ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه

تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه

تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


در این مقاله در رابطه با هزینه آموزش زبان در آموزشگاه و تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه در تهران، کرج و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


پارامترهای موثر بر تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و برای کلاس های خصوصی از ساعتی ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. اینکه برای هر ساعت تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه چه هزینه ای پرداخت کنید به این بستگی دارد که در سطح مقدماتی در حال یادگیری زبان هستید یا در سطح پیشرفته و در سطح آیلتس و تافل می خواهید زبان را یاد بگیرید. مسلما هزینه کلاس زبان به سطح کلاس بستگی دارد.


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و موسسات مختلف به گروهی یا خصوصی بودن کلاس ها هم بستگی دارد. در بسیاری از آموزشگاههای زبان کلاس های گروهی برگزار می شود که هزینه مناسب تری دارد اما اگر بخواهید معلم خصوصی زبان انگلیسی داشته باشید باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان، شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: مشاهده مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی



سایر عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه به سابقه کاری استاد و معلم خصوصی هم بستگی دارد. اگر می خواهید با یک معلم خوب و مجرب زبان انگلیسی و یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران کلاس داشته باشید مسلما باید حاضر باشید مبلغ بالاتری پرداخت کنید. اگر در سطح پیشرفته هم قصد دارید زبان انگلیسی را تقویت کنید باز نرخ کلاس ها بیشتر خواهد شد.



داشتن کلاس با یکی از بهترین معلم های خصوصی آیلتس و شرکت در کلاس تدریس خصوصی آیلتس یا تدریس خصوصی تافل به نسبت کلاس های گروهی و به نسبت کلاس های مقدماتی زبان انگلیسی و مکالمه زبان نرخ بیشتری دارد. تعداد جلسات بالا شامل تخفیف می شود و هزینه کلاس آنلاین به نسبت کلاس حضوری زبان کمتر است. کلاس های خصوصی بازدهی بیشتری به نسبت کلاس گروهی دارد اما تعرفه کلاس گروهی مناسب تر است.


مطالعه مقاله بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم و 15 استاد برتر زبان خانم هم مفید است.


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های گویش و کیش


در موسسه گویش در رابطه به هزینه و تعرفه کلاس های زبان گفته شده است: میزان شهریه هر سال توسط آموزش و پرورش استان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین می گردد. در سایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش هم در رابطه با نرخ کلاس های زبان در سال ۱۴۰۲ به صورت زیر توضیح داده شده است.



هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به ازای هر جلسه تدریس


خصوصی 1 جلسه یک نفر 260.000 تومان


خصوصی 1 جلسه ی دو نفره 360000 تومان (هر نفر 180000 تومان)


خصوصی 1 جلسه ی سه نفره 450000 تومان (هر نفر 150000 تومان)


هزینه سایر کلاس های خصوصی زبان سطح پیشرفته


یک جلسه خصوصی IELTS ،TOFEL، Advanced یک نفر 360000 تومان


یک جلسه خصوصی IELTS ،TOFEL، Advanced دو نفره 480000 تومان (هر نفر 240000 تومان)


یک جلسه خصوصی IELTS ،TOFEL، Advanced سه نفره 570000 تومان (هر نفر 190000 تومان)


مطالعه نمائید: هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در موسسه و آموزشگاه زبان در تهران


شهریه و تعرفه دوره های آموزشی زبان انگلیسی به صورت گروهی در یکی دیگر از موسسه های آموزش زبان تهران بررسی شد و مشاهده شد که قیمت کلاس ها از ۹۷۰ هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان برای ۱۶ جلسه متفاوت است. هزینه کلاس های فوق فشرده موسسه مذکور که ۷۸ جلسه است در سال ۱۴۰۲ به ۶ میلیون تومان هم می رسد. بنابراین، تعرفه آموزشگاه برای کلاس گروهی هر جلسه حدود از ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان متغیر است. همانطور که گفته شد هزینه کلاس های گروهی از کلاس های خصوصی کمتر است اما مسلما بازدهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر می باشد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نرخ و شهریه تدریس زبان در آموزشگاه زبان شکوه و ایران کمبریج


در رابطه با تعرفه تدریس زبان در آموزشگاه شکوه هم این توضیح در سایت خود موسسه ثبت شده است: شهریه کلاس زبان شکوه کاملا مقرون به صرفه می باشد و می توانید برای کسب دانش و شرکت در دوره های آیلتس یا آزمون ماک اقدام به ثبت نام فرمایید.


در سایت آموزشگاه زبان ایران کمبریج دوره های آموزشی مختلفی برگزار می شود. در رابطه با یکی از دوره ها توضیحات زیر ارائه شده است. دوره های 5 روز در هفته که طول هر جلسه آن 3 ساعت می باشد. این دوره های از لحاظ بازه زمانی کوتاه ترین دوره ها می باشند. کل دوره شامل 4 ترم می باشد و هر ترم سه هفته زمان می برد و از شنبه تا چهارشنبه روزی سه ساعت کلاس تدارک دیده شده است. هزینه هر ترم از 2.400.000 تومان شروع میشود (دو میلیون و چهارصد هزار تومان). دوره ۳ ماه طول می کشد.


