ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟

بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس ممکن است در رابطه با هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی سوال داشته باشند. در حقیقت در موتور جستجوی گوگل هم یکی از عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی که بسیار زیاد هم جستجو شده است همان بحث قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی این درس می باشد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس، حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


هزینه تدریس خصوصی ریاضی


در وب سایت ایران مدرس www.IranModares.com (همین سایت) مطالب و مقالات متعددی در این زمینه ارائه شده است و در واقع در هیچ سایت دیگری مانند ایران مدرس در این رابطه مقالات متعدد ارائه نشده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 1401 و 1402 در این زمینه می تواند کاملا کمک کننده باشد. از طرف دیگر در همین سایت لیست کاملی از معلم های تدریس خصوصی ریاضی را می توانید مشاهده کنید (برای مشاهده بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید) و تمامی اساتید علاوه بر ارائه رزومه کامل و سوابق تدریس خودشان، در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی هم توضیح داده اند.


قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی و جلسه ای


بعضی از اساتید به صورت ساعتی و بعضی دیگر به صورت جلسه ای هزینه ها را اعلام نموده اند. به هر حال از هر دو روش (1- مطالعه مقالات ارائه شده در همین سایت که یکی از آنها در بالا معرفی شد و 2- با مشاهده لیست مدرسین ریاضی و مشاهده قیمت هایی که برای کلاسهای خودشان در نظر گرفته اند) می توانید در رابطه با هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات خوبی را بدست آورید. در ادامه در این رابطه توضیحات مفصل تری هم ارائه می گردد.




عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی


کار تدریس خصوصی مانند هر کاری دیگری جنبه خدماتی دارد و مدرسین برای حضور در کلاس وقت و زمان می گذارند. به صورت کلی برای وقت هم نمی توان قیمتی تعیین کرد و در نتیجه مدرسین مختلف با توجه به درسی که تدریس می کنند، مقطع تحصیلی، تعداد جلسات کلاس، زمان و محل برگزاری کلاسها و .... قیمت های مختلفی را ممکن است در نظر داشته باشند. در شهر تهران بحث ترافیک هم مطرح است و در نتیجه یک استاد برای اینکه بتواند در کلاس حاضر شود ممکن است در مسیر رسیدن به کلاس زمان زیادی را لازم باشد در نظر بگیرد. بعضا یک معلم برای حضور در کلاس 1 ساعت و نیمه شاید 2 ساعت در راه باشد. بنابراین در محاسبه هزینه این کلاسها باید این موارد هم در نظر گرفته شود.



حتما مطالعه نمائید: بهترین توصیه ها برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی


قیمت معلم خصوصی ریاضی در ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس وقتی لیست اساتید را مشاهده می کنید ممکن است استادی را ببینید که برای کلاسهای خودش هزینه 100 هزار تومان برای یک جلسه را در نظر گرفته باشد و از طرفی معلم دیگری ممکن است برای همان درس مبلغ 700 هزار تومان را درخواست نماید. البته در سال 1402 و 1403 حدودا قیمت متوسط کلاسها همان 350 و یا 450 هزار تومان برای یک جلسه کلاس است. البته باید قیمت درخواستی توسط مدرسین را در کنار رزومه و سوابق تدریس ایشان ببینید و در نهایت تصمیم بگیرید که با کدام استاد کلاسها را هماهنگ نمائید. در ایران مدرس (همین سایت) شماره تماس مدرسین را به صورت مستقیم می توانید مشاهده نمائید.


مطالعه نمائید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی



سایر عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و در منزل


پارامترهای مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال مدرسین و دبیران رسمی آموزش و پرورش برای کلاسهای خصوصی خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. اگر برای شما مهم است که با یک معلم رسمی کلاس داشته باشید می توانید در همین سایت از بین اساتید معلم های رسمی را هم پیدا کنید. با افزایش سابقه کار تدریس خصوصی معمولا اساتید مختلف قیمت کلاسهای خودشان را افزایش می دهند.


نحوه هماهنگ کزدن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان


البته اگر می خواهید از اساتید تخفیف بگیرید می توانید از اوایل ترم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. چون در اوایل ترم هم اساتیدخوب سرشان خلوت است و هنوز برای شما وقت دارند و هم می توانید از ایشان برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید و در نهایت حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی برای شما ارزانتر تمام خواهد شد. در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ریاضی در منزل توضیحاتی ارائه شد. با این وجود می توانید از کلاس های مجازی و اینترنتی هم استفاده نموده و باز هم هزینه کمتری پرداخت نمائید. هزینه کلاس های مجازی به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1436 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image