ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی

بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی

بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. نحوه تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی با کلاس های مدرسه و دانشگاه متفاوت است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین مدرسین و اساتید ریاضی مجرب خانم و آقا در تهران و کرج


بهترین روش تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید باید سعی کنید بهترین روش تدریس را انتخاب نمائید. روش تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و سایر مقاطع در کلاس های خصوصی با کلاس های گروهی متفاوت است. در کلاس های گروهی معمولا استاد و معلم ریاضی زمان بیشتری را برای ارائه درس در اختیار دارد و می تواند مثال های متنوعی را بزند و تمرینات بیشتری را حل نماید. در کلاس های خصوصی اگر از ابتدای ترم این کلاس ها شروع نشده باشد معمولا معلم ریاضی زمان محدودی را در اختیار دارد و باید سعی کند بهترین نتیجه را از این کلاس ها بگیرد. در کلاس های خصوصی اگر پایه درسی شاگرد ضعیف باشد کار معلم سخت تر هم خواهد شد و معمولا این طور هم هست.


1- عملکرد عالی از جلسه اول تدریس خصوصی ریاضی


برای اینکه کلاس های شما بهترین بازدهی را داشته باشد و در عین حال شاگردهای زیادی داشته باشید و شاگردهای خودتان را حفظ نمائید، باید از همان جلسه اول بهترین عملکرد را داشته باشید. اتفاقا جلسه اول در کلاس های تدریس خصوصی مهمترین جلسه است و در این اولین جلسه باید تا جایی که می توانید با عملکرد عالی اعتماد شاگرد خودتان را جلب نمائید. بهترین روش برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی این است که در کلاس های خصوصی سعی کنید هر چه بیشتر و بیشتر کلاس را به سمت دو طرفه بودن پیش ببرید و کاری کنید که شاگرد شما حرف بزند و در برگزاری کلاس مشارکت داشته باشد. به هر میزان کلاس بیشتر به سمت دو طرفه بودن حرکت کند بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد.


مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس عملکرد موفق تری داشته باشیم؟ هم مفید است.


2- با علاقه ریاضی را تدریس کنید


اگر خودتان به درس ریاضی علاقه داشته باشید و به درستی این درس را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کرده باشید در نهایت کلاس های شما بسیار جذاب و پربازده خواهد بود. بنابراین شاید برای همه ی افراد و مدرسین نتوان نسخه یکسانی را پیچید ولی نکته مهم این است که اساتیدی که به درس ریاضی علاقه دارند و بر درس مسلط هستند همواره بهترین روش ها برای ارائه درس را پیدا می کنند. سعی کنید در کلاس های خصوصی ریاضی از شاگرد خودتان سوال بپرسید و ارزیابی داشته باشید و پیشرفت ایشان را اندازه بگیرید.


3- در کلاس خصوصی ارزیابی داشته باشید


فقط ارائه درس مهم نیست بلکه باید سعی کنید میزان یادگیری شاگردهای خودتان را هم بسنجید. یک راهکار خوب این است که همواره برای فاصله زمانی بین کلاس ها به ایشان تمرین بدهید و جلسه بعد حل تمرینات را چک کنید و اگر اشکالی باقی مانده است ان را برطرف نمائید. اگر یک هدف واضح برای خودتان در نظر بگیرید و آن هم نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد هر کاری که در این راستا انجام دهید همان بهترین روش تدریس ریاضی است.


کلام پایانی


بنابراین هدف این نیست که در کلاس های خصوصی با آب و تاب درس را ارائه بدهید و فن بیان خوبی را به نمایش بگذارید. بلکه باید با هر روش ممکن سعی کنید شاگردهای خودتان را به نتیجه مطلوب برسانید و حمایت و پشتیبانی کامل را از ایشان به عمل آورید. اگر معلم خصوصی ریاضی هفتم، هشتم، نهم، دهم یا هر مقطع دیگری هستید مطالب ارائه شده در این مقاله را مد نظر داشته باشید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.


مطالعه مقاله نحوه تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می گردد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1090 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image