ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی کلاس خصوصی آیلتس در تهران

کلاس خصوصی آیلتس در تهران

کلاس خصوصی آیلتس در تهران

اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید برای موفقیت در آزمون آیلتس از کلاس های خصوصی استفاده نمائید .... اگر می خواهید با در کنار داشتن اساتید خوب و مجرب در آزمون آیلتس نمره 7 و بالاتر از آن بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آیلتس


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که کلاس های خصوصی آیلتس را به صورت آنلاین و مجازی و یا به صورت حضوری و در منزل برگزار می نمایند. شرکت در کلاس های خصوصی می تواند برای موفقیت در آزمون IELTS بسیار مفید باشد. به هر حال، سطح سواد و تسلط هر زبان آموز با شخص دیگری متفاوت است و کلاس های خصوصی این مزیت را دارد که استادی که در کلاس حاضر است خودش را با شاگرد هماهنگ می کند و مطالب را به گونه ای ارائه می نماید که برای ایشان مفید باشد. واضح است که تعداد جلسات لازم و مطالبی که قرار است تدریس شود برای هر زبان آموز متفاوت است. بنابراین اگر زمان کمی دارید و می خواهید رایتینگ یا اسپیکینگ خودتان را تقویت نمائید حتما از کلاس خصوصی آیلتس با اساتید مجرب تهران و کل کشور استفاده نمائید. هزینه کلاس خصوصی آیلتس هم برای هر استاد متفاوت است. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند و می توانید شماره تماس تمام اساتید را در همین سایت مشاهده نمائید و برای هر استاد هم ذکر شده است که چه نرخی را برای کلاس های خودش مد نظر دارد. برای تمامی مدرسین دانشگاه محل تحصیلی، مدرک تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی و ... ذکر شده است.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


هزینه کلاس خصوصی آیلتس


نرخ و هزینه کلاس های خصوصی آیلتس به پارامترهای مختلف بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید می توانید از استاد خودتان تخفیف بگیرید. کلاس هایی که با اساتید مجرب فارغ التحصیلی از دانشگاههای بسیار معتبر برگزار می شود معمولا نرخ بالاتری دارد. نرخ کلاس های خصوصی آیلتس در تهران برای یک جلسه از 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد.


مطالعه نمائید: هزینه کلاس آنلاین آیلتس و قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی


استاد آیلتس خوب در تهران



همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و فوق العاده ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس در تهران و کل کشور به صورت حضوری و آنلاین فعال هستند. با کلیک بر روی لینک ارائه شده در بالای این مقاله می توانید لیست کامل مدرسین آیلتس را ببینید. اساتید خوب حاضر در همین سایت ایران مدرس شاگردهای قبلی موفقی هم دارند و حتی کارنامه آزمون آیلتس شاگردهای قبلی خودشان را در همین سایت ایران مدرس قرار داده اند (به عنوان مثال صفحه این استاد خوب آیلتس را ببینید). اساتید برتر و فوق العاده معمولا خودشان مدرک آیلتس با نمره بالا، مدرک TTC، مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی و .... دارند.


مطالعه نمائید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


تدریس خصوصی آیلتس آنلاین


اگر می خواهید کلاس های خصوصی IELTS را به صورت آنلاین داشته باشید هم در همین سایت اساتید به صورت مجازی و آنلاین هم کلاس را برگزار می نمایند. در نظر داشته باشید که کلاس های خصوصی آنلاین مزیت های زیادی دارد. این کلاس ها معمولا ارزان تر است و در هر زمانی هم قابل برگزاری می باشد.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


در این مقاله در رابطه با کلاس خصوصی آیلتس در تهران توضیحاتی ارائه شد. اگر می خواهید در آزمون آیلتس موفق شوید اینکه در کنار خودتان یک استاد خوب داشته باشید بسیار موثر است. البته حتما استادی را انتخاب کنید که خود ایشان از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده باشند و مدرک آیلتس با نمره خوب هم داشته باشند. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند. کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید آیلتس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image