ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد و لیست 12 معلم خصوصی برتر زبان در مشهد

بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد و لیست 12 معلم خصوصی برتر زبان در مشهد

بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد و لیست 12 معلم خصوصی برتر زبان در مشهد

اگر در جستجوی بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد هستید و می خواهید زبان انگلیسی را در کمترین زمان به صورت حضوری یا آنلاین یاد بگیرید .... در هر صورت، در این مقاله لیست 12 معلم خصوصی برتر زبان در مشهد ارائه می گردد.
برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان که می توانند خدمات آموزش زبان را برای زبان آموزان مشهد به صورت آنلاین هم ارائه دهند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب


بهترین اساتید خصوصی زبان انگلیسی در مشهد


آموزش زبان انگلیسی در مشهد توسط بهترین اساتید در هیمن سایت ایران مدرس ارائه می شود. تفاوتی ندارد که می خواهید مدرس زبان خانم در مشهد داشته باشید و یا در جستجوی یک مدرس مجرب آقا هستید. در هر صورت در این وب سایت اساتید بسیار خوب و با سابقه ای حضور دارند و می توانند در آموزش زبان در کمترین زمان به شما کمک کنند. اگر ساکن مشهد هستید می توانید از خدمات تدریس خصوصی زبان به صورت حضوری که توسط اساتید مشهد برگزار می شود استفاده نمائید و یا اینکه با اساتید سایر شهرستانها و مدرسین خوب زبان تهران کلاس های زبان را به صورت آنلاین داشته باشید.


اگر می خواهید در مشهد از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین استفاده نمائید پیشنهاد می کنیم مقاله  معرفی ۹ بهترین معلم زبان انگلیسی آنلاین خانم با تجربه بالا را بخوانید.


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید با اگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. سابقه تدریس، رزومه کاری، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم تمام مدرسین ارائه شده است. بسیاری از مدرسین خوب زبان مشهد نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم ارائه نموده اند. در هر صورت، می توانید با در دست داشتن کاملترین اطلاعات استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اساتید حاضر در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه تدریس و کلاس های خودشان ارائه کرده اند. در ادامه 12 معلم خصوصی برتر زبان در مشهد را می توانید مشاهده کنید.


حتما بخوانید: هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی


معرفی بهترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی مشهد


در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین زبان مشهد را معرفی نموده ایم. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است. دقت کنید برخی از اساتید معرفی شده فقط به صورت آنلاین زبان انگلیسی را برای زبان آموزان مشهد تدریس می نمایند.


1- استاد برجسته زبان انگلیسی خانم ساحله خیرآبادی



تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای زبان آموزان مشهد، دوره‌های تضمینی و فشرده آیلتس و تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط: استاد متخصص دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی - با بیش از ۲۷ مقاله علمی، - چاپ بیش از شش کتاب علمی و دارای سابقه تدریس در دانشگاه های خارج کشور و دارای مدرک TESOL. دانشجو نخبه سال ۲۰۱۶ در میان همایش دانشجوییان خارج از کشور.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی


2- یکی از بهترین مدرسین زبان خانم زهرا کلای



تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای زبان آموزان مشهد، مدرس دانشگاه به مدت ده سال در دانشگاهای مختلف، مدرس مکالمه به مدت پانزده سال در اموزشگاههای مختلف، مترجم فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی کتب و مقالات به مدت پانزده سال، مدرس نمونه دانشگاه، برگزار کننده کارگاه ترجمه، برگزارکننده تضمینی بحث ازاد برای تقویت صحبت کردن انگلیسی، تقویت صد در صد گرامر و مهارت نوشتاری، پیشرفت تضمینی دریادگیری مکالمه، تخفیف هزینه برای تعداد جلسات زیاد


مشاهده پروفایل و شماره تماس زهرا کلای


3- مدرس با تجربه خانم سپیده نصرتی



تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای زبان آموزان مشهد، آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد (smart) از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها مفتخرم در این راه همراه شما باشم. مکالمه: مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند.با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 500 زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سپیده نصرتی


4- معلم خوب زبان در مشهد پیام زمانیان



 (فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران با IELTS Band Score:8) کلاس‌های حضوری صرفا در دفتر مدرس (مشهد- ابتدای بلوار جلال آل احمد) برگزار میشوند. +جامعه‌ی هدف: - متقاضیان مهاجرات با زمان محدود (داوطلبین General Training Module) - دانشجویان (داوطلبین Academic Module)


مشاهده پروفایل پیام زمانیان


5- استاد مجرب زبان حسن نعمتی



رتبه 2 دانشگاه، دارنده آیلتس 8 آکادمیک  - دارنده آیلتس 8.5 جنرال - دارای مدرک TESOL از کالیفرنیا  - با افزون بر 18 سال سابقه آموزشی در ایران ، ترکیه و کانادا . **با شهریه مناسب و در مدت زمان محدود آماده شرکت در آزمون آیلتس شوید .**


مشاهده پروفایل حسن نعمتی


مطالعه بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.


