ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 21 ویژگی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب

21 ویژگی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب

21 ویژگی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب


در این مقاله در رابطه با خصوصیات و ویژگی های معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب توضیح داده شده است. یک معلم خصوصی زبان خوب و فوق العاده:


۱. از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و در ایام تحصیل خودش بسیار موفق بوده است. وقتی یک معلم زبان انگلیسی یا هر درس دیگری خودش در دانشگاه خوب درس خوانده است به این معنی است که اولا توانایی و هوش بالایی دارد که توانسته است در کنکور رتبه خوبی کسب نموده و در دانشگاه خوب پذیرش بگیرد. ثانیا، چون در دانشگاه خوب و در معرض آموزش با کیفیت قرار گرفته است سطح دانش و سواد بالایی هم دارد.


۲. در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن درس خوانده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد. بسیاری از بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند در رشته زبان انگلیسی، مترجمی زبان، زبان و ادبیات انگلیسی، تربیت دبیر زبان انگلیسی و ... درس خوانده اند و تا مقاطع بالاتر مانند ارشد و دکتری تحصیل را ادامه داده اند. یک مدرس زبان با مدرک دکتری مسلما به نسبت یک استاد زبان با مدرک لیسانس درک بهتری از مسائل دارد و سواد بیشتری هم دارد.


۳. در ایام تحصیل در درس و تحصیل بسیار موفق بوده است و معدل بالایی در دوره کارشناسی، ارشد و دکتری دارد. اکثر اساتید سوابق تحصیلی و رزومه کاری خودشان را در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند. مدرسی که خودش در ایام تحصیل معدل بالایی کسب نموده است مسلما هم به درس و تحصیل علاقه دارد و هم باهوش و توانا است. بنابراین داشتن معدل بالا در ایام تحصیل برای مدرسین نکته مثبت به حساب می آید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


بهترین معلم زبان انگلیسی


علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، بهترین معلم زبان انگلیسی ویژگی های زیر را هم دارد.


۴. در کنکور کارشناسی یا دکتری هم بسیار موفق بوده است و جزو رتبه های برتر کنکور می باشد. مسلما خودتان هم تایید می کنید که یک معلم خصوصی زبان انگلیسی که خودش در کنکور دکتری یا ارشد و یا همان کنکور کارشناسی توانسته است رتبه یک یا دو رقمی کسب کند مسلما بسیار توانا است و کلاس های ایشان پربار می باشد. در همین سایت ایران مدرس استاد داریم که رتبه 4 آزمون دکتری زبانشناسی را کسب نموده است.



۵. به زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی علاقه دارد و به همین دلیل در زبان آموزان خودش هم علاقه به یادگیری را ایجاد کرده است. عشق و علاقه به کار بسیار مهم است. استادی که خودش به درس علاقه دارد در کار خودش خلاقیت به خرج می دهد و شاگردهای خودش را هم به درس علاقه مند می کند. در نتیجه، چنین استادی و همچنین شاگردهای ایشان نتیجه بهتری خواهند گرفت.


۶. بر زبان انگلیسی کاملا مسلط است و به همین دلیل لهجه عالی دارد و شاگردهای خودش را به بهترین شکل به سمت موفقیت هدایت می کند. مدرسین خصوصی خوب و عالی زبان انگلیسی به صورت مداوم روی تقویت توانایی ها و تسلط خودشان کار می کنند و هر روز از روز قبلی خودشان بهتر هستند. این مدرسین اگر مثلا در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند سعی می کنند خودشان مدرک آیلتس با نمره بالا کسب نمایند.



حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


معلم خصوصی زبان برای مهاجرت


اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت یا هر هدف دیگری هستید، در نظر داشته باشید که یک معلم خصوصی زبان خوب ویژگی های زیر را هم دارد.


۷. از تمام زمان کلاس برای آموزش استفاده می کند و حتی بیشتر از زمان مشخص شده در کلاس تدریس را انجام می دهد. بهترین اساتید زبان آنلاین و حضوری از انجام کار اضافه هراسی ندارند و بسیاری از اوقات در زمان های خارج از کلاس به شاگردهای خودشان مشاوره می دهند و در برنامه ریزی و مطالعه و مرور صحیح به ایشان کمک می نمایند. این مدرسین برتر تنها یک هدف دارند و آن هم نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان است.


