ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت

معرفی 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت

معرفی 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت


اگر در جستجوی بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران هستید و برای شما مهم است که کلاس خصوصی زبان در منزل یا تدریس آنلاین زبان انگلیسی را با بهترین و مناسب ترین قیمت داشته باشید، در این بخش تلاش کرده ایم 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت را معرفی نمائیم.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


توضیحات کلی در رابطه نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوب و با تجربه ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس فعال هستند. در این مقاله تلاش کرده ایم از بین اساتید مجرب حاضر در این وب سایت 20 معلم خصوصی زبان خوب و با سابقه که زبان انگلیسی را با نرخ مناسب و به نسبت ارزان تدریس می کنند را معرفی نمائیم. البته منظور از قیمت ارزان و مناسب این نیست که نرخ ها به صورت غیر متعارف پایین باشد. بلکه شما باید هزینه درخواستی استاد را در مقایسه با هزینه و قیمت درخواستی دیگر اساتید و به نسبت رزومه و سوابق تدریسی که استاد مورد نظر شما دارد ارزیابی نمائید. به صورت کلی، اگر فقط داشتن کلاس تدریس خصوصی زبان ارزان ملاک شما باشد به احتمال زیاد یک معلم خوب را انتخاب نخواهید کرد. روش درست این است که در جستجوی یک مدرس زبان فوق العاده با قیمت مناسب باشید.


واضح است اگر بخواهید با بهترین معلم زبان انگلیسی کلاس داشته باشید باید متناسب با آن حاضر باشید هزینه پرداخت نمائید. در این وب سایت برای تمامی مدرسین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین ثبت شده است. در واقع خود مدرسین با توجه به سوابق کاری و رزومه ای که دارند قیمت ها را مشخص نموده اند.  قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی یا جلسه ای مشخص می شود و برخی از مدرسین هزینه یک ساعت را ذکر نموده اند و برخی دیگر هم برای یک جلسه قیمت را مشخص کرده اند. بر روی عکس هر استاد زبان که کلیک کنید و وارد صفحه ایشان بشوید می توانید رزومه کاری، سوابق تدریس، شماره تماس مستقیم مدرس و قیمت درخواستی ایشان را ببینید.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


مدرسین مجرب حاضر در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و ... فعالیت دارند. فرق نمی کند که متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران، کرج، اصفهان، شیراز و یا هر جای دیگر ایران باشید، در هر صورت می توانید متناسب با شرایط و هزینه مد نظر خودتان بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را از این وب سایت انتخاب نمائید. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی برای اکثر اساتید در این سایت ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل معلم زبان مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ضمن، از طریق شماره تماس ثبت شده برای هر استاد می توانید بدون واسطه با خود مدرسین تماس بگیرید و کلاس ها را هماهنگ نمائید.


اگر در جستجوی معلم و استاد آیلتس خوب هستید، حتما مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



معرفی 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با بهترین قیمت


در این بخش 20 معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با بهترین قیمت را معرفی نموده ایم. البته دقت داشته باشید که برای تمامی مدرسین در این وب سایت قیمت درخواستی ایشان ثبت شده است و خودتان می توانید یک معلم خصوصی خوب و برجسته با نرخ ارزان و مناسب انتخاب کنید. اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند ویژگی ها و خصوصیات خوبی دارند که باعث شده است جزو برترین مدرسین زبان تهران و کل ایران باشند. البته در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین بسیار مجرب دیگری هم حضور دارند اما در این مقاله فقط 20 مدرس خوب را معرفی نموده ایم.


