ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره بالا در مقطع دانشگاه

کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره بالا در مقطع دانشگاه

کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره بالا در مقطع دانشگاه

در این مقاله در رابطه با کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره بالا در مقطع دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید در دانشگاه موفق باشید و نمرات بسیار خوبی بگیرید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: برای مشاهده لیست مدرسین دانشگاهی بر روی لینک تدریس خصوصی دانشگاهی کلیک کنید و برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی در مقطع دانشگاه مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را بخوانید.


تدریس خصوصی و نمره بالا در دانشگاه


اگر برای درس خاصی در مقطع دانشگاه قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید کافی است در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود و در بخش جستجوی آن صفحه اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید. به این ترتیب لیست مدرسین درس مورد نظر شما همراه با رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید و قیمت های مد نظر هر استاد برای کلاس خصوصی به شما نشان داده خواهد شد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی دروس دانشگاهی لیست کاملی از اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید و استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای اکثر اساتید در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ایشان ارائه شده است. با مشاهده رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین می توانید یک معلم و استاد خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و ... خوب را انتخاب نمائید.


این مقاله هم مفید است: راه های افزایش معدل در دانشگاه


چرا ایران مدرس برای تدریس خصوصی دانشگاهی؟


ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد. از جمله دروسی که در مقطع دانشگاه برای کلاس های تدریس خصوصی متقاضیان زیادی دارد می توان به ریاضی و فیزیک دانشگاهی و دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک، آمار و احتمال مهندسی، ریاضیات مهندسی، مدار، کنترل، تحقیق در عملیات، سیگنال ها و سیستم ها و .... اشاره کرد. همچنین بسیاری از دانشجویان برای آموزش نرم افزارهای تخصصی رشته های مختلف از اساتید تدریس خصوصی کمک می گیرند. برای آموزش یک نرم افزار تخصصی در کنار داشتن یک استاد خوب و با تجربه بسیار سریعتر از کتاب و فیلم آموزشی شما را به نتیجه مطلوب می رساند.


پیشنهاد می شود مقاله موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب را هم بخوانید.



نمره بالا در دروس دانشگاهی با کلاس خصوصی


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمره خوب و بالا در مقطع دانشگاه به نسبت متوسطه و دبستان و .... ضروری تر و مفید تر است. تغییری که در نحوه ارائه دروس در مقطع دانشگاه اتفاق می افتد به نسبت مقطع متوسطه برای بسیاری از دانشجویان گمراه کننده است و بسیاری از دانشجویان به سختی می توانند خودشان را با چنین ساختاری تطبیق دهند. در مقطع متوسطه سرفصل دروس کاملا مشخص است و اگر دانش آموز حتی در کلاس هم شرکت نداشته باشد بعدا خودش می تواند کتاب را بخواند و درس را یاد بگیرد.


تفاوت درس خواندن در دانشگاه و دبیرستان


در مقطع دانشگاه معمولا برای هر درس چندین مرجع که بسیاری از آنها به زبان لاتین است معرفی می شود و در نتیجه کار دانشجویان کمی سخت تر خواهد شد. در چنین شرایطی در کنار داشتن یک استاد خصوصی خوب می تواند بسیار کمک کننده باشد. اساتید تدریس خصوصی در کلاس های خودشان نه تنها درس را ارائه می کنند بلکه با ارائه مشاوره دانشجویان را در مسیر درست موفقیت هدایت خواهند کرد. بسیار پیش آمده است که دانشجویی که در آستانه مشروط شدن و اخراج بوده است با کمک یک استاد تدریس خصوصی خوب توانسته است به نمرات بالا و حتی معدل بالای 15 و 17 (معدل الف) برسد. بنابراین، اگر دانشجویی خودش به خوبی درس ها را متوجه می شود و نمرات خوبی می گیرد که بسیار عالی است در غیر اینصورت استفاده از کلاس های خصوصی بسیار مفید و کمک کننده است. بسیاری از دانشجویان از بدترین شرایط و در حالتی که در آستانه اخراج و مشروطی قرار داشته اند با شرکت در کلاس های خصوصی توانسته اند به درس و تحصیل باز گردند و با معدل خوب فارغ التحصیل شوند.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی و آموزش ریاضی و فیزیک دانشگاهی هم پیشنهاد می شود.


کلاس خصوصی در کنار کلاس های اصلی دانشگاهی


در مقطع دانشگاه مشابه تمام مقاطع تحصیلی دیگر باید زمان را مدیریت کرد. لازم نیست برای تمامی دروس از کلاس های خصوصی استفاده نمود. یا شاید برای بعضی از دروس تعداد جلسات بالایی را لازم باشد برگزار کرد و برای برخی دیگر در حد یکی دو جلسه رفع اشکال هم کفایت کند. بنابراین اگر بعضی از دروس راحت است و اشکال زیادی ندارید آن دروس را خودتان بخوانید و در کلاس های دانشگاه به صورت منظم شرکت نمائید. اگر در بعضی از دروس اشکالات اساسی دارید و یا به هر دلیل نتوانسته اید در کلاس های اصلی خودتان در دانشگاه حاضر شوید، برای این دروس از همان اوایل و یا اواسط ترم کلاس های خصوصی را شروع کنید و هر هفته یکی دو جلسه داشته باشید و تمرینات را انجام دهید.


سخن آخر


برای خوب نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی دانشگاه باید این کلاس ها مانند کلاس های اصلی دانشگاه جدی گرفته شود و تمرینات حل شود و درس مرور گردد. نکته دیگر اینکه دانشجویان نباید شرکت در کلاس های تدریس خصوصی را به جای درس خواندن در نظر بگیرند. در هر صورت درس خواندن و مرور درس و حل تمرین و مسئله لازم است. یک استاد خصوصی خوب در مقطع دانشگاه می تواند به گرفتن نمرات خوب بسیار کمک کند اما تلاش خود دانشجو هم لازم است. اگر مثلا در رشته مهندسی برق تحصیل می کنید بهتر است با یک استاد که خود ایشان هم مهندسی برق خوانده اند کلاس داشته باشید.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی هم مفید است.


عبارت های کلیدی: نمره خوب در دروس دانشگاهی، فواید کلاس های خصوصی برای کسب نمره بالا، تدریس خصوصی و معدل الف در دانشگاه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 780 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image