ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه

تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه

تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه و .... ارائه می گردد. درس فیزیک هم مشابه درس ریاضی برای کلاسهای تدریس خصوصی متقاضی بالایی دارد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معرفی 12 بهترین مدرسین فیزیک خانم در تهران و کل ایران


آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاهی


همانطور که گفته شد، برای درس فیزیک متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی وجود دارد. خصوصا در مقطع دانشگاه فیزیک هالیدی و فیزیک 1 و 2 عمومی متقاضیان زیادی برای کلاسهای خصوصی دارد.


در همین سایت ایران مدرس هم تعداد زیادی از مدرسین در زمینه تدریس خصوصی فیزیک دانشگاهی و متوسطه و کنکور فعالیت دارند (مشاهده مدرسین فیزیک). در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


سرفصل های فیزیک عمومی 1 دانشگاه


سرفصلهای فیزیک عمومی 1 دانشگاه که می توانید در کلاس های تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر بر آن مسلط شوید شامل 1-اندازه گيري 2-بردارها 3- حركت در يك بعد 4- حركت در صفحه 5- ديناميك ذرات 6- كار و انرژي 7- انرژي پتانسيل و پايستگي انرژي 8- اشاره اي به مركز جرم 9- سينماتيك دوراني 10- ديناميك دوراني 11- تعادل و ... است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله سرفصلهای جلسات تدریس خصوصی و منابع فیزیک 1 دانشگاه را بخوانید.



سرفصل های فیزیک عمومی 2 دانشگاه


در فیزیک 2 دانشگاهی هم مباحثی همچون آشنایی با الکتریسیته، میدان الکتریکی، قانون گاوس، انرژی پتانسیل الکتریکی، خازنها و ظرفیت خازن، جریان و مقاومت، مدار، میدان مغناطیسی، میدان مغناطیس ناشی از جریان الکتریکی، قانون القای فاراده و قانون لنز، نوسان الکترو مغناطیسی و جریان متناوب، معادلات ماسکول؛ خاصیت مغناطیسی ماده و ... مطرح می شود. قانون گاوس بیان می‌کند: کل شار الکتریکی خروجی از هر سطح بسته‌، برابر است با کل بار الکتریکی احاطه شده توسط آن سطح تقسیم بر ثابت گذردهی خلأ.


مقاله استاد خصوصی فیزیک 2 دانشگاه و سرفصلهای آن هم توضیحات کاملتری در این زمینه ارائه کرده است.


توضیحات بیشتر در رابطه با فیزیک عمومی 1 و 2 دانشگاهی


در مقطع دانشگاه تقریبا اکثر رشته ها حداقل فیزیک عمومی 1 و 2 را باید پاس کنند. رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی مکانیک، عمران، برق، کامپیوتر و .... و رشته های علوم پایه اکثرا باید این درس را پاس نمایند. درس فیزیک عمومی 1 به نسبت فیزیک عمومی 2 راحت تر است.


در فیزیک 2 برای بدست آوردن نیروهای وارد بر بارهای الکتریکی و محاسبه میدان و .... در نظر گرفتن جزء المان و انتگرال گیری لازم است و اکثر دانشجویان بیشتر در درس فیزیک 2 اشکال دارند. فیزیک عمومی 1 که همان فیزیک مکانیک است به نسبت راحت تر می باشد. به هر حال برای گرفتن نمره خوب در این دو درس و برای یادگیری بهتر آن استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی راهکار بسیار خوبی است.


البته درس فیزیک را باید خوب فهمید و درک کرد. در فیزیک عمومی 2 بحث انتگرال گیری کمی ممکن است چالش برانگیز باشد و دانشجویان با تمرین حل کردن می توانند بر آن مسلط شوند. همانطور که می دانید فیزیک درسی است که مفهومی می باشد. باید روابط و فرمولها را درک کنید و ارتباط آن با واقعیتهای فیزیکی را بشناسید.


پیشنهاد می شود ببینید: نمونه فیلم تدریس خصوصی فیزیک - حل مثال تشریحی و جالب از مبحث اصطکاک



نحوه استفاده مفید از کلاس های خصوصی فیزیک دانشگاه


اگر می خواهید شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک برای یادگیری بهتر فیزیک دانشگاهی مفید باشد باید تلاش کنید به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید زودتر استفاده از این کلاسها را شروع نمائید. فرض کنید دانشجویی قصد دارد یکی دو روز مانده به امتحان درس فیزیک 2 را بخواند. حتی اگر بهترین مدرس را در کنار خودش داشته باشد انجام این کار و موفقیت در امتحان بسیار بعید به نظر می رسد.


فیزیک عمومی 2 حجم بسیار زیادی دارد و در تمامی فصل ها روابط زیادی باید آموزش دیده شود. حتی اگر بتوانید درس را تمام کنید در جلسه امتحان برای شما کارایی نخواهد داشت. وقتی حجم بالایی از مطالب در فاصله زمانی کوتاهی وارد ذهن می شود ذهن شما فرصت دسته بندی کردن مطالب و پردازش آن را نخواهد داشت و سر جلسه امتحان روابط و فرمولها با یکدیگر قاطی خواهد شد.


در ضمن، فیزیک درسی است که برای یادگیری بهتر آن باید تمرین و مسئله حل کرد. روی تمرینات فیزیک باید تامل و تفکر کرد و باید زمان کافی برای هضم مطالب داشته باشید. پس در طول ترم درس بخوانید و سعی کنید به اندازه کافی تمرین و مسئله حل نمائید.


مطالعه کنید: دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی فیزیک هالیدی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image