6- مدرس با سابقه نیما عبداله پور



دارنده آیلتس آکادمیک ۸.۵ و اسپیکینگ ۹ - نابع اصلی آزمون جزوات مهندس عبداله پور و کتاب های Cambridge IELTS Past Papers می باشند. این دوره برای تمام کسانی که علاقمند به بهبود سطح زبان عمومی خود هستند مناسب است. لازم به ذکر است این دوره ها فاقد جزوه بوده و بهترین کتاب های Course Book مطرح در موسسات زبان کشور از جمله Speakout، American English File، Top Notch و ... تدریس می شوند.


مشاهده پروفایل نیما عبداله پور


7- معلم باسواد زبان انگلیسی در مشهد خانم عاطفه برقی


برای فرزندتان از روش TPR و game استفاده میشه که به جای تکرار بیهوده از بازی, پانتومیم و اهنگ برای تدریس استفاده میشه - و برای شما از روش فیلم و اهنگ که بسیار بسیار موثر هست استفاده میکنم - برای تضمین تدریس بنده جلسه اول کاملا رایگان هستش. بنده دارای مدرک TTC زبان انگلیسی و رشته دانشگاهی ادبیات انگلیسی هست.


مشاهده پروفایل عاطفه برقی


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


8- استاد برتر زبان هما حشمتی


سابقه تدریس: 5 سال - تدریس در سطوح و مقاطع مختلف با استفاده از روشها و متدهای ارتباطی, نچرال, کار محور و تکلیف محور شهر:مشهد - تدریس و رفع اشکال برای دبیرستانیها و کنکوری های عزیز:) تدریس سطوح مختلف زبان انگلیسی در سراسر کشور و خارج از از کشور به صورت آنلاین تدریس گرامر از 0 تا 100


مشاهده پروفایل هما حشمتی


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی آنلاین و حضوری


9- یکی از بهترین اساتید انگلیسی پیام اکوان


رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - تضمین نمره ۷ آیلتس شما IELTS - اعتبار و تضمین ما، موفقیت فراگیران ما در کسب نمره ی بالای IELTS می باشد ✅ ٪۱۰۰ تضمین در عرض 3 ماه انگلیسی را روان و کاربردی صحبت ڪنید❗️ ✅ از تضمینی ترین کلاس زبان جا نمانید. ❗️ از مبتدی تا پیشرفته ❗️ نیمه خصوصی و خصوصی ❗️در محل ما یا شما ✅ امکان پرداخت شهریه بصورت توافقی و اقساطی


مشاهده پروفایل پیام اکوان


مطالعه بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 25 مدرس زبان خانم برتر در تهران هم مفید است.


عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی باروش نوین EES - سطوح upper advance & elementry برگذاری بصورت. Online/ in person - زیرنظر IELTS international academy - زبان انگلیسی را بصورت کاملا غریزی و ناخوداگاه در کمترین زمان و هزینه بیاموزید. هدف ما حس رضایت و لذت شما از تسلط کامل بر زبان انگلیسی میباشد


10- محمد رضا گلی


محمد رضا گلی هستم کارشناس ارشد و مؤلف لغت نامه های جامع و فرهنگ اصطلاحات زبان انگلیسی هفتم،هشتم،نهم و دهم متوسطه اول و دوم همچنین مدرس آموزشگاه های زبان و دبیر رسمی آموزش و پرورش با بیش از 22 سال سابقه تدریس و اکنون به تدریس خصوصی و تضمینی زبان انگلیسی در کلیه مقاطع در زمینه های لغت - گرامر - مکالمه - تست کنکور - آموزش خوشنویسی زبان انگلیسی و آموزش مهارت های چهارگانه زبان در گروه های سنی 4 سال به بالا مشغولم.


این مقاله خوب هم پیشنهاد می شود: معرفی مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد


11- مسعود مرواریدی


رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: لیسانس - 15 سال سابقه تدریس در مراکز اموزش عالی وموسسات زبان. مکالمه زبان ازمبتدی تا مقاطع ایلتس و تافل. مترجم شفاهی و کتبی درشرکتهای تجاری بین المللی.


12- منیره کرمی


دانش آموخته دانشگاه فردوسی مشهد در رشته مترجمی زبان انگلیسی - تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تمام مقاطع سنی، کودکان و بزرگسالان، با سابقه تدریس کلاس های خصوصی و عمومی، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، ساکن مشهد، کلاس ها در صورت خواست متقاضی به صورت آنلاین و یا حضوری.


مطالعه دانشکده فنی مهندسی ثامن الحجج مشهد هم پیشنهاد می شود.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی در منزل مشهد


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 27878 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image