ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاسهای تدریس خصوصی راهکاری عالی برای موفقیت در درس و تحصیل

کلاسهای تدریس خصوصی راهکاری عالی برای موفقیت در درس و تحصیل

کلاسهای تدریس خصوصی راهکاری عالی برای موفقیت در درس و تحصیل

در این بخش در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی و اینکه این کلاسها چگونه می تواند برای موفقیت در درس و تحصیل موثر باشد توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که می دانید کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی بسیار بالاتری می تواند داشته باشد.


در مقالات ارائه شده در همین سایت ایران مدر به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران مانند مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی از کلاسهای گروهی مفیدتر است؟ در این زمینه توضیحات زیادی ارائه شده است. کلاسهای خصوصی به گونه ای برگزار می شود که با خواسته مهم شاگردی که در کلاس حضور دارد هماهنگ شود. در کلاسهای گروهی شاگرد باید خودش را با کلاس هماهنگ کند و ممکن است به دلیل پایه ضعیفی که دارد مطالب ارائه شده در کلاس برایش مفید نباشد. بنابراین واضح است که بازدهی کلاسهای خصوصی بالاتر می باشد.


از کلاسهای تدریس خصوصی برای هر هدفی می توان استفاده کرد و بازدهی این کلاسها هم به نسبت کتابهای کمک آموزشی و هم به نسبت فیلم های آموزشی بالاتر است. وقتی کتاب کمک آموزشی را مطالعه می کنید و یا فیلم آموزشی را می بینید، ممکن است از خود مطالب ارائه شده در کتاب و یا فیلم سوال داشته باشید و یا سطح مطالب ارائه شده در این موارد آموزشی متناسب با دانسته ها و پایه تحصیلی شما نباشد. در نتیجه، مفید بودن این موارد خیلی مشخص نیست. ولی در کلاسهای خصوصی در مقابل شما یک شخص با تجربه و با سابقه که بر درس کاملا مسلط است قرار دارد و هر سوالی را به شما پاسخ می دهد.


مدرسین با تجربه و معلم های خصوصی مجرب وقتی حرف می زنید هم اشکالات شما را تشخیص می دهند و حتی لازم نیست از ایشان سوالی بپرسید. در بسیاری از موارد، به عنوان مثال شما وقتی برای درس ریاضی پایه دهم از کلاسهای خصوصی استفاده می کنید ممکن است اشکالی که دارید به ریاضی ششم یا هفتم برگردد. چنین مواردی را اساتید تدریس خصوصی تشخیص می دهند و اشکالات شما را برطرف می کنند. وقتی در دروس مختلف اشکالات پایه ای دارید و یا می خواهید در کمترین زمان ممکن درس را یاد بگیرید و رفع اشکال کنید، شک نکنید که کلاسهای خصوصی بهترین گزینه است و از فیلم و کتاب آموزشی و .... بسیار بیشتر می تواند به شما در موفقیت در امتحان و درس و تحصیل کمک نماید. در ادامه در رابطه با این موضوع توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی


1- فرض کنید دانش آموز یا دانشجویی در ترمهای قبل عملکرد خوبی نداشته است. این دانش آموز یا دانشجو در درسهای بسیاری افتاده است و در ترم حاضر می خواهد کم اوضاع را سر و سامان دهد. در چنین شرایطی کمی کار ایشان سخت خواهد بود. اگر فرض کنیم بخواهد به صورت کامل در کلاسها شرکت کند و در ضمن برای مطالعه دروس هم به اندازه کافی وقت بگذارد ولی باز هم اشکالاتی وجود دارد که ممکن است از بازدهی کار ایشان به مقدار زیادی بکاهد. از طرفی چنین فردی چون به درس خواندن عادت ندارد و قبلا کمتر درس خوانده است شاید با نحوه مطالعه صحیح دروس و برنامه ریزی برای موفقیت در تحصیل زیاد آشنا نباشد. در چنین شرایطی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خوب بسیار کمک کننده است. مدرس خصوصی می تواند اشکالات پایه ای را به خوبی تشخیص دهد و با راهنمایی و برنامه ریزی مناسب کمک کند که این دانش آموز به شرایط عادی برگردد و در امتحانات موفق باشد. این پشتیبانی و حمایت و کلاسهایی که برگزار می شود می تواند تا شب امتحان ادامه داشته باشد.


2- حالت دیگری وجود دارد که در آن دانش آموز یا دانشجو خودش در حد متوسط است ولی می خواهد جزو شاگردهای خوب کلاس باشد و حتی رتبه اول را کسب کند. این شخص هم ممکن است بارها تصمیم گرفته باشد که معدل خودش را مثلا از حدود 15 و 16 به 19 یا 20 برساند ولی موفق نشده باشد. به هر حال اینکه ایشان در حد متوسط باقی مانده است ممکن است به دلیل اشکالاتی باشد که شاید خودش هم از آن خبر نداشته باشد. ممکن است نحوه برخورد این شخص با مسائل و تمرینات در دروس مختلف صحیح نباشد. به هر حال کلاسهای تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان ضعیف نیست و اگر شخصی بخواهد از وضعیت متوسط به خوب و یا عالی برسد باز هم شرکت در این کلاسها مفید و موثر است.


مطالعه کنید: چگونه با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در درس و تحصیل موفق تر باشیم؟



3- در شرایطی که یک دانش آموز یا دانشجوی زرنگ و خوب بخواهد در کنکور رتبه بسیار خوبی بدست آورد و یا در المپیاد موفق شود یا به هر حال افتخاری برای خودش کسب نماید باز هم استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته در این حالت باید در انتخاب معلم خصوصی دقت بیشتری به خرج داد. به عنوان مثال اگر قصد دارید در کنکور رتبه خوبی کسب کنید باید با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که قبلا شاگردهای موفقی داشته است و خودش هم در کنکور رتبه خوبی بدست آورده باشد. تنها به حرف زدن و ارائه برنامه و ... اکتفا نکنید. در هر صورت، استادی می تواند شما را مثلا به رتبه دو رقمی کنکور برساند که خودش قبلا در این زمینه موفق بوده باشد و یا با مدرک نشان دهد که شاگردهای قبلی خودش را به موفقیت رسانده است. برای کسب رتبه خوب در المپیاد هم بهتر است با استاد و معلمی کار کنید که خودش در این زمینه موفق بوده باشد. کسی که خودش مسیری را یکبار با موفقیت پشت سر گذاشته باشد بهتر می تواند راه و چاه را به شما نشان دهد.


4- در بسیاری از موارد دیگر هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است. برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری، برای آموزش موسیقی، هنر و رشته های ورزشی و .... شرکت در کلاسهای خصوصی کاملا کمک کننده است. این کلاسها برای موفقیت در درس و تحصیل بسیار موثر است ولی کاربردهای دیگری هم می تواند داشته باشد.


در این بخش در رابطه با مواردی که کلاسهای خصوصی به موفقیت در درس و تحصیل می تواند کمک کند توضیحاتی ارائه شد. نتیجه ای که می توان گرفت این است که این کلاسها فقط مختص دانش اموزان و دانشجویان ضعیف نیست و در هر سطح تحصیلی متناسب با هدفی که فرد دارد می توان از این کلاسها استفاده نمود و به نسبت وضعیت فعلی ایشان پیشرفت ایجاد کرد.


در مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟ هم در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه شده است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 640 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image