ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان و ۴ بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم ابتدایی

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان و ۴ بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم ابتدایی

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان و ۴ بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم ابتدایی


اگر می خواهید برای پیشرفت تحصیلی فرزند خودتان از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان و ابتدایی استفاده کنید ... چنانچه در جستجوی بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم ابتدایی هستید ... در هر صورت در این مقاله ۴ بهترین معلم کلاس پایان ۴ را معرفی نموده ایم.


تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان


در ریاضی چهارم دبستان مباحثی همچون اعداد و الگوها، کسر، ضرب و تقسیم، اندازه گیری، عدد مخلوط و عدد اعشاری، شکل های هندسی و آمار و احتمال تدریس می شود. یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت دانش آموزان استفاده از کلاس های خصوصی است. کلاس های خصوصی ریاضی پایه ۴ یا هر مقطع دیگری اگر به موقع شروع شود و و به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در عین حال با یکی از بهترین مدرسین کلاس ها هماهنگ شود مسلما برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بسیار مفید است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی کلاس ۴ بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم کلیک کنید.


اگر ضعف دانش آموز در ریاضی برای والدین مشخص شد بهتر است هر چه زودتر کلاس های خصوصی هماهنگ گردد. کلاس های خصوصی در طول ترم برگزار شود به نسبت ایام امتحانات فایده بیشتری دارد چرا که دانش آموز فرصت کافی برای مرور، درس خواندن، حل تمرین و مسئله و بررسی نمونه سوالات امتحانی دارد. البته در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و افزایش تسلط می توان از این کلاس ها استفاده کرد اما در هر صورت برای آموزش عمقی و مفهومی درس برگزاری کلاس در طول ترم مفیدتر می باشد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی


دقت کنید مهمترین عامل برای حصول بهترین بازدهی از کلاس های خصوصی این است که با یکی از برترین مدرسین ریاضی کلاس های خودتان را هماهنگ نمایید. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی ریاضی دقت کنید. برای مقطع ابتدایی و کلاس چهارم پیشنهاد می شود از تدریس خصوصی در منزل استفاده گردد و کلاس آنلاین و مجازی برای مقاطع بالاتر مفید است.



معرفی ۴ بهترین معلم ریاضی چهارم


در این بخش ۴ مدرس خوب و حرفه ای کلاس چهارم برای درس ریاضی را معرفی می نماییم. البته مدرسین بسیار خوب و مجرب دیگری در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند اما در این مقاله فقط ۴ معلم برتر را معرفی می کنیم. مدرسین برجسته ریاضی چهارم معمولا سابقه کاری بالایی دارند و خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاه سطح بالا درس خوانده اند. برای تمامی مدرسین می توانید سابقه، تجربه کاری، قیمت درخواستی معلم، شماره تماس مستقیم ایشان، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات کامل دیگری را مشاهده نموده و با آگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد انتخاب درست و صحیح معلم خصوصی اهمیت زیادی دارد و باید دقت کنید با یک مدرس برجسته و سطح بالا کلاس داشته باشید. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی کلاس و پایه چهارم را معرفی می کنیم.


مطالعه کنید: نمونه سوال ریاضی چهارم فصل 1 و 2 و 3 با جواب


۱. یکی از بهترین معلم های ریاضی چهارم خانم سحر چابکی



سال ها در دانشگاه های شیراز و خوارزمی در رشته علوم تربیتی آموزش دیدند تا بتوانند مطالب و دروس دانش آموزان را آسان، لذت بخش، عمیق و بصورت حرفه ای آموزش دهند. تمامی کلاس های خصوصی برای دانش آموزان سراسر ایران و دانش اموزان خارج از ایران بصورت آنلاین برگزار می شود. حوزه های تخصص: تدریس ریاضی ابتدایی و راهنمایی بصورت مفهومی و اصولی بدون دغدغه فراموشی، آموزش خواندن و نوشتن و کمک به بچه هایی که املاهای پر اشتباه دارند، ایجاد انگیزه خواندن و نوشتن برای دانش آموزان ابتدایی با استفاده از کلاس های قصه خوانی و P4C، کمک به درک مفاهیم علوم و گسترش مبانی علمی دانش آموز


