ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی

هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی

هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی آموزشگاههای مختلف مانند ایران کمبریج، ایران کانادا، آموزشگاه زبان گات، مرکز زبان دانشگاه تهران، ایران اروپا و .... و همچنین هزینه کلاس زبان خصوصی توضیحاتی ارائده شده است.
برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و هزینه درخواستی اساتید بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.


توضیحات در رابطه با هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی


هزینه کلاس زبان توسط آموزشگاهها و با توجه به شرایطی که برای دوره های خودشان در نظر گرفته اند مشخص می شود. به صورت کلی هزینه کلاس ها و دروه های گروهی به نسبت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی کمتر است. برای شرکت در یک دوره آموزشی باید هزینه کل دوره پرداخت شود اما در کلاس های خصوصی می توانید جلسه به جلسه هزینه را پرداخت نمائید. البته بازدهی کلاس های خصوصی هم در کل بیشتر است. آموزشگاههای مختلف برای دوره هایی که برگزار می کنند نرخ های مختلفی را در نظر گرفته اند. به عنوان مثال در موسسه ایران کمبریج هزینه دوره های 5 روز در هفته در سال 99 هزینه هر ترم 700 هزار تومان است. البته ممکن است در زمان های بعدی هزینه کلاس ها تغییر کند. برای اطلاع در رابطه با نرخ کلاس های موسسه های معتبر هم به لینکی که در پایین معرفی شده است مراجعه کنید.


هزینه کلاس های زبان و آیلتس در سایت ایران کانادا هم در تابستان 99 از 150000 تومان شروع می شود. در آموزشگاه زبان گات هم دوره های مکالمه زبان انگلیسی مخصوص بزرگسالان 211000 تومان برای 14 جلسه 90 دقیقه ای میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این موسسات مراجعه کنید. این هزینه ها مربوط به تابستان 99 است و ممکن است بعدا تغییر کند. معلم های خصوصی زبان با نرخ های متفاوتی تدریس می کنند و در همین سایت ایران مدرس هر استاد ذکر کرده است که چه هزینه ای را مد نظر دارد.


مطالعه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.


توجه: مطالب زیر که در رابطه با دوره ها و کلاس های زبان آموزشگاههای مختلف گردآوری شده است از سایت خود آموزشگاهها و موسسات زبان گرفته شده است. هزینه های ذکر شده مربوط به مرداد سال 99 است و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه کلاس زبان و شهریه آموزش زبان انگلیسی به وب سایت خود موسسات مراجعه نمائید. کافی است در گوگل اسم هر موسسه ای که مد نظر دارید را جستجو کنید تا به وب سایت آن موسسه هدایت شوید.


هزینه کلاس زبان انگلیسی در ایران کمبریج



به طور کلی دوره های آموزش زبان انگلیسی در ایران کمبریج به 3 گروه کلی تقسیم می شوند:
دوره های گروهی ( فشرده، فوق فشرده، ترمیک، فشرده تکروز آخر هفته ) - دوره های خصوصی و نیمه خصوصی - دوره های آموزش آنلاین - دوره های گروهی به شکل زیر است:
دوره های فوق فشرده 5 روز در هفته روزی سه ساعت - دوره های نیمه فشرده 3 روز در هفته جلسات 90 دقیقه ایی - دوره های ترمیک 2 روز در هفته جلسات 120 دقیقه ایی - دوره های فشرده تکروز آخر هفته فقط پنجشنبه ها یا جمعه ها ( جلسات 4 ساعت و نیمه ) - دوره های مکالمه زبان انگلیسی / Pre-IELTS / Pre-TOEFL  که این دوره ها به 3 شکل برگزار می شوند. هزینه کلاس زبان انگلیسی آنلاین نیز دقیقا به همین میزان کلاس حضوری تعیین شده است.و تمام سخت افزار و امکانات دوره های حضوری نیز در کلاس های آنلاین لحاظ شده است.


این مقاله هم مفید است: تعرفه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه


دوره های 5 روز در هفته که طول هر جلسه آن 3 ساعت می باشد - این دوره های از لحاظ بازه زمانی کوتاه ترین دوره ها می باشند. کل دوره شامل 5 ترم می باشد. هزینه هر ترم 700 هزار تومان می باشد
دوره های 3 روز در هفته که طول هر جلسه 90 دقیقه می باشد. کل این دوره ها در طی 10 ترم ارایه می شود. طول هر ترم 5 هفته می باشد. هزینه هر ترم از این دوره ها 350 هزار تومان میباشد
دوره های 2 روز در هفته که طول هر ترم آن 6 هفته می باشد. این دوره ها طولانی ترین دوره در آموزشگاه زبان ایران کمبریج محسوب می شوند. طول کل دوره 10 ترم می باشد. هزینه هر ترم از این دوره 350 هزار تومان میباشد
آدرس سایت: https://www.ircambridge.com/


مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان و کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی هم مفید است.



