهد شد و ممکن است ترمهای بعد تغییری اتفاق بیفتد. اما در کلاس های خصوصی ریاضی خود دانش آموز یا دانشجو استاد را انتخاب می کند و اگر از نحوه تدریس ایشان رضایت نداشته باشد می تواند در اسرع وقت معلم خودش را تغییر دهد.


این یک مزیت بزرگ برای کلاس های خصوصی است. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از معلم های ریاضی را می توانید مشاهده کنید و از بین این اساتید و با مشاهده رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان استاد و معلم خصوصی ریاضی خودتان را انتخاب کنید. در این وب سایت لیست کاملی از بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی تهران و کل ایران ثبت نام کرده اند و مشخصات کامل و شماره تماس اساتید هم ارائه شده است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. اساتید ویژه که سابقه کاری بالایی دارند و از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند را انتخاب کنید.


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران



2- زمان برگزاری کلاس ها و تعداد جلسات در کنترل خودتان است


مزیت بسیار خوب دیگری که کلاس های خصوصی ریاضی دارد این است که زمان برگزاری کلاس ها و تعداد جلسات و زمان هر جلسه به صورت کامل در کنترل خودتان است. البته توصیه می شود زمان برگزاری کلاس ها را همان اوایل ترم در نظر بگیرید و به ایام امتحانات موکول نکنید تا شانس قبولی با نمره بالاتری را داشته باشید. اگر در درس ریاضی اشکالات جزئی دارید احتمالا دو یا سه جلسه در ایام امتحانات کفایت می کند و اگر می خواهید به صورت پایه ای درس را یاد بگیرید و یا اشکالات زیادی دارید بهتر است زودتر شروع کنید و ممکن است تا 10 جلسه کلاس هم لازم باشد. اگر کلاس ها را زودتر شروع کنید در فاصله بین جلسات زمان کافی برای حل تمرین خواهید داشت و در نتیجه بهتر آموزش خواهید دید و بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر خواهد شد.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چگونه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را بهتر یاد بگیریم؟


3- در ایام امتحانات که ریاضی به صورت جدی تری مطالعه می شود امکان برگزار کلاس وجود دارد


برای یادگیری ریاضی مطالعه در طول ترم و حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. اما به هر حال واضح است که تمامی دانش آموزان و دانشجویان در ایام فرجه ها و امتحانات ریاضی را با جدیت بیشتری مطالعه می کنند. وقتی درس به صورت جدی خوانده می شود در این هنگام اشکالاتی که وجود دارد بیشتر مشخص خواهد شد و دانش آموز یا دانشجو بیش از هر زمانی به یک معلم خصوصی خوب ریاضی در کنار خودش نیاز دارد که سوالات را از ایشان بپرسد. بنابراین می توان گفت یکی دیگر از دلایل مفید بودن کلاس های خصوصی ریاضی این است که در ایام فرجه ها و امتحانات که به استاد اصلی درس دسترسی وجود ندارد می توان از این کلاس ها استفاده نمود و با اطمینان بیشتری در جلسه امتحان شرکت کرد.



4- هر سوال و اشکالی را در این کلاس ها می توان پرسید


بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های اصلی خودشان زیاد جرات پرسیدن سوال ندارند و از این می ترسند که به دلیل پایه ضعیفی که در درس ریاضی دارند سوالات ایشان پیش پا افتاده باشد و مورد تمسخر قرار بگیرند. در کلاس های تدریس خصوصی اما چنین حالتی وجود ندارد و می توان به صورت پایه ای هر سوالی را پرسید و هر اشکالی را برطرف نمود. در بسیاری از موارد ممکن است خود شاگرد دقیقا نداند که در کدام مبحث اشکال دارد و معلم خصوصی ریاضی ایشان با توجه به سوالاتی که می پرسد اشکالات را تشخیص داده و مبحث لازم را تدریس می کند. کلاس های خصوصی برای پیشرفت در درس ریاضی و قوی کردن پایه در این درس و برای موفقیت در امتحان ریاضی بسیار مفید است.