مشاهده پروفایل و شماره تماس سحر چابکی


۲. مدرس مجرب خانم اسرا قادرزاده



کلاس حضوری برای تهرانی ها و کلاس آنلاین برای سراسر ایران و دانش آموزان خارج ازکشور، خانم قادرزاده کارشناس آموزش ابتدایی با بیش از ۷ سال سابقه تدریس در مدرسه و آموزشگاه و … تدریس به روش های نوین، دارای گواهینامه بین المللی هنر و خلاقیت، تدریس ریاضی با بازی، طراح بازی هدفمند، دارای چندین لوح و تقدیر نامه از رییس آموزش و پرورش و رییس کل استان، گذراندن دوره های بسیار در زمینه های تدریس در موسسه های معتبر تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس اسرا قادرزاده


این مقاله هم مفید است: دانلود رایگان نمونه سوال ریاضی کلاس چهارم دبستان


۳. معلم خوب ریاضی چهارم خانم مریم حسینی



افتخارات: -مقام سوم مسابقه زمین پاک – سال 1393 – مقطع پیش دبستانی مدرسه نسیم سحر -نویسنده سه کتاب بازی برای گروه سنی 3 تا 6 سال – 1401 – 165 بازی (نام کتاب 55 بازی برای پرورش هوش و استعداد کودکان) - طراح بسته های کاردستی و خلاقیت بر پایه مهارت زندگی و اولیه، سوابق تدریس: برگزاری ورکشاپ حضوری مهارت اولیه و هنری در سرای محله اختیاریه، لواسانات، سیدخندان، پاسداران، تدریس حضوری در مدرسه دخترانه مقطع پیش دبستانی ، کلاس اول، مهارت‌های هنری، برگزاری کلاس‌های هوم اسکول به مدت 8 سال به صورت آنلاین و حضوری، برگزاری کلاس‌های مهارتی دو زبانه، معاون آموزشی مرکز خلاقیت، برگزاری 60 ورکشاپ مهارتی به صورت آنلاین و حضوری و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم حسینی


۴. مدرس با سواد خانم نرگس زواره محمدی



17 سال سابقه درخشان آموزش درس ریاضی در پایه های چهارم پنجم ششم و هفتم و هشتم و نهم . هزاران دانش آموخته دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور آموزش ریاضیات پایه خود را به استاد نرگس زواره محمدی سپردند. سابقه تدریس در بهترین مراکز آموزشی تهران با آموزشی متفاوت و انگیزه بخش. دوره کتاب های درسی ریاضی در پایه چهارم و پنجم و ششم و هفتم و هشتم و نهم در تابستان فرصتی است برای تثبیت و تکمیل و بازیابی دروس بخصوص در شرایط گذر کرده کرونا که بعضی از دانش آموزان از آموزش همه جانبه و کامل محروم ماندند. پس این فرصت را غنیمت بشمارید و اگر دانش آموز ابتدایی دوره اول یا متوسطه اول دارید با ما تماس بگیرید. تدریس ریاضی پایه چهارم و پایه پنجم و پایه ششم و دوره اول متوسطه با مدرس نرگس زواره محمدی تجربه ایی بی نظیر از درک ریاضی را برای شما فراهم میکند. مولف کتاب های کمک درسی، مدرس کانگورو شیوه های موثر حل مساله تفکر خلاق، هوش و استعداد تحلیلی


مشاهده پروفایل و شماره تماس نرگس زواره محمدی


مطالعه نمایید: قیمت معلم خصوصی کلاس چهارم


کلام پایانی


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین ریاضی پایه ۴ توضیح داده شد و تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی چهارم را هم معرفی نمودیم. در همین سایت ایران مدرس، همانطور که گفته شد، معلم های بسیار خوب و مجرب دیگری هم حضور دارند. برای تمامی مدرسین می توانید اطلاعات بسیار کاملی را مشاهده نموده و یک معلم خصوصی خوب و با سواد انتخاب کنید به گونه ای که کلاس های خصوصی برای فرزند شما بسیار مفید و رضایت بخش باشد.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


فیلم های مرتبط، حتما ببنید:


فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم مبحث عدد نویسی و نحوه خواندن اعداد


فیلم نمونه تدریس و ویدئوی آموزش ریاضی چهارم، پنجم و ششم مبحث الگویابی توسط معلم خصوصی مجرب ریاضی


فیلم نمونه تدریس خلاقانه درس ریاضی چهارم ابتدایی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image