ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مزایای انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی از ایران مدرس

مزایای انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی از ایران مدرس

مزایای انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی از ایران مدرس

در این مقاله در رابطه با مزایا و فواید انتخاب معلم خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه از همین سایت ایران مدرس توضیح داده شده است. در این وب سایت می توانید شماره تماس اساتید را مشاهده نموده و بدون واسطه با مدرسین تماس بگیرید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


مطالعه مقاله انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی هم مفید است.


مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس می توانید شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی را مشاهده کنید و بدون هیچ واسطه ای با ایشان حرف بزنید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. انتخاب مستقیم معلم خصوصی مزایایی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد. اولا وقتی واسطه حذف می شود شما می توانید با هزینه مناسب تری کلاس ها را هماهنگ کنید و لازم نیست پولی هم به آموزشگاه، موسسه و یا سایت واسط پرداخت نمائید. به هر حال آموزشگاهها و یا سایت های واسط تدریس خصوصی مبلغی را برای کلاس های خصوصی در نظر می گیرند و 20 درصد آن را برای خودشان برخواهند داشت (حداقل 20 درصد).


1. هماهنگی معلم خصوصی با قیمت مناسب تر


وقتی مستقیما با خود اساتید حرف می زنید، می توانید همان مبلغ قبلی که استاد دریافت می کرد را به ایشان پرداخت کنید و همان 20 درصدی که به دلیل حذف واسطه پرداخت نشده است را به عنوان تخفیف برای خودتان بردارید. در نظر داشته باشید این مبلغ هر جلسه برای شما ذخیره خواهد شد و در تعداد جلسات بالا کاملا مهم است. ثانیا، در این وب سایت اطلاعات کاملی برای تمامی اساتید بدون هیچ کم و کاستی ارائه شده است و می توانید برای تمامی مدرسین تدریس خصوصی علاوه بر شماره تماس، سابقه تدریس، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، قیمت مد نظر استاد برای کلاس های خصوصی و .... را مشاهده کنید و با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.



مطالعه کنید: مشاهده شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا



2. رسیدن به شناخت بهتر از اساتید تدریس خصوصی


چون در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است، می توانید به صورت مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید. همانطور که می دانید همین ارتباط مستقیم با استاد و حرف زدن با ایشان می تواند به شما در انتخاب یک معلم خصوصی خوب کمک زیادی بکند. به هر حال، وقتی با یک استاد حرف می زنید نحوه حرف زدن ایشان نشان می دهد که به چه میزانی به کار خودش اعتماد دارد و در کنار سایر مواردی که در همین سایت برای اساتید مشاهده می کنید، حرف زدن مستقیم با خود استاد می تواند به شما در انتخاب یک معلم خوب کمک زیادی بکند.


3. امکان گرفتن تخفیف برای کلاس های خصوصی


نکته دیگری هم که در این بخش اشاره کردن به آن می تواند مفید باشد این است که اگر قیمت و هزینه کلاس های خصوصی برای شما مهم است و قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی ارزان و با قیمت مناسب استفاده نمائید، می توانید حین حرف زدن با خود استاد از ایشان تخفیف بگیرید و سر قیمت با ایشان به توافق برسید. بسیاری از مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و بسیاری دیگر به صورت بازه ای و یا دقیق قیمت مد نظر خودشان برای کلاس های خصوصی را ذکر نموده اند. بعضی از اساتید جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند و هیچ ریسکی متوجه شما نخواهد شد.


مطالعه مقاله سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی با قیمت ارزان و مناسب هم مفید است.


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با مزایای انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی از ایران مدرس (همین سایت) توضیح داده شد. وقتی با خود اساتید بدون واسطه حرف می زنید می توانید به شناخت بهتری از اساتید برسید، انتخاب درست تری داشته باشید و کلاس های خصوصی را با نرخ مناسب تری هماهنگ نمائید. در این سایت شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین نمایش داده شده است. نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم برای اکثر معلم های خصوصی قابل مشاهده است.


این مقاله هم مفید است: بهترین خدمات تدریس خصوصی ایران مدرس را بشناسید


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 640 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image