ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

در این بخش در رابطه با نحوه استفاده پربازده تر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی برای شما مفیدتر و موثر تر باشد باید به اندازه کافی زود شروع کنید.


تدریس خصوصی ریاضی پربازده


اکثر مشکلات دانش آموزان و دانشجویان همین است که در طول ترم درس نمی خوانند و در ضمن دیر شروع می کنند. ریاضی مانند ادبیات و معارف و .... نیست که بتوان در دو یا سه روز آن را خواند. هر چند برای همه ی درس ها بهتر است زودتر خوانده شوند ولی در نهایت ریاضی برای یادگیری به تمرین حل کردن و زمان نیاز دارد.


اگر بخواهید در طول سه یا چهار روز هم می توان کلاس خصوصی فشرده برگزار کرد و درس را تمام نمود ولی برای جا افتادن مطلب به زمان نیاز دارید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی باید تمرین حل کرد و رفع اشکال نمود. این فرآیند به زمان نیاز دارد. روی ایام امتحانات فقط برای حل تمرین و مسئله بیشتر و برای مرور درس رفع اشکال و حل نمونه سوالات امتحانی حساب کنید. در ادامه موارد زیر را هم در نظر داشته باشید.


1- تعداد جلساتی که لازم دارید را به تناسب اشکالات خودتان تخمین بزنید. اگر دو یا سه جلسه بیشتر لازم ندارید همان ایام امتحانات هم برای برگزاری کلاس ها خوب است. اگر اشکالات پایه ای تری دارید زودتر شروع کنید.


کلیک کنید: مشاهده مدرسین خصوصی ریاضی


2- در بین جلسات و کلاس های ریاضی زمان کافی در نظر بگیرید تا بتوانید تمرین و مسئله حل کنید. فکر یادگیری ریاضی بدون حل تمرین و مسئله را از سر خودتان به در کنید. یادگیری ریاضی یعنی تمرین حل کردن. البته کلاس های خصوصی برای رفع اشکال و یادگیری بهتر در بسیار خوب و مفید است البته به شرطی که در کنار آن تمرین حل کنید.


3- کلاس های خصوصی ریاضی را جدی بگیرید. همانطور که تمرینات کلاس های اصلی خودتان را حل می کنید تمرینات داده شده توسط معلم خصوصی را هم حل کنید. خودتان درس بخوانید. در نهایت فردی که باید در جلسه امتحان به سوالات پاسخ دهد خود شما هستید.



این مقاله هم مفید است: کلاس تقویتی ریاضی پنجم دبستان


سخن آخر


در این مقاله و این مقاله توضیحات بیشتری هم در رابطه با نحوه استفاده مفیدتر و موثرتر از کلاسهای خصوصی ریاضی ارائه شده است. در کلاس های گروهی نمی توان هر سوالی را پرسید و به خوبی رفع اشکال کرد. ولی کلاس های خصوصی برای رفع اشکال و حل تمرینات و مسائل تکمیلی، جمع بندی درس و آموزش عمقی و مفهومی آن می تواند بسیار مفید باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 714 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image