ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چرا از کلاس تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

چرا از کلاس تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

چرا از کلاس تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

در این مقاله دلایل استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و مزیت های استفاده از این کلاس ها مورد بررسی قرار گرفته است. اگر در رابطه با موارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی سوال دارید این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟ هم مفید است.

1- اگر می خواهید در درس خاصی مانند ریاضی یا فیزیک پایه درسی خودتان را تقویت نمائید، در این حالت استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید باشد. البته برای تقویت پایه درسی از کلاس های خصوصی باید در طول ترم یا تابستان برگزار شود و در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال این کلاس ها مفید است. برای تقویت پایه درسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بهترین و پربازده ترین روش است.

2- چنانچه قصد دارید به نسبت ترم های قبل معدل خودتان را افزایش دهید، در این حالت هم استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید است. البته در این حالت هم باید زودتر کلاس ها را شروع کنید. برای رسیدن به معدل 15 از 12 یا رسیدن به معدل 20 از 17 و یا هر تغییر مثبت دیگری در معدل و نمرات کلاس های تدریس خصوصی مفید و موثر است.

3- یکی دیگر از موارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی کسب رتبه خوب در کنکور و قبول شدن در دانشگاه و رشته مورد علاقه خودتان است. البته برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی کنکور برای شما بازدهی خوبی داشته باشد توصیه می شود با استاد و معلمی که خودش در کنکور موفق بوده است کلاس داشته باشید. به عنوان مثال، استادی که خودش در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب کرده است برای هدایت شما به سمت درصدهای بالا در درس ریاضی قابل اعتمادتر است.

مطالعه مقاله
چرا تدریس خصوصی برای آموزش بهتر دروس لازم است؟ هم مفید است.

4- چنانچه در بعضی از دروس مانند ریاضی و فیزیک اشکالات پایه ای و اساسی دارید، در این حالت هم یک مدرس و معلم خصوصی خوب می تواند بسیار به شما کمک کند. در بسیاری از موارد خصوصا در درس ریاضی اشکالاتی که وجود دارد به پایه های قبل بر می گردد و در کلاس های گروهی فرصت و زمان کافی برای سوال پرسیدن وجود ندارد. بنابراین در کلاس های خصوصی خیلی راحت تر می توان رفع اشکال کرد. در ضمن، یک مدرس خصوصی خوب در بسیاری از موارد اشکالاتی را در شاگرد خودش با پرسیدن سوال تشخیص می دهد که شاید خود دانش آموز یا دانشجو از داشتن چنین اشکالاتی از قبل اصلا خبر نداشته است.

5- به صورت کلی، برای موفقیت در درس و تحصیل، برای شاگرد اول شدن و یا ارتقای معدل، برای جبران ضعف ها و اشکالاتی که از قبل وجود دارد، برای موفق شدن در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری و یا برای آموزش هر درس و مهارتی در زمان کوتاه کلاس های خصوصی کاملا مفید و موثر است. کلاس های خصوصی انعطاف بالایی دارد و برای دانش آموز و دانشجوی ضعیف، متوسط و حتی قوی هم می تواند مفید باشد. استاد و معلم خصوصی حاضر در کلاس به تناسب سطح سواد و دانسته های شاگرد خودش مطالب را ارائه می کند و با هر سطح درسی و تحصیلی می توان از این کلاس ها استفاده ی مفیدی داشت.


6- یک کاربرد دیگر کلاس های خصوصی می تواند آموزش یک زبان خارجی جدید باشد. اگر می خواهید زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و گرامر و یا مکالمه زبان را خیلی خوب آموزش ببینید و یا در هر آزمونی نمره قبولی و حتی بالا بگیرید، در این حالت هم یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب می تواند بسیار روند پیشرفت شما را تسریع ببخشد. کلاس های خصوصی محدودیت تعداد جلسه ندارد و می توانید در روز هر چند جلسه که بخواهید داشته باشید و به نسبت کلاس های گروهی خیلی سریعتر پیشرفت خواهید کرد.

پیشنهاد می شود حتما بخوانید: 20 راهکار موثر برای داشتن بهترین تدریس با بازدهی بالا در کلاس های تدریس خصوصی در منزل

7- برای آموزش نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، ورزش های رزمی، کامپیوتر، نرم افزارهای عمومی و تخصصی، آموزش ورد، اکسل، فوتوشاپ و .... می توان از کلاس های خصوصی استفاده نمود. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای آموزش نرم افزار به نسبت فیلم های آموزشی این مزیت را دارد که در کلاس های خصوصی به نسبت پروژه و کاری که می خواهید انجام دهید کلاس را هدفمند برگزار می کنید و در زمان کمتر استاد حاضر در کلاس مطالبی را به شما آموزش می دهد که برای کار مورد نظر شما مفید باشد. در ضمن، در کلاس های خصوصی می توانید سوال بپرسید و اشکالات را برطرف نمائید در حالیکه در کلاس های گروهی زمان برای پرسیدن سوال کمتر است و از کتاب و فیلم کمک آموزشی هم که اصلا نمی توان سوال پرسید.

جمع بندی و نتیجه گیری: با توجه به مطالبی که ذکر شد، کلاس های تدریس خصوصی موارد استفاده متعددی دارد. از این کلاس ها برای پیشرفت در درس و تحصیل، موفقیت در کنکور و المپیاد، آموزش هر درس و مهارتی در زمان کم و با بازدهی بالا می توان استفاده نمود. کلاس های خصوصی به صورت حضوری یا آنلاین بهترین بازدهی را برای آموزش دارد و در صورتی که زمان کمی در اختیار دارید و یا آموزش با کیفیت بالا برای شما مهم است حتما از این کلاس ها استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند. به عنوان مثال، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت ایران مدرس به صورت زیر عمل کنید:

1- بر روی عبارت لیست اساتید و معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید تا وارد بخش تدریس خصوصی همین سایت شوید. 2- در بخش جستجو کلمه "ریاضی" را وارد نموده و بر روی "بگرد" کلیک کنید. 3- از لیست مدرسینی که نمایش داده می شود استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. (در تصویر زیر روند را می توانید مشاهده نمائید) مطالعه کنید:
روش صحیح استفاده از کلاس های تدریس خصوصی



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image