ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی لازم برای یادگیری خوب ریاضی

تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی لازم برای یادگیری خوب ریاضی

تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی لازم برای یادگیری خوب ریاضی

در این مقاله در رابطه با تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی که لازم است داشته باشید تا درس ریاضی را خوب و مفهومی آموزش ببینید توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله حاضر را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی ریاضی


اینکه برای یادگیری ریاضی به چند جلسه کلاس خصوصی نیاز دارید در حقیقت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در واقع تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی لازم برای یادگیری خوب این درس برای هر شخصی می تواند متفاوت باشد. اگر خودتان درس ریاضی را خوب مطالعه کرده اید و فقط در بخش هایی از آن اشکال دارید شاید 3 جلسه کلاس خصوصی برای رفع اشکال کفایت کند (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید).


تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات


در این حالت می توانید تعداد جلسات محدودی که لازم دارید را در ایام فرجه ها و ایام امتحانات برگزار نمائید. البته حتی اگر تعداد جلسات کمی برای یادگیری ریاضی لازم دارید باز هم بهتر است در طول ترم برگزار شود. اگر فقط 3 جلسه کلاس خصوصی ریاضی کفایت می کند به جای اینکه مثلا این 3 جلسه یک روز مانده به امتحان برگزار شود بهتر است 3 هفته مانده به امتحان، هر هفته 1 جلسه داشته باشید. اگر قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم، نهم و ... استفاده نمائید مطالب این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


رفع اشکال ریاضی با کلاس خصوصی


چون در طول ترم بدون استرس امتحانات درس را بهتر یاد می گیرید و در ضمن در طول ترم مدرسین خوب وقت آزاد بیشتری دارند و همچنین با قیمت مناسب تری کلاس را برگزار می کنند. البته باز هم بسیار خوب است برای رفع اشکال کلی شب امتحان یک جلسه رفع اشکال داشته باشید. با توجه به توضیحی که ارائه شد، اگر خودتان درس را در حد خوبی بلد هستید و فقط در بعضی از قسمت ها اشکال دارید 3 یا 4 جلسه کلاس خصوصی کفایت می کند.



مطالعه مقاله برای موفقیت در امتحان چند جلسه کلاس تدریس خصوصی لازم است؟ هم مفید است.


تاثیر هدف بر تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی


در ادامه حالت های دیگری را مورد بررسی قرار می دهیم. همانطور که گفته شد، تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری خوب این درس به پارامترهای مختلف بستگی دارد. در همان حالتی که ذکر شد، حتی اگر خودتان درس را خوب بلد هستید، باز هم تعداد جلسات مورد نیاز به پارامترهای دیگری بستگی دارد. فرض کنید شخصی قصد دارد در امتحان ریاضی با نمره متوسط و یا خوب قبول شود و شخص دیگری قصد دارد نمره 20 ریاضی را بگیرد. در حالت دوم مسلما تعداد جلسات مورد نیاز بیشتر خواهد بود. بنابراین، تعداد جلسات مورد نیاز برای یادگیری نه تنها به میزان بلد بودن خودتان بستگی دارد بلکه به اینکه چه هدفی دارید هم بستگی پیدا می کند.


کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید


اگر می خواهید در درس ریاضی نمره اول و یا حتی 20 بگیرید ممکن است برای حل نمونه سوال امتحانی و یا حل تمرینات سطح بالاتر به جلسات بیشتری نیاز داشته باشید. حالت دیگری را در نظر بگیرید که در آن حالت شخص درس را خوب بلد نیست و یا در کلاس های ریاضی اصلی خودش در مدرسه و دانشگاه غایب بوده است. در این حالت مسلما باید تعداد کلاس های بیشتری را برگزار نمود. اگر اشکالات زیادی دارید یا جلسات زیادی را در کلاس های اصلی خودتان غایب بوده اید ممکن است 10 تا 12 جلسه کلاس لازم باشد. در این حالت حتما باید هر چه زودتر کلاس ها را شروع نمائید و در طول ترم از کلاس های خصوصی ریاضی استفاده کنید.


این مقاله را هم مطالعه نمائید: فواید برگزاری کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم


سخن آخر


با توجه به مطالبی که گفته شد و به عنوان جمع بندی می توان گفت تعداد جلسات کلاس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری به میزان بلد بودن خود دانش آموز یا دانشجو و همچنین هدفی که ایشان مد نظر دارد بستگی پیدا می کند و از 3 تا 12 جلسه (به صورت حدودی) می تواند متغیر باشد. باز هم تاکید می شود بهتر است کلاسهای خصوصی در طول ترم برگزار شود تا در فاصله زمانی بین کلاس ها زمان برای حل تمرین و مسئله و هضم بهتر مطالب وجود داشته باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image