ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 نکته مهم، کلیدی و اساسی برای قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی

20 نکته مهم، کلیدی و اساسی برای قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی

20 نکته مهم، کلیدی و اساسی برای قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی

در این مقاله 20 نکته مهم، کلیدی و اساسی برای قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی و چگونگی استفاده موثر و مفید از کلاس های خصوصی برای حصول بهترین نتیجه در امتحانات مدرسه و دانشگاه ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان نتیجه بسیار خوبی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. مطالعه توصیه هایی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی هم مفید است.

اگر می خواهید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در امتحانات بهترین نتیجه را بگیرید و معدل خودتان را افزایش دهید 20 نکته مهم زیر در زمینه استفاده مفید از کلاس های خصوصی را در نظر داشته باشید.

1- کلاس های تدریس خصوصی را زودتر شروع کنید. وقتی زودتر به فکر کلاس و درس هستید بهتر نتیجه می گیرید و با قیمت مناسبتر معلم خصوصی هماهنگ می شود.

2- برای دروسی که لازم دارید کلاس خصوصی داشته باشید. لازم نیست برای تمام دروس کلاس برگزار کنید و دروسی که تا حدودی بلد هستید را خودتان بخوانید.

3- اگر برای درس ریاضی می خواهید معلم خصوصی ریاضی داشته باشید حتما از اوایل ترم شروع کنید. دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... به زمان کافی برای حل تمرین و مسئله نیاز دارند.

4- سعی کنید با یک معلم خصوصی خوب و مجرب کلاس داشته باشید. در این زمینه مطالعه مقاله
نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب مفید است. معلم خصوصی خوب زودتر و بهتر شما را به نتیجه می رساند.

5- با برنامه ریزی پیش بروید و کلاس های خصوصی بخشی از برنامه درسی شما باشد. در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مطالعه، مرور و حل تمرین و مسئله را مد نظر داشته باشید.


مطالعه توصیه هایی برای افزایش معدل و موفقیت در امتحانات با نمره خوب هم مفید است.

6- حتما روی درس خواندن و تمرین حل کردن خودتان بیش از هر عامل دیگری حساب باز کنید. کلاس های خصوصی وقتی منجر به موفقیت در امتحانات می شود که خودتان هم خوب درس بخوانید.

7- به توصیه های استاد و معلم خصوصی خودتان خوب گوش دهید. با استاد خودتان همکاری کنید و تمرینات را انجام دهید تا خوب پیشرفت کنید.

8- در مکانی کلاس های خصوصی را برگزار کنید که آرام باشد و سر و صدا و مزاحمت وجود نداشته باشد. به این ترتیب تمرکز شما بیشتر شده و درس را بهتر یاد می گیرید.

9- وقتی که خسته هستید و در طول روز کلاس های زیادی در مدرسه و دانشگاه داشته اید از کلاس خصوصی استفاده نکنید. در روزهای آخر هفته برگزاری این کلاس ها بسیار مفید است.

10- از جزوه کلاسی خودتان در کلاس های تدریس خصوصی هم استفاده کنید. امتحان شما از جزوه کلاسی خواهد بود و بهتر است سعی کنید 100 درصد بر آن مسلط شوید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات

11- برای دروسی که خودتان می توانید مطالعه کنید و تا حدودی این دروس را بلد هستید به صورت رفع اشکالی از کلاس ها استفاده کنید. خودتان درس بخوانید، اشکالات را یادداشت کنید و از معلم خصوصی بپرسید.

12- به هر میزان در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان بیشتر درس بخوانید کلاس ها برای شما مفیدتر و پربازده تر خواهد بود و در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت. با مطالعه بیشتر و برنامه ریزی درست تر در امتحان هم نمره بالاتری خواهید گرفت.

13- تعداد جلسات کلاس های خصوصی را با مشورت معلم خصوصی خودتان مناسب انتخاب کنید. لزوما تعداد جلسات بالاتر منجر به نتیجه بهتر نمی شود.

14- کلاس های تدریس خصوصی را به عنوان یک فرصت بسیار خوب و عالی برای یادگیری ببینید. سوالات و اشکالات خودتان را یادداشت کنید و در کلاس بپرسید.

15- برای دروسی که اشکالات پایه ای و زیادی دارید در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده کنید. برای دروس دیگر به صورت رفع اشکالی در ایام امتحانات از این کلاس ها استفاده نمائید.

حتما بخوانید:
بهترین قیمت تدریس خصوصی چگونه مشخص می شود؟

16- در صورت امکان از کلاس های حضوری استفاده کنید. کلاس های آنلاین هم می تواند مناسب باشد اما بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است.

17- برای اینکه کلاس ارزان هماهنگ شود با هر استادی کلاس نداشته باشید. با اساتید خوب کلاس برگزار کنید هر چند نرخ کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد.

18- در یک روز تعداد جلسات زیادی را برگزار نکنید. اگر از اوایل ترم به فکر درس خواندن باشید لازم نمی شود در یک روز جلسات زیادی داشته باشید.

19- برای خوب نتیجه گرفتن در امتحانات و قبولی با نمره خوب لازم است به خودتان نظم بدهید و برنامه خوبی داشته باشید. در این زمینه از معلم خصوصی خودتان مشورت بگیرید.

20- به هر میزان کلاس های تدریس خصوصی را بیشتر و بیشتر جدی بگیرید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. با تعهد تمرینات را انجام دهید و برای مطالعه و مرور وقت در نظر بگیرید.

مطالعه کنید:
12 ویژگی منحصر به فرد تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 752 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image