ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی

تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی

تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی

اگر قصد دارید از کلاس های تدریس آنلاین زبان انگلیسی استفاده نمائید و در جستجوی اساتید خوب، مجرب و باسواد زبان برای آموزش مجازی زبان می باشید ..... اگر می خواهید بهترین معلم آنلاین زبان انگلیسی را در کنار خودتان داشته باشید و به سرعت در زبان انگلیسی پیشرفت کنید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.
برای مشاهده لیست کامل و شماره تماس مستقیم مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا که زبان را به صورت مجازی و حضوری تدریس می کنند بر روی عبارت لیست معلم های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کلیک کنید.
در حال حاضر استفاده از کلاس های تدریس آنلاین زبان انگلیسی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. هم برای اساتید زبان و هم برای متقاضیان کلاس خصوصی استفاده از کلاس های اینترنتی و مجازی بسیار مفید و موثر است. با توجه به شیوع کرونا، هم مدرسین زبان و هم زبان آموزان ترجیح می دهند از کلاس ها و آموزش مجازی استفاده نمایند. برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان در واقع کلاس های خصوصی بهترین راهکار است. در همین سایت ایران مدرس، اساتید بسیار خوبی حضور دارند و می توانید زبان را در کمترین زمان با این اساتید یاد بگیرید و حتی برای آزمون هایی مانند آیلتس و تافل آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد نمائید. اساتید اکثر با نحوه تدریس آنلاین زبان انگلیسی آشنا هستند و از طریق نرم افزارهای تخصصی یا رایگان مانند واتساپ، اسکایپ و ... مکالمه و گرامر زبان را به شما آموزش خواهند داد. اساتید خوب و معتبر زبان در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس هم ثبت کرده اند. بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید تا این ویدئوهای مفید را ببینید و با دقت بیشتری استاد خودتان را انتخاب نمائید. علاوه بر کلاس خصوصی آنلاین می توانید از آموزش مجازی زبان انگلیسی دانشگاه تهران و یا سایر دانشگاههای ایران استفاده نمائید.


حتما بخوانید: هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی
نرخ کلاس های آنلاین زبان به نسبت قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مناسبتر است. به عنوان مثال، استاد خوب زبان که با نرخ 200 هزار تومان کلاس حضوری برگزار می کند کلاس مجازی را 150 هزار تومان و شاید کمتر هم برگزار خواهد کرد و این هم مزیت دیگری است که برای این کلاس ها وجود دارد. هم وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و هم اینکه برای زبان آموز هزینه کمتر خواهد شد. در شرایط حاضر معلم زبان خصوصی در منزل کمتر مد نظر قرار می گیرد و اکثرا دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می دهند از تدریس آنلاین زبان استفاده نمایند. برای تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، گرامر زبان، زبان کنکور، آیلتس، تافل و ... استفاده از این کلاس ها بسیار مفید و به صرفه است. قبل از اینکه آموزش مجازی به این حد از گستردگی برسد، معلم زبان انگلیسی تهران به نسبت تبریز، شیراز، اصفهان و شهرهای کوچک شاگردهای بیشتری داشت و درآمد بالاتری هم کسب می کرد. در حال حاضر، کلاس های آنلاین باعث شده است اساتید هر جای ایران که ساکن باشند بتوانند از کل کشور و حتی از کل جهان شاگرد جذب نموده و زبان آموزان هم می توانند با هر استادی از هر جای دنیا کلاس برگزار کنند. کلاس های مجازی محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است و یک امکان عالی و فوق العاده به حساب می آید.
مطالعه
بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.
در ادامه لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی ارائه می گردد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان آنلاین کلیک کنید.
1- استاد خوب و با تجربه خانم فرحناز اژدر


فارغ‌التحصیل از آکادمی TESOL در استانبول. MARMARA & ESTEGHLAL و سابقه تدریس در کشورهای دیگر. دارای مدارک تسول در آگست 2018، آیلتس جنرال و آکادمیک، msrt, Pte - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی)
مشاهده پروفایل فرحناز اژدر
2- استاد با سواد زبان محمد اصل غفاریان


کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران - سابقه تدریس دروس زبان به مدت 14 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند.
مشاهده پروفایل محمد اصل غفاریان
3- معلم مجرب تدریس آنلاین زبان خانم رضوانه محمدی


دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC) • دوره‌های فشرده مکالمه ویژه مهاجرین و تجار • برگزاری کلاسهای آنلاین - مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد - کلاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای - کلاسهای مکالمه در سفر ویژه مسافرتهای خارجی برای دوستان عزیزی که میخواهند در مدت کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوند. کلاسهای رایتینگ از کاملا مبتدی تا آیلتس.
مشاهده پروفایل رضوانه محمدی
مطالعه کنید:
تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده
4- معلم خوب  خانم یاسمن نظری

دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و همچنین سایر مدارک تخصصی شامل IElTS, CAE, FCE با بیش از ۵ سال سابقه تدریس. کلاس های انلاین با ۴۰ درصد تخفیف برگزار میگردد. با سختی های یادگیری زبان انگلیسی خداحافظی کنید. دوره آنلاین فقط مختص مکالمه زبان - ۲۰ دقیقه پایان هر جلسه به بحث آزاد اختصاص داده میشود تا شما هر انچه یاد گرفتید به کار بگیرید و صحبت کنید.
مشاهده پروفایل یاسمن نظری
5- یکی از بهترین اساتید آنلاین انگلیسی خانم چیستا دانشمند


سابقه کار: دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس و زبان انگلیسی - دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه - MBA از استرالیا - بیش از 5 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب- آموزش نگارش Thesis و Article به زبان انگلیسی مناسب دانشجویان دانشگاهای خارجی - مدت زمان هر کلاس 1 ساعت و چهل و پنج دقیقه
مشاهده پروفایل چیستا دانشمند
6- معلم متعهد خانم صدیقه فرجی



دارای مدرک TTC - گواهینامه TEFL از دانشگاه تهران - گواهینامه E-citizen از دانشگاه تهران - مدرک سطح پیشرفته زبان - دارای ده سال سابقه کار در آموزشگاه های دکتر حسابی / شکوه / سفیر / کیش /زبانکده ملی ایران و .... تدریس آنلاین کتابهای مانند: Top Notch / touch Stone / Interchange / Family / American English Files / Passages / Four corners / Lets go
مشاهده پروفایل صدیقه فرجی
پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان
7- استاد با اخلاق ساحله خیرآبادی



اموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. همانطور که می دانید جمله سازی به زبان انگلیسی و استفاده از جمله های انگلیسی در موقعیت مناسب، دغدغه اکثر زبان آموزان می باشد. اگر شخصی به تمام موقعیت ها و مکالمات آنها مسلط باشد، ولی توانایی جمله سازی را نداشته باشد،نمی تواند ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کند.این شخص فقط قادر است در حد ابتدایی و با استفاده از جملات ناقص صحبت کند و نمی تواند منظور خود را به درستی بیان کند. به نظر شما،چه کاری باید انجام دهیم تا با این مشکل مواجه نشویم؟ و چرا؟
مشاهده پروفایل ساحله خیرآبادی
8- معلم موفق تدریس آنلاین انگلیسی مهدی جعفری



