ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی

موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی

موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. بر خلاف دیدی که شاید اکثر افراد دارند استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان تنبل و یا ضعیف نیست.


حتما بخوانید: معلم خصوصی خوب چگونه است؟ همراه با معرفی بهترین مدرسین تدریس خصوصی


چرا از کلاس تدریس خصوصی استفاده کنیم؟


هر شخصی در هر سطح تحصیل می تواند از این کلاسها برای کسب موفقیت بیشتر در درس و تحصیل و برای یادگیری مطالب آموزشی و یا زبانهای خارجی، کامپیوتر و نرم افزار، نقاشی و رشته های ورزشی و موسیقی و .... استفاده نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی ویژگی هایی دارد که آن را از کلاسهای گروهی جذاب تر کرده و باعث شده است افراد زیادی متقاضی شرکت در این کلاسها باشند. در ادامه حالتهایی که در آن موارد استفاده از کلاسهای خصوصی بیشتر لازم است توضیح داده خواهد شد. به صورت کلی برای آموزش هر درس یا مهارتی در زمان کم و با کیفیت بالا می توان از کلاس های خصوصی استفاده نمود.


تدریس خصوصی بدون محدودیت، برای هر هدفی


برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی محدودیتی وجود ندارد. هر دانش اموزش و دانشجویی و یا هر شخصی که حتی فارغ التحصیل شده است می تواند از این کلاسها برای یادگیری درس و یا هر مبحث دیگری در زمان کوتاه استفاده نماید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


در صفحه ای که باز می شود در بالای صفحه اسم درس و یا رشته مورد نظر خودتان را وارد کنید و کلید "بگرد" را بزنید تا لیست مدرسین آن درس یا رشته مورد نظر را مشاهده نمائید. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده اند و کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را در این سایت می توانید پیدا کنید.


برای یادگیری بهتر درس شیمی، فیزیک، ریاضی، زبان انگلیسی، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، موسیقی و برای موفقیت در کنکور و المپیاد و یا هر آزمون دیگری می توانید از این کلاسها استفاده نمائید. البته در بعضی از موارد شرکت در این کلاسها بیشتر لازم به نظر می رسد که در ادامه توضیح داده شده است.



کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات


در ایام امتحانات دانش آموزان و دانشجویان به شدت به سمت شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی هجوم می آورند. در ایام امتحانات که به مدرس و معلم اصلی خودتان دسترسی ندارید در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب می تواند به شما کمک بسیار زیادی در موفقیت در امتحان بکند. البته همانطور که در مقالات قبلی همین سایت ایران مدرس توصیه شده است بهتر است خواندن و مطالعه دروس و حتی شرکت در کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات موکول نشود و در طول ترم درسها خوانده شود و این کلاسها برگزار گردد. اما به هر حال حتی اگر درس را هم خوانده باشید برگزاری چند جلسه کلاس خصوصی در این ایام می تواند بسیار مفید باشد. برای جمع بندی و حل تمرینات بیشتر، برای رفع اشکال و پرسیدن سوالاتی که حین مطالعه درس و یا حل تمرین و مسئله برای شما پیش آمده است و یا برای حل کردن نمونه سوالات امتحانی و ... شرکت در کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات می تواند بسیار مفید باشد.


مطالعه نمائید: چرا تدریس خصوصی؟



رفع اشکالات پایه ای با شرکت در کلاس خصوصی


به عنوان یک مثال دیگر در حالتی که دانش اموز و دانشجو در یک درس اشکالات پایه ای دارد و با شرکت در کلاسهای اصلی خودش درس را خوب متوجه نمی شود، استفاده از کلاسهای خصوصی بسیار مفید است. در درس ریاضی (به عنوان مثال) مباحث پایه ای مانند اتحادها، حد و مشتق، انتگرال گیری، رسم نمودار، نامعادله و .... وجود دارد که اگر شخصی این مطالب را خوب یاد نگرفته باشد در ریاضی در پایه های بالاتر مشکل خواهد داشت.


در ضمن در کلاسهای مدرسه و دانشگاه از همان مباحثی که در کلاس ارائه می شود می توان سوال پرسید و زمان برای پرسیدن سوالات بیشتر از مباحث پایه ای ریاضی و یا هر درس دیگری وجود ندارد. بنابراین چنین سوالهایی را باید از معلم خصوصی پرسید و اتفاقا کلاسهای خصوصی به نسبت کتابهای کمک آموزشی، فیلم آموزشی و .... برای رفع اشکال بسیار بهتر و مفیدتر است. چرا که در این کلاسها با یک مدرس مجرب سرو کار دارید و تمام سوالات خودتان را از ایشان می توانید بپرسید.


حتما تجربه این را دارید که بخواهید جواب یکی از سوالات خودتان را در یک کتاب کمک آموزشی پیدا کنید. مطمئنا زمان زیادی طول می کشد و ممکن است جواب سوال شما اصلا در آن نباشد و یا اگر باشد جواب را متوجه نشوید. کلاسهای خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری عمقی و پایه ای دروس، موفقیت در امتحانات و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی و یا هر درس دیگری، کسب رتبه خوب در کنکور، یادگیری هر درس و مبحثی در زمان کم و با بازدهی بالا و .... است. البته همواره تلاش و کوشش و درس خواندن خودتان هم لازم است و در کنار شرکت در این کلاسها باید خودتان هم متعهد شوید تمرینات را انجام دهید و مباحث را مرور نمائید.


موارد دیگر لزوم استفاده از جلسات تدریس خصوصی


حالتهای دیگری هم وجود دارد که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی لازم است و یا می تواند مفید باشد. در حالتی که یک دانش اموز قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد و یا دانشجویی می خواهد در کنکور ارشد یا دکتری شرکت کند هم استفاده از این کلاسها مفید است. برای آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در زمان کم، کسب آمادگی برای شرکت در آزمونهای بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل، یادگیری یک رشته هنری خاص و یا آموزش موسیقی در زمان کم، ارتقای معدل و گرفتن نمرات بهتر در دروس (برای دانش اموزان و دانشجویان متوسط که می خواهند عالی باشند)، کسب رتبه اول در کلاس درس و گرفتن نمره 20 در دروس مختلف (برای دانش اموزان زرنگ که می خواهند نفر اول کلاس باشند) و .... استفاده از این کلاسها می تواند کاملا موثر باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 814 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image