از جمله ویژگی های مدرسین برجسته زبان که در این مقاله معرفی شده اند می توان به داشتن سابقه کاری و تجربه بالا، مدرک ارشد و دکتری در رشته زبان انگلیسی، مترجمی زبان و یا رشته های مرتبط با آن، داشتن مدرک آیلتس و TTC، داشتن مدرک تسول، سابقه تدریس در مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههای خوب و معتبر، کسب رتبه عالی در کنکور ارشد و دکتری، تعهد به کار و حمایت از شاگرد، تسلط بر کتاب های خوب آموزش زبان انگلیسی و ... اشاره نمود. پیشنهاد می شود رزومه و سوابق تدریس مدرسین را با دقت بررسی نمائید و یک مدرس فوق العاده و برتر را برای خودتان انتخاب کنید. شماره تلفن و شماره تماس تمامی مدرسین خوب زبان انگلیسی در این وب سایت ارائه شده است.


1- معلم خوب زبان انگلیسی خانم میترا نصرتی



بیش از 11 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان، مدرس رسمی دوره های آیلتس دانشگاه تربیت مدرس، مدرس برتر و نمونه آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان. بیش از 10 سال سابقه تدریس خصوصی آیلتس و تافل. سابقه تدریس خصوصی EPT. MCHE, TOLIMO، تدریس تخصصی آزمون های دکتری سراسری - آزاد، تدریس کالیوگرافی (خوشنویسی انگلیسی)، مترجم و تدوین مقالات در مجله بین المللی هاروارد بیزینس، مجری و تصحیح کننده ازمون های ماک آیلتس، تدریس زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با تاکید بر مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ.، تدریس دوره های IELTS و TOEFL هر چهار مهارت در 30 جلسه 6 ماه، تدریس آیلتس و تافل به صورت فشرده در 3 ماه، برگذاری دوره های مکالمه به صورت فشرده در 10 جلسه در 10 هفته، ارئه جزوات تخصصی به صورت خلاصه شده و کاربردی برای هر 4 مهارت به صورت رایگان (جمع آوری شده از منابع دست اول آیلتس و تافل)، برگزاری دوره های آموزشی متناسب با زمان و برنامه دواطلب، در صورت عدم رضایت از کلاس هیچ وجهی دریافت نمی شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس میترا نصرتی


2- استاد برتر خانم مهشید حیدری



تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین از سطح مبتدی تا پیشرفته , با تاکید بر هر ۴ مهارت Speaking, Reading, Listening و Writing , به خصوص مکالمه روان با تصحیح اشتباهات گفتاری mistakes که مشکل رایج اکثر زبان آموزان میباشد. دارای ۵ سال سابقه تدریس در موسسات ایرانمهر, سفیر پلاس و رسپینا تاک - دارنده مدرک TTC از آموزشگاه های Respina Talk و ایرانمهر - در حال حاضر فقط تدریس  Online - با استفاده از اپلیکیشن Telegram از طریق ارسال پیام صوتی، نوشتاری، عکس و کلیپ های کوتاه آموزشی - میانگین ساعات تدریس 5 روز در هفته و هر روز 1 ساعت - کتاب پیشنهادی سری Four Corners ادیشن دوم


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهشید حیدری


3- مدرس حرفه ای زبان سروش مومنی



کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - دانشگاه تهران - از رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - سابقه‌ی همکاری با موسسه‌ی کیش در امور تدریس و کارشناسی و دارنده‌ی مدرک TTC - آموزش هدفمند و برنامه‌ریزی شده در قالب کلاس‌های یک ساعته با بازدهی بالا - به کارگیری پلتفرم و ابزارهای به روز و کاربردی با هدف ایجاد فضای آموزشی استاندارد - آموزش تمام مهارت‌های Listening, Reading, Speaking و Writing به صورت Integrated Skills از مبتدی تا پیشرفته (تمام سطوح) - استفاده از تکنیک‌های متفاوت تدریس متناسب با سبک یادگیری زبان آموز - ثبت و آنالیز روند یادگیری زبان‌‌آموز و ارائه‌ی Feedback - برگزاری دوره‌های بحث آزاد (Free Discussion) - آموزش لهجه‌ ی امریکایی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سروش مومنی


