ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه

چگونه کلاس خصوصی برگزار کنیم

چگونه کلاس خصوصی برگزار کنیم

در این مقاله در پاسخ به سوال (چگونه کلاس خصوصی برگزار کنیم) توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاس خصوصی برگزار کنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید این مقاله برای شما مفید است.


پیشنهاد می شود ویدیوی فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق را هم ببینید.


نحوه برگزاری کلاس خصوصی


برای برگزاری کلاس خصوصی باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید. در مرحله اول از علاقه خودتان به تدریس خصوصی مطمئن شوید. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید آیا از سر بیکاری و نداشتن راهکار دیگر برای کسب درآمد است و یا به این دلیل است که به تدریس خصوصی و کارهای آموزشی علاقه دارید؟ اگر به فعالیت در این زمینه علاقه مند هستید بسیار خوب است در غیر اینصورت کار دیگری را که دوست دارید شروع نمائید.


این مقاله هم مفید است: مزایا و معایب شغل معلمی چیست؟


1- دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید


حتی بعد از تصمیم به شروع فعالیت در این زمینه هم سعی کنید دروسی را تدریس کنید که بیشتر از دروس دیگر خودتان به آن دروس علاقه دارید. مثلا اگر به ریاضی بیشتر از شیمی علاقه دارید و نمرات خودتان در ریاضی همیشه خوب بوده است و از حل مسائل آن لذت می برید، در نتیجه ریاضی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب نمائید. نکته دیگر اینکه باید به تعداد متقاضیان دروس هم توجه داشته باشید و دروسی را انتخاب نکنید که کسی متقاضی کلاس خصوصی آن دروس نیست. این نکات بسیار مهم و کلیدی است و باید مورد توجه قرار بگیرند.


مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و یا مشاهده فیلم کوتاه فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی هم در این زمینه مفید است.



2- در جذب شاگرد موفق عمل نمائید


در ادامه در پاسخ به سوال چگونه کلاس خصوصی برگزار کنیم توضیحات بیشتری ارائه می گردد. حال فرض کنید مواردی که در بالا گفته شد را در نظر گرفته اید، به تدریس علاقه دارید و دروسی که خودتان دوست دارید و متقاضیان بالایی هم دارند را انتخاب نموده اید. حال باید به فکر جذب شاگرد باشید. تا شاگردی در کار نباشد کلاس خصوصی ای هم برگزار نخواهد شد. برای جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد و در همین سایت ایران مدرس در این زمینه مقالات بسیار خوبی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را بخوانید تا با روش های مختلف جذب شاگرد خصوصی آشنا شوید.



3- بر دروس تدریسی خودتان 100 درصد مسلط باشید


در برگزاری کلاس های خصوصی بسیار مهم است که 100 درصد بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. باید پشت تلفن خوب و با اعتماد به نفس بالا حرف بزنید تا شاگرد را جذب کنید. البته به هر میزان بر دروس تدریسی خودتان مسلط تر باشید و به کار خودتان مطمئن تر باشید این خوب و با اعتماد به نفس بالا حرف زدن هم اتفاق می افتد و در نتیجه شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد. البته می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و آموزشگاه برای شما شاگرد جذب کند و یا مثلا در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ بدهید و خودتان مستقیما شاگرد جذب نمائید. در هر صورت، به هر میزان بر دروسی که تدریس می کنید مسلط تر باشید و به خودتان اعتماد بیشتری داشته باشید موفق تر خواهید بود.


این فیلم را هم ببینید: فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی


4- جلسه اول تدریس عالی عمل نمائید


در کار تدریس خصوصی جلسه اول تدریس حتی به نسبت کلاس های گروهی هم مهمتر است. در کلاس گروهی در مدرسه و دانشگاه اگر جلسه اول هم خیلی خوب تدریس نکنید جلسات بعد فرصت برای جبران وجود دارد ولی در کلاس های خصوصی در بسیاری از موارد و شاید در 100 درصد موارد اگر جلسه اول خوب درس ندهید و یا سوالی را نتوانید پاسخ دهید کلاس را از دست خواهید داد. بنابراین باز هم توصیه می شود که مسلط بر دروس تدریسی خودتان باشید. در مقاله اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم در رابطه با جلسه اول تدریس خصوصی توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است.


سخن پایانی


در ادامه سعی کنید هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید و با تعهد کامل سعی کنید آنها را به نتیجه خوب و مطلوب برسانید. موفقیت شما در کار و شغل تدریس خصوصی به این بستگی دارد که شاگردهای شما چقدر خوب نتیجه بگیرند. بنابراین هدف نهایی خودتان را به موفقیت رساندن شاگردهایتان قرار دهید. به این ترتیب ترم های بعد هم پیش شما برخواهند گشت و افراد دیگری و شاگردهای دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد.


عبارت های کلیدی: چگونه کلاس خصوصی برگزار کنیم، نحوه برگزار موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی، چگونگی موفق شدن در کار تدریس و کسب درآمد بالا، فیلم آموزش نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 6762 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image