ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب

موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب

موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب

اگر می خواهید در مقطع دانشگاه موفق باشید، نمرات بالاتری بگیرید و معدل خوب و حتی معدل الف داشته باشید و درس ها را با موفقیت پاس کنید، یکی از راهکارهایی که وجود دارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب است.


برای مشاهده لیست مدرسین دانشگاهی بر روی تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و برای مشاهده لیست کامل اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.


تفاوت مقطع دانشگاه و متوسطه


در مقطع دانشگاه نحوه مطالعه دروس با دبیرستان و متوسطه کمی متفاوت است. در دانشگاه برای هر درس اینطور نیست که استاد فقط یک مرجع را ارائه نماید و کتاب مشخصی وجود داشته باشد. اساتید دانشگاهی برای هر درسی که ارائه می کنند چند مرجع را معرفی می نمایند و ممکن است یکی دو فصل را از این مرجع و فصل های دیگر را از مرجع دیگری ارائه نمایند. یا درس را از یکی از مراجع ارائه شده تدریس کنند و تمرینات و مسائل را از مرجع دیگری بدهند. همین امر خودش باعث می شود کمی پیچیدگی کار بیشتر شود و برای دانشجویان که از دوران متوسطه و دبیرستان به یک کتاب مشخص برای هر درس عادت دارند کار سخت شود.


نحوه مطالعه در مقطع دانشگاه


بسیاری از دانشجویان که در مقطع متوسطه معدل بالایی داشته اند در ترم های اول در دانشگاه با افت تحصیلی مواجه می شوند. این افت به دلیل تغییراتی است که در کلاس ها و نحوه تدریس استاد به نسبت دوره متوسطه و ... اتفاق می افتد.


در چنین شرایطی اگر دانشجو در کنار خودش یک معلم خوب و یک استاد خصوصی با تجربه داشته باشد خیلی سریعتر و بهتر می تواند این مرحله را پشت سر بگذارد و به سرعت خودش را با شرایط جدید حاکم بر دانشگاه و کلاس های دانشگاهی هماهنگ نماید.


پیشنهاد می شود مقاله نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را هم بخوانید.



آموزش ریاضی و فیزیک دانشگاهی


برای رشته های علوم پایه و رشته های فنی مهندسی در ترم های اول دروسی مانند ریاضی عمومی 1 و 2 و فیزیک عمومی 1 و 2 و .... ارائه می گردد.بسیاری از دانشجویان در پاس کردن این دروس خصوصا ریاضی عمومی 2 و فیزیک عمومی 2 اشکال دارند. در ریاضی و فیزیک عمومی 2 معمولا بحث های المان گیری و در نظر گرفتن جزء سطح و جزء حجم و انتگرال گیری مطرح می شود که برای دانشجویان خیلی آشنا و ملموس نیست.


تدریس خصوصی ریاضیات در مقطع دانشگاه


انتگرال های دو گانه و سه گانه، کاربرد انتگرال و ... در ریاضی عمومی 2 مطرح می شود و در فیزیک 2 دانشگاه هم مباحثی مانند محاسبه میدان الکتریکی و نیروی وارد بر ذرات باردار و ... ارائه می گردد و تمامی این مباحث به نسبت مطالب دبیرستان سطح بالاتری دارد. اگر شما هم در این دروس اشکالاتی دارید برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاهی و تمام مقاطع بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه هم می تواند مفید باشد.


بهترین بازدهی کلاس خصوصی دانشگاهی


برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی در مقطع دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری برای شما بهترین بازدهی را داشته باشد سعی کنید در طول ترم از این کلاس ها استفاده نمائید. موکول کردن خواندن دروس در مقطع دانشگاه به ایام امتحانات اصلا ایده خوبی نیست. خصوصا دروس رشته های فنی مهندسی و علوم پایه مانند ریاضی، فیزیک، استاتیک، مدار، مکانیک خاک، سیگنال و سیستم، کنترل، دینامیک و .... را حتما باید در طول ترم خواند و در طول ترم در کلاس های خصوصی هم شرکت کرد. کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و تمریناتی که داده می شود را انجام دهید. خودتان هم درس بخوانید و به امید کلاس های خصوصی در کلاس های اصلی خودتان غیبت نکنید.


رایگان دانلود نمائید:


دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه


دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی فیزیک دانشگاهی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 988 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image