ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی با قیمت ارزان و مناسب

سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی با قیمت ارزان و مناسب

سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی با قیمت ارزان و مناسب

در همین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس می توانید لیست کاملی از بهترین اساتید تدریس خصوصی ایران را مشاهده نموده و یک استاد و معلم خوب و با تجربه با قیمت مناسب و حتی ارزان برای خودتان انتخاب نمائید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران


اطلاعات ثبت شده برای مدرسین در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


در سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، سوابق کاری و رزومه تحصیلی و درسی هر معلم، قیمت مد نظر اساتید برای کلاس های خصوصی، توضیحات تکمیلی ثبت شده توسط خود اساتید و .... ثبت شده است. برخی از اساتید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند. اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، عربی، زیست، ریاضی و یا هر درس دیگری هستید در همین سایت ایران مدرس بهترین و مجرب ترین اساتید تدریس خصوصی آنلاین و حضوری فعالیت دارند.


نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان از ایران مدرس


اگر به عنوان مثال برای آموزش ریاضی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید، به بخش تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه کنید (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) و در ادامه در بخش جستجو کلمه ریاضی را وارد کنید. به این ترتیب لیست مدرسین ریاضی به شما نمایش داده شده و می توانید با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس و قیمت درخواستی اساتید یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید.


ویژگی های بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی


بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی معمولا از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و در دوران تحصیل خودشان موفق بوده اند. این اساتید معمولا سابقه کاری بالایی دارند و بر دروس تدریسی خودشان به صورت کامل و 100 درصدی مسلط هستند. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین و بهترین اساتید را می توانید مشاهده کنید. با توجه به رزومه کاری ثبت شده توسط اساتید می توانید بهترین معلم را برای خودتان انتخاب نمائید.



مطالعه کنید: چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟


زمان مناسب برای شروع کلاس های تدریس خصوصی


زمان مناسب برای شروع کلاس های تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مثلا شما اگر درس فیزیک را خودتان می توانید بخوانید و خوب بلد هستید، کافی است به صورت رفع اشکالی فقط دو یا سه جلسه کلاس تدریس خصوصی فیزیک در ایام امتحانات برگزار نمائید. اما اگر مثلا در درس شیمی اشکالات زیادی دارید از همان اوایل ترم شرکت در کلاس های تدریس خصوصی شیمی را شروع کنید. پس برای دروس مختلف با توجه به وضعیت تحصیلی خودتان زمان شروع کلاس می تواند متفاوت باشد.



قیمت مناسب برای کلاس های خصوصی چقدر است؟


قیمت کلاس های تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند برای کلاس های خصوصی ممکن است هزینه های بیشتری را درخواست نمایند. یا اگر بخواهید در کلاس های تدریس خصوصی زیست کنکور شرکت کنید ممکن است به نسبت کلاس خصوصی ریاضی متوسطه لازم باشد هزینه بیشتری را پرداخت کنید. مطالعه مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان در این زمینه بسیار مفید است.


نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با مدرسین


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید به صورت اگاهانه و بدون واسطه معلم خودتان را انتخاب نمائید. در ضمن، برای تمامی اساتید شماره تماس هم نمایش داده شده است و می توانید بدون هیچ واسطه ای با خود معلم های خصوصی برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. البته در صفحه هر استاد فرمی هم وجود دارد و می توانید از طریق آن با اساتید در ارتباط باشید.


تعداد جلسات لازم برای کلاس های خصوصی در منزل و آموزشگاه


اینکه برای هر درسی چند جلسه کلاس خصوصی لازم است به خود شما و آن درس بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است شما در زبان انگلیسی اشکالات زیادی داشته باشید و برای یادگیری آن لازم باشد 10 جلسه کلاس تدریس خصوصی زبان برگزار نمائید. اما شاید برای درس عربی اشکالات شما خیلی کم باشد و در حد دو جلسه برای رفع اشکال کافی باشد و یا شاید حتی نخواهید از کلاس تدریس خصوصی عربی استفاده نمائید. برای همه ی دروس کلاس خصوصی لازم نیست.


کارهای لازم برای افزایش بازدهی کلاس های خصوصی


اگر می خواهید کلاس های تدریس خصوصی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید سعی کنید به اندازه کافی زود شروع کنید. مثلا اگر شما در مقطع دانشگاه درس استاتیک را اصلا بلد نیستید، دو سه روز مانده به امتحان کلاس خصوصی برای شما فایده ای نخواهد داشت. پس برای دروسی که اشکال زیاد دارید زودتر شروع کنید. در ضمن، باید خودتان هم در کنار شرکت در این کلاس ها تمرین حل کنید، درس بخوانید و مطالب را مرور نمائید. بدون تلاش خودتان کلاس های خصوصی فایده ای ندارد.


پیشنهاد می شود مقاله بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.


چرا استفاده از کلاس های خصوصی و انتخاب مدرس از ایران مدرس


کلاس های خصوصی انعطاف بالایی دارد و در هر وضعیت تحصیلی برای پیشرفت می توانید از آن استفاده نمائید. در این کلاس ها می توانید در کمترین زمان ممکن اشکالات خودتان را برطرف نمائید. در ضمن، معلم خصوصی به شما در زمینه نحوه درس خواندن و موفقیت در تحصیل مشاوره هم خواهد داد. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید ببینید و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده اند.



آیا شرکت در کلاس های خصوصی تضمینی است؟


در همین سایت ایران مدرس برخی از اساتید به صورت تضمینی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. این اساتید در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که تدریس خصوصی را به صورت تضمینی انجام می دهند. البته برخی از اساتید فقط کیفیت کار خودشان و رضایت شما از کلاس ها را تضمین می کنند و برخی دیگر نتیجه گرفتن شما را هم تضمین می نمایند. باید از همان ابتدای کار منظور استاد را از کلمه تضمینی بپرسید. در نظر داشته باشید در هر صورت باید خودتان هم خوب درس بخوانید تا خوب نتیجه بگیرید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی تضمینی، کلاسهای خصوصی 100 درصد تضمین شده


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 888 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image