مدرس برگزیده موسسه مهاجرتی و تحصیلی خوارزمی * دارای سابقه درخشان در آموزش تخصصی مهارتهای آزمون کنکور به ده‌ها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری * طراح و مبتکر روش آموزشی (PLM (Picture Learning Method * فارغ‌التحصیل دوره تخصصی آموزش از راه دور (Distance learning) از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در فوریه 2020
مشاهده پروفایل مهدی جعفری
9- معلم عالی انگلیسی خانم منصوره سیف
تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان و متقاضیان آزمون آیلتس. با تمرکز بر چهار توانایی خواندن شنیدن مکالمه و مقاله نویسی در آزمون آیلتس آکادمیک. علاوه بر موارد گنجانده شده کلمات و گرامر لازم برای ارتقاع نمره آیلتس به زبان آموز داده میشود. دارای مدرک بین المللی تیسول و ایلتس اکادمیک - تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توسط مدرس مجرب خانم به صورت آنلاین
مشاهده پروفایل منصوره سیف
مطالعه
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی هم مفید است.
10- استاد با سابقه خانم زهره شریعتی
15 سال سابقه تدریس در موسسات آموزش زبان - تدریس خصوصی مکالمه آنلاین در سرتاسر ایران - تدریس خصوصی آنلاین تافل و آیلتس همراه با پَک دوره آموزشی اسپیکینگ و رایتینگ بصورت پاورپوینت - دوره فشرده آمادگی برای تاقل و آیلتس: - این دوره شامل پک کاملی از تمامی تاپیک های آزمون تافل و آیلتس برای اسپیکینگ و رایتینگ است. در این دوره اصطلاحات و لغات لازم برای هر تاپیک همراه با تصاویر مربوطه به صورت پاورپورنت آموزش داده میشود که که با بهره گیری از حافظه تصویری، اصطحلاحات و لغات به خوبی در حافظه حک میشود.
مشاهده پروفایل زهره شریعتی
11- زینب سلمانی
تدریس زبان انگلیسی به کودکان با متد ویژه و جدید - تدریس زبان انگلیسی در سه سطح خردسال، نوجوان و بزرگسال - ارائه ی مشاوره در راستای پرورش کودک دوزبانه - تدریس انواع کتابهای زبان انگلیسی مانند فمیلی فرندز، پاکتس، امریکن انگلیش فایل، تاج استون، ۵۰۴ و ... سابقه کار: 10 سال
12- بیتا مرادی
رشته تحصیلی: آموزش انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: علامه طباطبایی - شش سال سابقه آموزش. -تدریس آنلاین زبان انگلیسی به کودکان (از پنج سال به بالا)/ نوجوانان و بزرگسالان. -برگزاری کلاسهای خصوصی و گروهی آنلاین. -با شرکت در کلاسهای آنلاین در منزل و یا حتی در سفر زبان بخوانید در کلاس شرکت کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا کلاسهای آنلاین و تدریس آنلاین زبان انگلیسی ارزانتر از کلاسهای حضوری هستند.
13- محیا مهدوی
کارشناسی ادبیات زبان انگلیسی | دارای سابقه تدریس خصوصی و گروهی و آنلاین ● مدرس آموزشگاه زبان معرفت، شعبه دختران و پسران ● مدرس آموزشگاه زبان پویش ● مدرس آموزشگاه زبان ایده - شهرهای مناسب جهت تدریس: اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک، وایین،وائین، شهرک جعفریه،شهرک مریم، شهرک اندیشه، کرج، طالقانی، تهران، تهرانسر
مطالعه
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را هم پیشنهاد می کنیم.
14- الناز بورنگ
با توجه به اهمیت یادگیری زبان های خارجه، امروزه تدریس خصوصی زبان برای کودکان و برای والدین آنها تبدیل به یک ضرورت مهم شده است. خانواده ها ترجیح می دهند که در همان سنین پایین فرزندان خود را به آموزشگاه زبان خارجه یا تدریس زبان خارجه در منزل سوق دهند. هر کدام از این روشهای آموزشی دارای مزایا و معایب خاص خود است، اما باید بپذیریم که تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری با تمرکز بیشتری انجام می شود. کلاس های ما به صورت مجازی و غیر حضوری (آنلاین) نیز برگزار می شود. کلاس های خصوصی زبان برای کودکان توسط معلم خصوصی زبان خانم نیز برگزار می شود.
15-  نرگس رفعت صفایی نژاد
 توسط استاد زبان انگلیسی با ۱۰ سال سابقه تدریس درخشان در مدارس و موسسات مطرح آموزش عالی زبان با مدرک مترجمی زبان و مدارک دوره های تخصصی زبان (FCE, CAE, TTC) به راحتی در هر سطحی که باشید میتوانید صحبت کنید، و در کوتاهترین زمان موفق خواهید شد انگلیسی رو مانند زبان مادری خود بیاموزید.
مطالعه نمائید:
سایت آنلاین آموزش زبان انگلیسی و 4 سایت عالی آموزش رایگان زبان


عبارت های کلیدی: مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 9 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور ☆برگزاری کلاس های حضوری در شهر تهران ☆برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی (30% تخفیف در هر جلسه) رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - موفقیت اتفاقی نیست. برنامه ریزی و تمرین کامل، یادگیری را کامل می کند. قبل از شروع کلاس، یک جلسه به صورت رایگان جهت آشنایی با سیستم آنلاینی که قراره باهم کار کنیم و همچنین مقدمه کلی برای شروع یادگیری (مخصوصی کسانی که اولین بار آموزش زبان شرکت می کنند، خواهیم داشت. تکالیف به صورت تعاملی و کاربردی در سایت به صورت آنلاین خواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 4454 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image