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


4- استاد برجسته خانم مهناز عظیمی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس آموزشگاه معتبر - تدریس ۴ مهارت اصلی speaking, listening, writing, reading توسط مدرس خانم دارای مدرک دانشگاهی رشته مترجمی زبان و TTC - مدرس آموزشگاه زبان با بیش از ۵ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی - تدریس زبان عمومی کلیه سطوح کودکان همراه بازی - پیگیری عملکرد زبان آموز و پشتیبانی در طول دوره - تدریس خصوصی پایه هفتم تا دوازدهم - تدریس گرامر انگلیسی به صورت کاملا کاربردی - تمرین و تکرار اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی - برگزاری کلاسهای غیرحضوری - تعیین سطح و مشاوره رایگان - شهریه منصفانه - امکان برگزاری کلاسهای دونفره و بیشتر با هزینه کمتر - تدریس برای آقایان تا سن ۱۵ سال امکان پذیر است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهناز عظیمی


5 معلم با سواد زبان خانم سولماز حنیفی



آموزش زبان انگلیسی - آیلتس و تقویتی، مکالمه جهت مهاجرت، تدریس تخصصی آیلتس آکادمیک و جنرال، حضوری و آنلاین، خصوصی و نیمه خصوصی، Speaking Listening writing reading، دارای مدرک تحصیلی Tesol و Training IELTS از دانشگاه شهید بهشتی تهران تحت لیسانس کمبریج انگلستان، آموزش به صورت حضوری در مکان مخصوص آموزشی می باشد که نزدیک ایستگاه مترو و بی آر تی می باشد. آموزش آنلاین بوسیله نرم افزار گوگل میت وبه صورت تصویری می باشد. منابع آموزشی بسته به سطح زبان آموز در جلسه اول معرفی می گردد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سولماز حنیفی


6- استاد بی نظیر خانم شیوا محمدی



رشته تحصیلی: مترجمی همزمان زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: تهران شمال، با 3 سال سابقه - لیسانس مترجمی همزمان انگلیسی، تدریس در همه مقاطع، سابقه تدریس به کودکان و نوجوانان، تقویت listening. Learning. Grammar. speaking


مشاهده پروفایل و شماره تماس شیوا محمدی


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


7- مدرس مجرب خانم یاسمن صفرنژاد



مدرس زبان انگلیسی با سابقه ی تدریس حضوری و مجازی در بهترین آموزشگاه های آنلاین کشور هستم. از شما دوستان دعوت میکنم که مهمان من در کلاس های آموزش زبان انگلیسی باشید تا بتونیم تایم مفرح و مفیدی رو در کنار هم تجربه کنیم. پنج سال سابقه کار در حوزه ی آموزش به تمامی گروه های سنی، همکاری با بهترین موسسه های آموزش آنلاین کشور نظیر آفاق و المپ، همکاری با یکی از بهترین آکادمی های آموزش زبان در شیراز، دانشجوی نمونه مقطع کارشناسی آموزش زبان انگلیسی، مسلط به لهجه ی American و پاپ کالچر آمریکا، آموزش زبان از طریق ویدیوهای کوتاه و بلند، تقویت مهارت های Listening, speaking, reading and writing، دوره ی آموزشی زبان عمومی و محاوره و مقدماتی آیلتس


مشاهده پروفایل و شماره تماس یاسمن صفرنژاد


8- استاد برتر خانم نرگس نوذری



تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مقاطع تحصیلی (بصورت آنلاین و حضوری) کارشناس ارشد زبان و مدرس دانشگاه علمی کاربردی، دارای 4 سال سابقه تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی گرگان و آموزشگاه های زبان، مدرس سایت Amazing Talker به عنوان یک سایت معتبر و بین المللی آموزش زبان در جهان، آموزش مکالمه زبان انگلیسی به روش CLT، - Four years of experience teaching at the University of Applied Sciences and Technology، - MA in English teaching، - Grammar, conversation, and vocabulary، - Experienced teaching English as a tutor online and in an English institute، - feel the joy of learning English، - Dynamic and helpful teaching، - Patient and energetic teaching، - Boost your vocabulary and grammar، - Creative and fun atmosphere، - Understand and USE colloquial English، - Experienced in teaching all ages!، 2015 Teaching English in an English Institute to teenagers، 2019 - 2023 Teaching English at the University of Applied Sciences and Technology، 2022-2023 Teaching English online and in English institute as a tutor