هزینه  دوره های آموزشی موسسه زبان معتبر در تهران


یکی دیگر از موسسات معتبر آموزش زبان در تهران ارائه دهنده دوره های آموزشی ویژه ی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، زبان فرانسه، آیلتس، مترجمی کاربردی، زبان تخصصی و هنرهای نمایشی می باشد. این دوره ها در قالب کلاس زبان فوق فشرده، کلاس زبان فشرده، کلاس زبان ترمیک، کلاس زبان دو روز در هفته و یک روز در هفته در واحدهای آموزشی مختلف برگزار می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی


هزینه کلاس های زبان و آیلتس در سایت ایران کانادا


کلاس GRE وGMAT  به صورت فوق تخصصی در این مرکز تدریس می شود و به صورت نیمه خصوصی و یا خصوصی در 20 جلسه برای دانشجویانی که در سطح TOEFL می باشد برنامه ریزی شده است.


کلاسهای خصوصی با سیستم MILLENNIUM در 35 جلسه برای مکالمه و pre-IELTS طرح ریزی شده است که به صورت Speaking Base  می باشد. که از جلسه ای 150000 هزار تومان شروع می شود. و کلاسهای خصوصی زبانهای دیگر جلسه ای 150000 هزار تومان می باشد که به صورت حداقل 10 جلسه یکبار پیش پرداخت می شود .
کلاسهای فرانسه ،سوئدی ،آلمانی ،ایتالیایی و ترکی استانبولی نیز با سیستم سفارت در کوتاهترین مدت تدریس می شود. کلاسهای خصوصی IELTS ,TOEFL  نسبت به انتخاب استاد از جلسه ای 150000 هزار تومان به بالا می باشد. کتاب های مرجع برای تدریس Cutting Edge , Landmark ,Four corners  می باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


توضیح شهریه دوره های آموزشگاه زبان گات


در این جا به شرح تمامی شهریه دوره های آموزشگاه زبان گات به همراه نوع دوره های برگزاری در مرکز می پردازیم.
دوره های آموزشی ویژه خردسالان برای رده سنی 3تا6 سال 117500 تومان می باشد این دوره ها شامل 10 جلسه 1 ساعته است و کتاب تدریسی فونیکس میباشد. این دوره ها به صورت ترمیک طول هفته (دو روز در هفته) در کلیه شعب مرکز زبان گات برگزار میشود.
دوره های آموزشی ویژه کودکان برای رده سنی 6 تا 12 سال 211000 تومان می باشد این دوره ها شامل 17 جلسه 90 دقیقه ای است و کتاب تدریسی family&friends میباشد. این دوره ها به صورت ترمیک طول هفته (دو روز در هفته) در کلیه شعب مرکز زبان گات برگزار میشود.
دوره های آموزشی ویژه نوجوانان 211000 تومان است این دوره ها شامل 15 جلسه 90 دقیقه ای میباشد و کتاب تدریسی این دوره hey there  است. این دوره ها به صورت ترمیک طول هفته ( دو روز در هفته) در کلیه شعب مرکز زبان گات برگزار میشود.
دوره های مکالمه زبان انگلیسی مخصوص بزرگسالان 211000 تومان برای 14 جلسه 90 دقیقه ای میباشد. کتاب تدریسی این دوره ها topnotch است. این دوره ها به دو صورت ترمیک طول هفته (دو روز در هفته) و ترمیک آخر هفته (یک روز در هفته) ویژه شاغلین، در کلیه شعب موسسه زبان گات برگزار می شود.
توجه داشته باشید که اساس آموزشی کلیه دوره های مرکز زبان گات مکالمه است همچنین در این مرکز دوره های ویژه آیلتس و تافل نیز برگزار میشود. http://higlc.ir/


مقاله شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری را هم مطالعه نمائید.



لیست دوره ها و شهریه زبان ها در مرکز زبان دانشگاه تهران - شعبه انقلاب:


1- زبان انگلیسی: دوره های در حال برگزاری این مرکز عبارتند از : ترمیک عادی و نیمه فشرده ، کلاسهای آمادگی IELTS و TOFEL ، بحث آزاد ، TTC،  آمادگی آزمون UTEPT تعداد ترم های این زبان 14 ترم عادی و 7 ترم نیمه فشرده می باشد. طول هر ترم 3 ماه بوده و ترم های این مرکز به صورت فصلی می باشد. شهریه ترم های عادی 184 هزار تومان (10 هفته 3 ساعته)  و نیمه فشرده 320 هزار تومان (10 هفته 6 ساعته)  می باشد.
کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی IELTS و TOFEL به سه سطح PRE-IELTS , IELTS 1, IELTS 2 تقسیم شده، هزینه هر دوره 450 هزار تومان بوده و طول دوره 8 هفته 6 ساعته مجموعا 48 ساعت (دو روز در هفته) خواهد بود. تعیین سطح این آزمون به صورت کتبی بوده و 20 هزار تومان هزینه خواهد داشت. کلاس های بحث آزاد این زبان به صورت 10 هفته دو ساعته مجموعا 20 ساعت بوده و 20 ساعت طول دوره و شهریه آن 150هزار تومان می باشد. در دوره های ترمیک این مرکز کتاب های four corners , passages تدریس می شود.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


هزینه کلاس زبان ایران استرالیا


اگر در زمینه هزینه کلاس زبان ایران استرالیا سوال دارید هم به وب سایت این موسسه مراجعه کنید: iran-australia.com


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 96214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image