ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 راهکار برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

20 راهکار برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

20 راهکار برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

20 راهکار برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر مدرس هستید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید راهکارهای زیر می تواند برای افزایش تعداد کلاس های شما مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در تدریس خصوصی


نحوه افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی


در این مقاله 20 روش عملی و کاربردی برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. برای اینکه تعداد کلاس های بیشتری داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید. اگر معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست شناسی، ادبیات، دروس دانشگاهی، کنکور و ... هستید باز هم نکات گفته شده در این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


1- در روزنامه تبلیغ کنید. در بخش نیازمندی های روزنامه ها در شهرهای بزرگ معمولا قسمتی برای تبلیغ تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است.


2- تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. در محلاتی که در نظر دارید و یا در مدارس و دانشگاهها تراکت چاپ شده خودتان را توزیع نمائید.


3- از اینستاگرام و تلگرام برای تبلیغات تدریس خصوصی استفاده کنید. فیلم های آموزشی قرار دهید و برای کلاس خصوصی تبلیغ نمائید.


4- برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. در سایت و وبلاگ خودتان تولید محتوا کنید و شماره خودتان را قرار دهید. باید به صورت مرتب روی سایت یا وبلاگ خودتان کار کنید تا بازدید کننده آن افزایش یابد.



5- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید. در این سایت به صورت رایگان و یا ویژه می توانید در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید.


پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را هم بخوانید.


6- در سایت های عمومی آگهی اینترنتی مانند دیوار و شیپور و سودایران و .... تبلیغ خودتان را درج کنید. از این طریق هم می توانید کلاس خصوصی بگیرید.


7- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بیشتری در ارتباط باشید. رزومه خودتان را ارائه دهید و سوابق تدریس را کامل ذکر نمائید.


8- با مدرسین دیگر در ارتباط باشید. بعضا شما می توانید به آنها شاگرد معرفی کنید (در زمان هایی که وقت ندارید) و آنها هم به شما شاگرد معرفی خواهند کرد.


9- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری قرار می گیرند و بازدهی بیشتری هم دارند.


مطالعه کنید: هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه


10- در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را درج کنید. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد.


مشاهده فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم مفید است.


11- در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند آپارات و نماشا و ... ویدیوی آموزشی قرار دهید و شماره تماس خودتان را هم ذکر کنید.


12- در همین سایت ایران مدرس برای دروسی که تدریس می کنید جزوه و خلاصه جزوه قرار دهید و شماره خودتان را هم در جزوه ذکر کنید. به این ترتیب بازدید تبلیغ شما بیشتر می شود.


13- در همین سایت ایران مدرس و یا سایت های دیگر هم متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید. به این ترتیب تماس های شما بیشتر می شود. در ایران مدرس امکان ثبت ویدیوی نمونه تدریس هم قرار دارد.


14- عالی تدریس کنید و شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید. به این ترتیب همین شاگردهایی که دارید ترم های بعد هم بر می گردند و همچنین شاگردهای دیگری را معرفی می کنند.


15- کارت خودتان را به شاگردهایی که الان دارید بدهید و از آنها بخواهید در کلاس توزیع کنند. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود.


مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی با کیفیت بالاتری داشته باشیم؟ را هم پیشنهاد می کنیم.


16- به تناسب شهر محل سکونت خودتان از بین موارد ذکر شده در بالا مواردی را پیدا کنید که بازدهی بالاتری دارد و روی آن متمرکز شوید.


17- در همین سایت ایران مدرس در متن تبلیغ ذکر کنید که تدریس آنلاین هم انجام می دهید. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و از کل ایران می توانید شاگرد بگیرید.


18- دروسی را تدریس کنید که برای کلاس های تدریس خصوصی پرمتقاضی هستند. اگر دروسی که الان تدریس می کنید متقاضیان کمی دارند در دروس تدریسی خودتان تجدید نظر نمائید.


19- در مدارس نزدیک خودتان با کسب اجازه از مدیر مدرسه در حد نیم ساعت جلسه رایگان تدریس برای یک مبحث را برگزار کنید و در ادامه کارت خودتان را توزیع نمائید.


20- بر روی یک درس خاص به صورت کنکوری متمرکز شوید و برای آن درس جزو نفرات برتر ایران شوید. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما آنقدر زیاد خواهد شد که نمی توانید پاسخگو باشید.


مطالعه نمائید: چگونه شاگرد و کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه اساتید)


کلام پایانی


به منظور افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی و برای درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران با بیش از 30000 مدرس ثبت نامی تا سال 1403 در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image