مشاهده پروفایل و شماره تماس نرگس نوذری


9- معلم متعهد زبان خانم Natasha Gharabeigi



دارای مدرک TTC، بیش از 2 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و آنلاین، تجربه ی زندگی در آمریکا، کارشناسی سلولی-مولکولی و ارشد بیوتکنولوژی میکروبی، به مدت 20 سال هست که مشغول مطالعه ی زبان انگلیسی هستم و به 4 زبان دیگر نیز مسلطم. بعد از تعیین سطح و انتخاب لول شاگرد،فعالیت کلاس طبق درخواست ایشان پیش خواهد رفت،که میتوانیم تنها با تمرکز روی یک مهارت به عنوان مثال Speaking پیش برویم و پله به پله روی نقاط ضعف و قوت تمرکز لازم را داشته باشیم، در صورت تمایل دانش آموز می توانیم در هر جلسه 15 دقیقه را صرف تماشای ویدیو و یا فیلم های کوتاه آموزشی جهت تقویت مهارت Listening، Speaking کنیم. خارج از رشته ی تحصیلیم از 4 سالگی برای یادگیری زبان انگلیسی زمان صرف کردم و با علاقه ی تمام هنوز هم مطالعه دارم، مدتی نزدیک به 3 سال نیز در آمریکا زندگی کردم، مدرکم را در موسسه ی ایران استرالیا گرفتم و مشغول به تدریس شدم. با استفاده از course book و کتب کمکی و البته تلاش دانش آموزان عزیز میتوانیم مهارت های ایشان را تقویت کنیم و به راحتی زبان انگلیسی را فراگیریم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس Natasha Gharabeigi


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


10- استاد با سابقه زبان مهدی جعفری



مدرس برگزیده موسسه مهاجرتی و تحصیلی خوارزمی * دارای سابقه درخشان در آموزش تخصصی مهارتهای آزمون کنکور به ده‌ها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری * طراح و مبتکر روش آموزشی (PLM (Picture Learning Method * فارغ‌التحصیل دوره تخصصی آموزش از راه دور (Distance learning) از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در فوریه 2020 * فارغ‌التحصیل دوره تخصصی (Successful Strategies for Teaching) از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در جولای 2019 * دارای سابقه برگزاری ورکشاپ آموزشی برای دانش‌آموزان مدرسه علامه‌حلی * منتور، مشاور و برنامه‌ریز تخصصی آزمون IELTS * دارای سابقه برگزاری ورکشاپ‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی‌ برای دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک، دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب * برنامه‌‌ریز و پشتیبان تخصصی آمادگی آزمون کنکور با سابقه کسب بهترین نتایج * متخصص در آموزشی لغات پرکاربرد و مهم کنکور و IELTS با استفاده از روش ریشه‌شناسی (Etymology) و تکنیک‌های آموزشی برتر * آموزش لغات و گرامر به کمک تصاویر و اینفوگرافی و تمرین‌های بسیار موثر و جذاب با هدف یادگیری سریع و اصولی شما


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی جعفری


11- خانم فاطمه فرهمند



تدریس خصوصی و نیمه خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در همه مقاطع از ابتدایی تا آیلتس و همچنین تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان دبیرستان و دانشگاه -دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی - مدرس دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه فرهمند


12- خانم سهیلا مقصودی



سلام، امیدوارم که سلامت و سرحال باشید، من سهیلا مقصودی هستم فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی می باشم. قبل از ورود به دانشگاه از سال 83 تا 89 در دوره های مکالمه و دوره های آیلتس و تافل شرکت کرده ام و بعد از فارغ التحصیل شدن از سال 93 مشغول تدریس برای دوره های مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس و EPT،MSRT، هستم و برای ارتقای کیفیت تدریس و کمک به زبان آموزان در دوره های TTC، دانشگاه فریزبی انگلستان و iTTiنیویورک شرکت کرده و دارای مدرک بین المللی این دوره ها هستم. برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی با انواع کتاب های این دوره از جمله Touchstone, American English file, Four corner,  و برای دوره های آیلتس با کتاب های Mindset, Complete IELTS band کار کرده ام.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سهیلا مقصودی


پیشنهاد می شود مقاله شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت را هم بخوانید.