۸. مدرک های مرتبط بسیار معتبر مانند آیلتس، TTC، سلتا، تسول و ... دارد و در آزمون آیلتس نمره ۷ یا بالاتر و در آزمون تافل نمره بالای ۹۰ دارد. مدارک ذکر شده مدرک های معتبری هستند که بسیاری از مدرسین فوق العاده زبان انگلیسی حداقل یکی دو مورد از این مدارک با نمره بالا را دارند. به عنوان مثال آیلتس یک آزمون بی نالمللی معتبر است و داشتن نمره بالای 7 و 8 برای مدرس زبان به معنی تسلط بالای ایشان بر زبان انگلیسی است. همچنین TESOL مخفف عبارت Teaching English to Speakers of Other Languages ​​است و مدرک معتبری می باشد.


۹. به هر دو صورت آنلاین و تدریس خصوصی در منزل خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس را ارائه می دهد. در هر حال حاضر تدریس خصوصی زبان انگلیسی به دو صورت حضوری و مجازی انجام می شود. مدرسین برتر به هر دو شکل خدمات تدریس خصوصی را ارائه می نمایند و کلاس های ایشان انعطاف بالایی دارد. بهترین مدرسین زبان انگلیسی آنلاین و حضوری در همین سایت ایران مدرس حاضر هستند.


حتما بخوانید: اسامی دبیران زبان انگلیسی تهران - 10 معلم و دبیر برتر زبان تهران


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ساعتی و جلسه ای


اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ساعتی و جلسه ای تهران، کرج و یا هر جای ایران سوال دارید در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی به این سوال پاسخ داده شده است. در ضمن، برای تمامی مدرسین می توانید قیمت درخواستی ایشان را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نمائید. از ویژگی های دیگر بهترین مدرسین زبان در ادامه ارائه شده است.


۱۰. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین را منصفانه و مناسب در نظر می گیرد به گونه ای که پرداخت هزینه برای زبان آموزان کار سختی نباشد. همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوبی در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس ارائه شده است که می تواند راهنمای خوبی برای زبان آموزان باشد. اساتید برجسته در عین حال که کلاس های با کیفیت فوق العاده دارند قیمت مناسبی برای کلاس های خودشان هم در نظر می گیرند. مقالات زیر در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی مفید است.



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


۱۱. به صورت مداوم در حال یادگیری است و اطلاعات خودش را به روز می نماید به همین دلیل همواره با روش های جدید و نوین تدریس خصوصی زبان آشنا است. همانطور که گفته شد، مدرسین خوب و برتر زبان به خوبی می دانند که توقفی در کار نیست و اگر بهتر نشوند به تدریج افت می کنند. به همین دلیل به صورت مداوم در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات قبلی خودشان هستند.



۱۲. در حالت تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای امتحان و کنکور تا شب امتحان و شب کنکور از شاگردهای خودش حمایت می کند و موفقیت شاگردهایش مهمترین دغدغه برای ایشان می باشد. زبان آموزانی که در حال یادگیری زبان برای امتحان و کنکور هستند معمولا برخی از روش های درست مطالعه و تست زنی را نمی دانند. مدرسین برتر زبان کنکور و امتحانات این نقطه ضعفها را پوشش داده و به لحاظ روحیه و اعتماد به نفس هم از شاگردهای خودشان حمایت می نمایند.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 23 استاد برتر زبان خانم و آقا


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران


اساتید برتر و فوق العاده که در تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران فعالیت دارند خصوصیات زیر را هم دارا می باشند.


۱۳. برای هر زبان آموز همان جلسه اول به شناخت خوب و عالی از ایشان می رسد و متناسب با سطح معلومات و اهداف زبان آموز تدریس را انجام می دهد. کلاس های خصوصی انعطاف بالایی دارد و سطح کلاس و تعداد جلسات متناسب با هر زبان آموز تنظیم می شود. مدرسین بی نظیر زبان تلاش می کنند در همان یکی دو جلسه اول به شناخت بسیار خوبی از شاگرد خودشان برسند تا روش تدریس، منابع مناسب و تعداد جلسات خوبی را انتخاب کنند.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب


معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و نیتیو در تهران


معرفی 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت


۱۴. برای فاصله زمانی بین کلاس های زبان به شاگردهای خودش تمرین می دهد و پیگیر پیشرفت زبان آموزان است. دوباره اگر به همان موضوع برگردیم که هدف اصلی یک مدرس زبان عالی نتیجه گرفتن زبان آموز است باز می توانیم به خوبی نتیجه بگیریم که کلاس و درس محدود به همان زمان در نظر گرفته شده برای جلسه تدریس خصوصی نمی شود. اساتید برجسته برای فاصله زمانی بین دو جلسه هم برنامه دارند و به شاگردهای خودشان تمرین و تکالیفی را می دهند که یادگیری بهتر و سریعتر اتفاق بیافتد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان در ایران مدرس


بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی سعی می کند ویژگی های عالی را در خودش ایجاد نماید و به موفقیت زبان آموزان خودش کمک کند. این مدرسین:


۱۵. تجربه و سابقه کاری بالایی دارد و به همین دلیل برای هر زبان آموز جدید بهترین روش تدریس را انتخاب می نماید. برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس سابقه کاری و تجربه مدرسین هم ذکر شده است. در این وب سایت اساتیدی حضور دارند که سابقه کاری بالای 20 و 25 سال را هم دارا می باشند. در کنار سایر موارد ذکر شده، داشتن سابقه کاری بالا هم نکته مثبتی برای استاد زبان به حساب می آید.


۱۶. تعداد جلسات مناسب و منابع مناسبی را برای مطالعه به شاگردهای خودش پیشنهاد می دهد و راهنمایی و برنامه ریزی درستی دارد. برای کلاس خصوصی زبان استفاده از منابع و کتاب هایی همچون Four corners، Top notch، American English File، English Grammar in use، interchange و .... مناسب می باشد. در کلاس های خصوصی آیلتس هم از کتاب هایی مانند Barron’s IELTS Superpack، IELTS Trainer، Official Cambridge Guide to IELTS و .... استفاده می شود.



۱۷. کیفیت تدریس خودش را تضمین می کند و همواره در سطح بالا و عالی خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی را ارائه می دهد. نتایج شاگردهای قبلی مدرسین مجرب هم نشان می دهد که این اساتید در کار خودشان حرفه ای هستند و کیفیت تدریس بالایی دارند. در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را ببینید.


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 21 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان


اگر در جستجوی بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان یا ایران هستید در نظر داشته باشید که یک معلم خصوصی زبان خوب ویژگی های زیر را هم دارد.


۱۸. در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس ارائه کرده است و به همین دلیل زبان آموزان جدید با شناخت کامل کلاس های ایشان را انتخاب می کنند. در بسیاری از مواقع یک فیلم نمونه تدریس بیش از هر توضیح دیگری می تواند زبان آموزش را به شناخت خوبی از استاد برساند. بنابراین مدرسین برجسته زبان به دلیل اطمینانی که به کیفیت تدریس و کلاس های خودشان دارند فیلم نمونه تدریس هم در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


۱۹. از زبان آموزان خودش حمایت می کند و در برنامه ریزی درست و مطالعه صحیح و موثر زبان به ایشان کمک می نماید. زبان آموزانی که از کلاس های خصوصی استفاده می نمایند معمولا این طور نیست که فقط در یادگیری مطالب اشکال داشته باشند بلکه در برنامه ریزی و مطالعه صحیح هم اشکالاتی دارند. اساتید خوبی زبان این نکته را به خوبی درک نموده و در زمینه برنامه ریزی و مطالعه صحیح هم حامی شاگردهای خودشان هستند.


۲۰. شاگردهای موفق قبلی دارد و به همین دلیل نظرات ثبت شده توسط شاگردهای ایشان در همین سایت ایران مدرس اکثرا مثبت می باشد. واضح است در هر کار و خدماتی اگر مشتری های قبلی راضی باشند نشان از کیفیت بالای کار دارد. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم اگر شاگردهای قبلی خوب نتیجه گرفته باشند به این معنی است که استاد زبان کار خودش را درست انجام داده است.


۲۱. بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفقیت خودشان را در موفقیت شاگردهای خودشان می بینند و تمام تلاش خودشان را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان به کار می بندند. تمام موارد قبلی که گفته شد در نهایت به همین نکته آخر ختم می شود. وقتی یک معلم خصوصی زبان خوب و عالی تنها هدفش نتیجه گرفتن شاگرد باشد مطمئنا سایر مسائل هم خود به خود درست می شود.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 318 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image