ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی نحوه شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی

نحوه شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی

نحوه شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شده است. اگر می خواهید به عنوان معلم خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین


نحوه شروع کار تدریس خصوصی ریاضی


ریاضی یکی از مهمترین و پرمتقاضی ترین دروس در زمینه تدریس خصوصی است. اگر معلم ریاضی هستید و می خواهید به عنوان معلم خصوصی ریاضی به درآمد عالی برسید، مطالعه این مقاله برای شما کاملا مفید است.


علاقه به تدریس ریاضی شرط لازم برای شروع کار


همانطور که در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس ذکر شده است، برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شروع به فعالیت کنید و از آن مهمتر اینکه بتوانید موفق باشید و به درآمدهای بالا برسید، در مرحله اول باید مطمئن شوید که به این کار و به درس ریاضی علاقه دارید. اگر از یادگیری و آموزش ریاضی لذت می برید، اگر هنگام رسیدن به جواب برای تمرینات ریاضی کیف می کنید، چنانچه در دوران تحصیل خودتان در ریاضی نمرات خوبی می گرفتید و اگر در حال حل کردن تمرینات و مسائل ریاضی هستید گذر زمان را زیاد احساس نمی کنید، می توان گفت که شما به درس ریاضی علاقه دارید. البته اگر علاقه زیادی هم نداشته باشید می توانید تدریس کنید ولی در این حالت هم از کار خودتان لذت نمی برید و باید با اکراه آن را انجام دهید و هم اینکه به موفقیت های بزرگ نمی رسید. وقتی به آموزش و تدریس ریاضی علاقه دارید شاگردهای شما هم علاقه مند می شوند و از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد. در نتیجه شاگردهای شما بهتر نتیجه خواهند گرفت و بالطبع شما هم به درآمدهای بالاتری خواهید رسید.


وقتی به تدریس ریاضی علاقه دارید دیگر لازم نیست مرتبا در جستجوی راهکارها و روش های تدریس موفق باشید و همان تدریس عادی خود شما بازدهی خیلی بالایی خواهد داشت و شاگردهای شما بهترین نتایج را خواهند گرفت. بنابراین در صورتی ریاضی را تدریس کنید و تدریس خصوصی این درس را شروع نمائید که خودتان به آن علاقه دارید. در غیر اینصورت سراغ تدریس درس دیگری بروید و یا اگر به تدریس به صورت کلی علاقه ندارید سراغ کار دیگری بروید.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟ را هم بخوانید.



تسلط بر درس ریاضی پارامتری بسیار مهم در کار تدریس خصوصی


مطالبی که در بالا گفته شد ممکن است به صورت عملی راهکاری را برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و ... بیان نکرده باشد ولی شاید بتوان گفت مهمترین نکات برای شروع هر کار و فعالیتی است. بعد از اطمینان از علاقه خودتان به تدریس ریاضی در مرحله بعد برای شروع کار سعی کنید بسیار خوب بر این درس مسلط باشید. البته نکته جالب این است که وقتی به درسی علاقه دارید خود به خود مسلط هم هستید. شاید 100 درصد اینطور نباشد ولی به هر حال شما وقتی به ریاضی علاقه دارید تقریبا همیشه نمرات خوبی در این درس گرفته اید و با علاقه آن را مطالعه نموده اید. در نتیجه همین الان هم تا حد بسیار خوبی این درس را بلد هستید. فقط کاری که باید انجام دهید این است که مطالعات تکمیلی را انجام دهید و سعی کنید بیشتر از قبل بر این درس مسلط شوید.


برای موفقیت در کار تدریس خصوصی تسلط بسیار مهم است چون اگر به سوالات نتوانید پاسخ بدهید و یا حتی با تاخیر پاسخ دهید شخص دیگری جایگزین شما خواهد شد. پس همواره مطالعه کنید تا کاملا مسلط باشید. برای هر شاگرد جلسه اول بسیار مهم است و باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشید تا اطمینان ایشان جلب شود و کلاس ها ادامه پیدا کند. اگر بخواهید از آموزشگاهها شاگرد بگیرید، ایشان پیگیر نحوه تدریس شما خواهند بود و اگر همان یکی دو شاگرد اول رضایت 100 درصدی وجود نداشته باشد شاگردهای دیگری به شما معرفی نخواهد شد.


مطالعه کنید: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


حضور در اینترنت راهکاری عالی برای جذب شاگرد


با توجه به مطالبی که گفته شد، برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دهم، یازدهم یا هر مقطع دیگری دو پارامتر علاقه به ریاضی و تسلط بر درس بسیار مهم است و باید همواره در نظر گرفته شود. اما در ادامه این قضیه مورد بررسی قرار می گیرد که چگونه عملا فعالیت در این زمینه آغاز گردد و شاگردهای زیادی جذب شود. برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی روش های مختلفی وجود دارد. یک راهکار بسیار خوب این است که تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ثبت نمائید.


ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. با درج تبلیغ در این دو سایت مشخصات و شماره تماس شما نمایش داده خواهد شد و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید. وب سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی از نظر گوگل بهینه هستند و با جستجوی عبارت هایی مانند "تدریس ریاضی" و "تدریس خصوصی ریاضی " و .... این دو سایت را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید دید. در نتیجه، وقتی در این دو سایت حضور دارید، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.


این مقاله را هم بخوانید: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


راهکارهای دیگر برای جذب شاگرد و شروع کسب درآمد از تدریس ریاضی


بجز راهکاری که گفته شد، برای جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی روش های دیگری هم وجود دارد. شما می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یک صفحه برای خودتان داشته باشید، فیلم های آموزشی و فیلم نمونه تدریس ریاضی قرار دهید و در ادامه شماره خودتان را قرار دهید تا برای کلاس با شما تماس گرفته شود. اگر خوب تدریس کنید و فیلم های باکیفیتی قرار دهید می توانید امیدوار باشید که شاگردهای زیادی را جذب کنید. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای شروع کار بسیار خوب است تا وقتی که تجربه کسب می کنید از طریق آموزشگاه شاگرد جذب نمائید تا راه و چاه را بشناسید.


البته درآمد حاصل از همکاری با آموزشگاه به نسبت وقتی که خودتان شاگرد جذب کنید زیاد نیست ولی برای آغاز کار بسیار خوب است. راهکار دیگر این است که برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. با درج تبلیغ ویژه در همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی می توانید به سایت و وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و آن را معرفی نمائید. می توانید از تبلیغات در روزنامه، تبلیغات در سایت های آگهی عمومی، تبلیغات تراکتی و .... هم برای شروع فعالیت در این زمینه استفاده نمائید. فقط باید مداومت داشته باشید و روش های مختلفی را امتحان کنید تا در نهایت بهترین روش را پیدا کنید. در ضمن اگر قیمت مناسبی بدهید و عالی تدریس کنید شاگردهای شما شاگردهای دیگری را هم معرفی خواهند کرد.


مطالعه مقاله بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


نکات تکمیلی برای موفقیت در کار تدریس خصوصی ریاضی


با توجه به مطالبی که گفته شد، به عنوان جمع بندی می توان به موارد زیر اشاره نمود:


1- از علاقه خودتان به تدریس خصوصی ریاضی مطمئن شوید و در صورتی در این زمینه فعالیت خودتان را آغاز کنید که به آن علاقه دارید. به این ترتیب هم از کار خودتان لذت می برید و هم موفق تر خواهید بود.


2- بر درس ریاضی مسلط شوید. هرگز از آموزش دست نکشید. همواره در حال مطالعه باشید و روش های بهتر و پربازده تری برای ارائه درس را پیدا کنید. تسلط بر درس رمز موفقیت در تدریس خصوصی است.


3- برای هر شاگرد، شروع کلاس را مانند یک پروژه جدید در نظر بگیرید. در جلسه اول کلاس خصوصی حتی به نسبت نحوه تدریس همیشگی خودتان یک سر و گردن بالاتر باشید و عالی تدریس کنید.


4- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. در همین سایت ایران مدرس و یا سایت Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید و یا از روش های دیگری که گفته شد استفاده نمائید.


5- برای کسب موفقیت های بزرگ در کار تدریس خصوصی سعی کنید همواره شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. اگر در شروع کار یک شاگرد بیشتر ندارید همان شاگرد اگر موفق شود شاگردهای دیگری را معرفی خواهد کرد.


6- مداومت داشته باشید. هر کاری در ابتدا ممکن است با چالش ها و مشکلاتی مواجه باشد ولی باید روش های مختلفی را امتحان نمائید و اگر یک روش جواب نداد نا امید نشوید.


7- در ابتدای کار همکاری با آموزشگاهها بسیار می تواند مفید باشد اما اگر می خواهید به درآمدهای بالا برسید باید برای خودتان کار کنید و سعی کنید به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب کنید. مثلا در همین سایت تبلیغ خودتان را درج کنید.


8- می توانید با همکارهای خودتان گروه آموزشی تشکیل دهید و تبادل شاگرد داشته باشید. مثلا با یک معلم فیزیک ارتباط داشته باشید و شما به ایشان شاگرد معرفی کنید و از ایشان شاگرد بگیرید.


مطالعه مقاله موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی هم مفید است.


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، موفقیت در این کار و رسیدن به درآمدهای بالا توضیح داده شد. ریاضی درسی است که بسیار مورد نیاز می باشد و اگر عملکرد خوب و درستی داشته باشید می توانید به درآمد عالی برسید. برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی ریاضی باید به آن علاقه داشته باشید و بر درس ریاضی بسیار مسلط باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 672 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image