13- خانم یاسمن نظری



فارغ التحصیل دوره بین المللی تدریس TESOL Canada در سال ۲۰۱۸ ~ دارنده مدارک تخصصی FCE و CAE ~ شاگرد اول مقطع کارشناسی زبان دانشگاه دولتی الزهرا ~ دارنده مدرک زبان انگلیسی IELTS با نمره ۸.۵ ~ متخصص ، برنامه ریز و مشاور دوره های PTE, IELTS, Duolingo و TOEFL با جزوه اختصاصی و مناسب سطح و نمره مورد نیاز زبان اموز ~ سوپروایزر و Syllabus Designer زبان انگلیسی موسسات تا سال ۱۳۹۹ ~ برگزاری دوره های مکالمه با تمرکز بر دو مهارت Speaking و Listening و با بهره گیری از بهترین منابع مانند فیلم ، پادکست و موزیک ~ سابقه درخشان در برگزاری کلاس های خصوصی کنکور سراری زبان ~ برگزاری دوره های تخصصی Business English برای تجار ~ ۶ سال سابقه تدریس خصوصی ~ سابقه تدریس در موسسات معتبر: زبانسرا، ایران استرالیا، سفیر ونک


مشاهده پروفایل و شماره تماس یاسمن نظری


14- خانم ملیکا هل فروش



تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری در شیراز و غیر حضوری در سرتاسر کشور 1.تقویت مهارت های 4 گانه زبان 2.آموزش تخصصی مکالمه 3.برگزاری کلاس های مکالمه آزاد 4.برگزاری کلاس های تخصصی گرامر 5.برگزاری کلاس های انگلیسی در سفر 6.کلاس کنکور + ارائه نکات تست زنی 7.کلاس تقویت لیسنینگ و رایتینگ 8.پشتیبانی کامل و همه روزه توسط استاد - استاد دارنده مدرک FCE.CPE.CAE.TTC - دارای بیش از 6 سال در اموزشگاه های معتبر شیراز - تعیین سطح و جلسه مشاوره رایگان است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ملیکا هل فروش


15- خانم نسترن عسکری



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: آزاداسلامی واحد تهران شمال، نسترن عسکری هستم یک عاشق تدریس - اگردانش آموزهستی ونمره درس زبانت کمه و دوست داری هم زبان رو اصولی یادبگیری و هم نمره بالایی بگیری که در کارنامت بدرخشه من درخدمتتم عزیزم - جلسه اول برای معارفه وتعیین سطحه و رایگانه - گر چند نفر بشید دوستاتم بیاری برای خودت ۱۰درصد تخفیف داره.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نسترن عسکری


مطالعه کنید: تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی


16- علی فروزفر



تدریس آنلاین IELTS , PTE و جنرال انگلیش آمادگی برای مصاحبه کاری و creative writing. تدریس در تمامی پایه ها از مبتدی تا پیشرفته با بیش از 4 سال سابقه ی تدریس آنلاین در موسسه های معتبر - با بیش از 90 درصد قبولی در امتحانات IELTS و PTE - کلاس ها فقط به صورت آنلاین میباشد. IELTS 8 - TTC TKT Cambridge - previous supervisor and head teacher - Schimtt and Hinuber short story writing winner


