ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

در این مقاله 5 روش برای هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت و نرخ مناسب و ارزان ارائه شده است. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی ریاضی با بهترین قیمت استفاده کنید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان


تدریس خصوصی ریاضی ارزان


در این مقاله روش ها و راهکارهایی توضیح داده شده است که با استفاده از آنها می توانید معلم خصوصی ریاضی با نرخ ارزان و با قیمت مناسب داشته باشید.


1- از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی آنلاین استفاده کنید


کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری به نسبت کلاس های حضوری معمولا 20 درصد ارزان تر است. در کلاس های آنلاین مدرس وقتی را برای رسیدن به منزل شاگرد از دست نمی دهد در نتیجه با قیمت کمتری کلاس را برگزار خواهد نمود.


اگر قیمت کلاس خصوصی ریاضی یک استاد 500 هزار تومان باشد، ایشان به احتمال زیاد کلاس آنلاین را با نرخ 400 هزار تومان برگزار خواهد نمود.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



2- از کلاس های نیمه خصوصی ریاضی استفاده نمائید


اگر پرداخت هزینه برای کلاس خصوصی ریاضی برای شما سنگین است می توانید با یکی از دوستان خودتان که سطح درسی و تحصیلی نزدیک به شما دارد دو نفره در کلاس ها شرکت کنید. بعضی از اساتید کلاس دو نفره را هم با همان قیمت کلاس خصوصی برگزار می کنند و بعضی دیگر فقط حدود 20 درصد قیمت را افزایش می دهند. در نتیجه در کل به لحاظ هزینه به نفع شما خواهد بود. مثلا اگر کلاس خصوصی ریاضی با قیمت 500 هزار تومان برگزار شود، کلاس نیمه خصوصی را می توانید 600 هزار تومان هماهنگ کنید و هر نفر 300 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. یعنی به نسبت کلاس خصوصی 40 درصد ارزان تر خواهد شد.


3- از اوایل ترم کلاس ها را شروع کنید


شروع کردن کلاس های خصوصی ریاضی از اوایل ترم مزایای زیادی دارد. اولا چون در طول ترم زمان کافی برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله دارید، با برگزاری کلاس ها در طول ترم احتمال خوب نتیجه گرفتن شما بسیار زیاد خواهد شد. در ضمن، اساتید خصوصی ریاضی اوایل ترم سرشان خلوت تر است و در نتیجه با قیمت پایینتر هم کلاس را برای شما برگزار خواهند کرد. استاد ریاضی که در حالت عادی هزنیه 400 هزار تومان را برای کلاس های خودش درخواست می کند اوایل ترم احتمالا با 300 هزار تومان هم کلاس را برگزار خواهد نمود.


پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان را هم بخوانید.


4- با مدرسینی که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند کلاس داشته باشید


اگر دوست ندارید از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی استفاده کنید و کلاس های حضوری را ببیشتر دوست دارید، برای اینکه کلاس با قیمت مناسب تر و ارزان تری هماهنگ شود می توانید با اساتیدی که به شما نزدیکتر هستند کلاس داشته باشید. مثلا اگر ساکن شرق تهران (پیروزی، تهرانپارس و ....) هستید خوب نیست با استادی تماس بگیرید که خود ایشان ساکن غرب تهران (فردوس، صادقیه و ....) باشد. در این حالت استاد باید زمان زیادی در مسیر رسیدن به منزل شما باشد و هزینه بالایی هم در نظر می گیرد.


5- در کنار ریاضی برای درس دیگری با همان استاد کلاس خصوصی داشته باشد


این روش هم در مواردی می تواند موثر باشد. به صورت کلی قاعده این است که به هر میزان تعداد جلسات بالاتری را لازم داشته باشید اساتید تدریس خصوصی معمولا برای هر جلسه نرخ کمتر و ارزان تری را در نظر می گیرند. بنابراین مثلا اگر در کنار ریاضی برای فیزیک هم می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید با همان استاد ریاضی کلاس را برگزار کنید تا تعداد جلسات بیشتر شده و نرخ هر جلسه کمتر و ارزان تر در نظر گرفته شود. اگر برای دو جلسه یک استاد 800 هزار تومان درخواست کند احتمالا برای 10 جلسه کلاس خصوصی با 2 میلیون و 800 هزار تومان هم کلاس برگزار می کند. یعنی با افزایش تعداد جلسات می توانید تخفیف بیشتری بگیرید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 775 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image