مطالعه کنید: بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب


5- امکان برگزاری کلاس در منزل یا آموزشگاه وجود دارد


همانطور که می دانید کلاس هایی که در منزل برگزار می شود به دلیل جو راحتی که دارد به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه و به نسبت کلاس های گروهی که در آموزشگاه ها برگزار می شود بازدهی بالاتری دارد. بنابراین، یکی از دلایل مفید بودن کلاس های خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحانات این است که می توان این کلاس ها را در منزل برگزار نمود. برای دانشجو یا دانش آموز خیلی راحت تر است که کلاس در منزل برگزار شود. نکته دیگر اینکه در ایام امتحانات که دانش آموزان و دانشجویان حتی از خواب خودشان می زنند تا بتوانند درسها را خوب بخوانند، برگزاری کلاس های خصوصی در منزل مزیت بسیار بزرگی است. چرا که وقت دانش آموز یا دانشجو در مسیر برای رسیدن به کلاس تلف نمی شود.


6- سطح کلاس قابل تنظیم است


اگر شما بخواهید برای پیشرفت در درس ریاضی در یک کلاس گروهی شرکت کنید، یک فیلم آموزشی ببینید و یا یک کتاب کمک آموزشی خریداری نمائید، بالاخره در هر کدام از این مواردی که ذکر شد مطالبی با سطح سختی مشخص ارائه شده است و انعطافی که کلاس های خصوصی دارد را این موارد ندارند. سطح کلاس های خصوصی کاملا قابل تنظیم است و همین باعث شده است این کلاس ها بسیار مفید باشد. اگر دانش آموز یا دانشجویی در ریاضی اشکالات بسیار پایه ای دارد و در این درس ضعیف است معلم خصوصی سعی می کند مطالب پایه ای تری را ارائه کند و نقطه ضعف ها را برطرف نماید.


در حالت دیگر ممکن است شاگردی خودش در حد متوسط باشد و بخواهد در درس ریاضی نمره 20 بگیرد. در این حالت هم استاد خصوصی حاضر در کلاس مطالب را به گونه ای ارائه می کند که برای ایشان مفید باشد. هر مطلبی که در نظر داشته باشید و با هر سطح سختی و آسانی در کلاس های خصوصی قابل ارائه کردن است.


مطالعه مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی را هم پیشنهاد می کنیم.


7- در زمان شما صرفه جویی خواهد شد


تمام مواردی که در بالا گفته شد در نهایت باعث خواهد شد که در زمان شاگرد صرفه جویی شود و در نهایت نتیجه بهتری بگیرد. وقتی کلاس در منزل برگزار می شود و شاگرد مسیری را برای رسیدن به کلاس در راه نخواهد بود در وقت ایشان صرفه جویی می شود. وقتی دانش آموز یا دانشجو جواب اشکال خودش را در کمترین زمان پیدا خواهد کرد و از معلم خصوصی ریاضی خودش خواهد پرسید در این حالت هم در زمان ایشان صرفه جویی می شود. در نظر داشته باشید که ممکن است در ایام امتحانات در چند مبحث اصلی و اساسی اشکال داشته باشید و بخواهید خودتان از طریق کتاب و فیلم آموزشی و .... پاسخ را پیدا کنید. مسلما در این حالت وقت زیادی باید در نظر بگیرید و در نهایت هم مشخص نخواهد شد که آیا جوابی که به آن رسیده اید درست است یا نه. برای رفع اشکال در کمترین زمان کلاس های خصوصی ریاضی کاملا مفید است. واضح است که به هر میزان اشکالات کمتری داشته باشید احتمال موفقیت شما در امتحان با نمره خوب بالاتر خواهد رفت.


این مقاله هم مفید است: 10 بهترین معلم ریاضی جهان


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با اینکه چرا کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحانات و حتی گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی مفید است توضیح دادیم. البته اگر اشکالات زیادی دارید برگزاری کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات و فرجه ها موکول ننمائید و زودتر شروع کنید. در ایام امتحانات هم استفاده از کلاس های خصوصی برای رفع اشکال، جمع بندی و حل نمونه سوالات امتحانی بسیار مفید است. در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نمائید و با یکی از بهترین مدرسین ریاضی کلاس داشته باشید تا نتیجه بهتری بگیرید.


عبارت های کلیدی: فواید کلاس های خصوصی ریاضی، چرا تدریس خصوصی ریاضی، مزیت کلاس خصوصی ریاضی، بهترین راهکار برای موفقیت در امتحان ریاضی، نمره خوب با کلاس خصوصی، چرا کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش بهتر این درس مفید است؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 730 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image