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی فروزفر


17- خانم نیلوفر نکیسایی



بنده دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی هستم و هشت سال سابقه کار. -آموزش زبان انگلیسی با جدیدترین متدهای روز -استفاده از جزوه تخصصی اسپیکینگ و اصطلاحات -برگزاری کلاس های حضوری در گلدشت حافظ (بانوان)، آنلاین برای همه آموزش موفق مکالمه به دانشجویان و مهاجران ایرانی در کشورهای عمان و‌دبی دارنده‌ی نمره ۷ آیلتس آکادمیک در سال 2017" بیش از ۷ سال سابقه آموزش در مراکز آموزشی شیراز تدریس به بیش از ۲۰۰ زبان آموز با نمرات غالبا ۶.۵ تا ۷.۵ در آزمون آیلتس در 3 سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته در مدت زمان 3 الی 12 ماه با توجه به سطح زبان آموزان و برنامه ی درسی ارائه شده قبل از شروع دوره شرایط و ویژگی کلاس های IELTS تصحیح رایتینگ در حضور دانشجویان و ارائه‌ی فیدبک و نمره‌دهی برگزاری حداقل ۳ تا ۶ ساعت کلاس آموزشی در هفته شامل تمام مهارت های Speaking , Writing , Reading ،Listening معرفی و آموزش استفاده از وبسایت های معتبر آموزشی به منظور بالابردن زمان تعامل زبان آموزان. برای مشاوره و هماهنگی با شماره ی زیر در تماس باشید. جلسه اول به صورت آزمایشی و کاملا رایگان میباشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نیلوفر نکیسایی


18- خانم حانیه شفیعی



تدریس خصوصی "زبان انگلیسی" به صورت حضوری در شهر اراک و آنلاین برای تمامی شهرها. -هزینه ی معقول - محیط آموزشی مناسب -استفاده از شیوه های به روز در تدریس -استفاده از بهترین کتاب های مورد تایید سفارت - کارشناسی مترجمی انگلیسی ، برگزارکننده ی کلاس های خصوصی فقط برای "کودکان و نوجوانان". (توجه فرمایید که کلاس های آنلاین در رابطه با یادگیری، هیچگونه تفاوتی با کلاس حضوری ندارند ، همچنین از لحاظ رفت و آمد برای شاگردان عزیز راحت تر می‌باشد و به علاوه میتوانند ویس های تدریس را چندین بار جهت تمرین و تکرار گوش دهند.) "لطفا فقط جهت رزرو کلاس برای کودکان و نوجوانان تماس بگیرید"


مشاهده پروفایل و شماره تماس حانیه شفیعی


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


19- خانم فاطمه مافی



فارغ التحصیل از رشته های زبان انگلیسی٫ مهندسی و مدیریت کسب و کار از بهترین دانشگاه‌های سراسری تهران - فارغ التحصیل از دانشگاهای سراسری خوارزمی و علم و صنعت با بهترین رتبه - سابقه فعالیت در شرکت‌های مهندسی بین المللی - سابقه فعالیت در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی - سابقه تدریس درخشان در موسسات و شرکت‌های بین المللی - سابقه ترجمه همزمان در شرکت های بین المللی - تدریس مکالمه روزمره روان، با بروزترین متد آموزشی در کمترین زمان - تدریس گرامر از دل مکالمه بدون نیاز به کتاب - تدریس مکالمه از پایه تا متوسط و فرامتوسط - تدریس مکالمه پیشرفته و حرفه ای با تدریس بهترین کالوکیشن ها از دل فیلم و سریال - آمادگی برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان در کمترین زمان - آمادگی برای مصاحبه کاری، تحصیلی در کشورهای انگلیسی زبان - آمادگی برای آزمون آیلتس و تافل - آمادگی برای کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد٫ دکترا - آمادگی برای آزمون های دکترا در کمترین زبان با بهترین منابع - MSRT, TOLIMO , EPT ,UTEPT


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه مافی


20- سید حسین بنی هاشمی



 تدریس زبان انگلیسی عمومی و تخصصی، تدریس خصوصی آمار توصیفی و استنباطی، تحقیق در عملیات، روش تحقیق، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی، آمادگی برای آزمون زبان دکتری، تدریس مبانی فلسفی تئوریهای مدیریت دولتی مبتنی بر جزوه دکتر الوانی، تدریس پایان نامه نویسی در مدیریت: رویکری کمی و کیفی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سید حسین بنی هاشمی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image