حتما بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان در تهران و لیست 20 آموزشگاه برتر و خوب زبان در تهران


تعرفه تدریس زبان انگلیسی و آیلتس در آموزشگاه ایران آکسفورد


تعرفه تدریس زبان انگلیسی در موسسات مختلف هم ممکن است متفاوت باشد. البته خیلی نرخ کلاس ها متفاوت نیست. اگر هر ترم آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه را ۱۶ جلسه در نظر بگیریم و نرخ هر جلسه را تقریبا ۷۵ هزار تومان لحاظ کنیم، هزینه هر ترم حدودا یک میلیون و دویست هزار تومان خواهد شد. اگر در هفته ۳ جلسه برگزار شود هر ترم حدودا یک ماه و نیم طول می کشد.



هزینه کلاس های فوق فشرده آموزشگاه ایران آکسفورد ۱۹۵۰۰۰۰ تومان (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان) و هزینه کلاس های نیمه فشرده آموزشگاه مذکور یک میلیون و پنجاه هزار تومان است. کلاس های فوق فشرده ۵ روز در هفته و کلاس های نیمه فشرده ۳ روز در هفته برگزار می شود. هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمینی و قیمت تدریس خصوصی آیلتس هم به ترتیب ۳۷۰ و ۴۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. قیمت های ذکر شده برای سال ۱۴۰۲ است و در زمانهای دیگر ممکن است تغییر کند.


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


شهریه تدریس زبان انگلیسی در موسسه کانون زبان، بیان برتر، ایرانمهر و ایران اروپا


هر ترم کانون زبان ایران 2.5 ماه طول میکشد. هر ترم زبان انگلیسی عمومی بسته به سن متفاوت است اما بطور کلی برای خردسالان هزینه شهریه حدود 400.000 تومان و برای بزرگسالان تا 700.000 تومان در نظر گرفته شده‌است. شهریه کلاس زبان در موسسه بیان برتر برای دوره مکالمه پیشرفته هر ترم ۲۳۲۰۰۰۰ تومان و دوره آیلتس حضوری و آنلاین چهار میلیون و هفتصد و هشتاد هزار تومان است.


شهریه و تعرفه کلاس زبان ایرانمهر برای دوره مبتدی و پیشرفته بزرگسالان به ترتیب ۸۹۶ و ۹۶۰ هزار تومان است. هر ترم در موسسه ایران اروپا 2.5 تا 3 ماه به طول می‌انجامد و معمولا 12 جلسه است و هزینه آن از یک میلیون تا یک میلیون و دویست هزار تومان متغیر است.


هزینه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاههای ایران کمبریج، آفاق و دیاکو


شهریه هر ترم موسسه ایران کمبریج برای دوره های آیلتس بسته به تعداد جلساتی که قرار است در هفته برگزار شود از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۴۰۰۰۰۰ تومان تغییر می کند. البته هزینه تدریس خصوصی آیلتس به نسبت کلاس های گروهی بالاتر است. شهریه هر ترم زبان در موسسه آفاق برای کودکان ۷۴۴ و برای بزرگسالان ۸۰۰ هزار تومان است.


نهایتا، شهریه کلاس زبان آموزشگاه دیاکو برای دوره کامل ایزی انگلیش استارتر ۶۲۳ هزار تومان و برای آموزش اسپیکینگ آیلتس ۱۲۵۰۰۰۰ تومان است. نرخ های ذکر شده برای تعرفه تدریس زبان در آموزشگاه های مختلف مربوط به سال ۱۴۰۲ است و در سالهای بعد ممکن است قیمت ها تغییر کند.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


در این مقاله در رابطه با هزینه و تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاههای زبان انگلیسی به صورت گروهی و خصوصی توضیح داده شد. هزینه کلاس های گروهی بسیار مناسب تر هست اما اگر می خواهید در زمان کمتری نتیجه بهتر بگیرید کلاس خصوصی بهتر است. به صورت کلی برای داشتن یک معلم خصوصی زبان خوب در کلاس های خصوصی به صورت متوسط باید مبلغی در بازه 200 تا 300 هزار تومان پرداخت نمائید. البته اساتید بسیار مجرب و مدرسین برند زبان با هزینه های بالاتر تدریس را انجام می دهند. برای شرکت در کلاس گروهی مناسب برای هر جلسه هزینه ای حدود 70 تا 100 هزار تومان باید پرداخت نمائید.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


هزینه، شهریه و تعرفه تدریس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی در آموزشگاههای دیگر زبان انگلیسی مانند ایران اروپا، دهخدا، کانون زبان ایران، اسپیکان، ایران کانادا، گات، نصیر، زبانکده ملی ایران، نگار، پردیسان، زبانمهر، آفاق، سیتاک و ... ممکن است متفاوت باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود در گوگل اسم این آموزشگاهها را جستجو نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image