ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 توصیه مفید برای استفاده حداکثری و بهینه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

10 توصیه مفید برای استفاده حداکثری و بهینه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

10 توصیه مفید برای استفاده حداکثری و بهینه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله 10 توصیه و پیشنهاد برای استفاده حداکثری از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر می خواهید کلاس های خصوصی زبان برای شما بسیار مفید و بهینه باشد حتما این مقاله را مطالعه نمائید. در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان خوب رمز موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی است.

برای مشاهده لیست کامل بهترین معلم های خصوصی زبان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله بهترین مدرسین مکالمه زبان انگلیسی، 10 استاد برتر مکالمه زبان در تهران و کل ایران هم مفید است.

1- هماهنگ کردن کلاس های خصوصی زبان با یک استاد خوب و مجرب: برای اینکه کلاس های خصوصی زبان برای شما مفید باشد باید در مرحله اول با یک استاد خوب کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی را می توانید مشاهده نمائید. به سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی و رزومه کاری اساتید دقت کنید و یک استاد خوب و مجرب را برای خودتان انتخاب نمائید. نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس اساتید زبان را هم در همین سایت می توانید مشاهده کنید. بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید و با توجه به این فیلم های آموزشی استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای تمام اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا سایر دروس در تهران و یا هر جای ایران فعالیت دارند مشخصات کاملی ثبت شده است و می توانید از طریق شماره تماس ارائه شده برای هر استاد به صورت مستقیم با معلم مورد نظر خودتان تماس بگیرید. با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است و مدرک آیلتس یا تافل دارد. بهتر است معلم خصوصی زبان مدرک ارشد یا دکتری داشته باشد و دانشگاه محل تحصیل استاد را هم حتما مد نظر قرار دهید. نظرات شاگردهای قبلی که برای بسیاری از اساتید ثبت شده است می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب یک معلم خوب زبان انگلیسی باشد. حتما بخوانید:
10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب



پیشنهاد می شود مقاله آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه (مبتدی) تا پیشرفته pdf را هم بخوانید.

2- شروع کردن هر چه زودتر کلاس ها: اگر هدف شما از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی این است که در امتحان زبان نمره خوبی بگیرید، در کنکور درصد بالایی بزنید و یا مثلا در آیلتس نمره خوبی بگیرید، باید هر چه زودتر کلاس ها را شروع نمائید. میزان بازدهی کلاس ها متناسب است با فاصله شما از امتحان یا آزمون مد نظرتان با زمان شروع کلاس ها. هر چه زودتر شروع کنید زمان بیشتری برای مرور مطالب و تمرین کردن دارید و لازم نخواهد شد در یک روز چند جلسه کلاس داشته باشید. تعداد جلسه کلاس خصوصی زبان در یک روز می تواند باعث شود بازدهی این کلاس ها کمتر گردد.

3- برگزاری کلاس های زبان انگلیسی در مکان مناسب: کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند به صورت حضوری در منزل و یا آنلاین برگزار گردد. اگر در منزل فضای مناسب و ساکت و آرامی دارید بسیار خوب است که کلاس ها در منزل برگزار شود و وقت شما هم در مسیر تلف نخواهد شد. اگر منزل فضای مناسبی ندارید در یک آموزشگاه و یا محل پیشنهادی استاد زبان کلاس ها را برگزار نمائید. بهتر است مکانی که کلاس را برگزار می کنید ساکت و آرام باشد تا با تمرکز بالا زبان را آموزش ببینید.




حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی

4- در اولویت قرار ندادن قیمت کلاس ها برای انتخاب استاد: در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید زبان انگلیسی قیمت و نرخ کلاس ها ارائه شده است. هر استاد مشخص کرده است که با چه نرخ و قیمتی هر جلسه و یا هر ساعت کلاس را برگزار می کند. در مقالاتی مانند هزینه کلاس زبان و شهریه کلاس زبان انگلیسی و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم در زمینه نرخ کلاس های زبان توضیحات خوبی ارائه شده است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای حصول بهینه ترین نتیجه و بدست آوردن نتیجه حداکثری، قیمت کلاس را در اولویت قرار ندهید بلکه با یک استاد زبان خوب کلاس برگزار کنید هر چند که نرخ کمی بیشتری را درخواست نماید.


5- برگزاری کلاس ها در زمانی که خسته نیستید: برای استفاده حداکثری از کلاس های خصوصی زبان و گرفتن بهترین نتیجه بهتر است در زمان هایی که خودتان سرحال هستید کلاس داشته باشید. اگر دانشجو هستید و تا عصر در دانشگاه درسهای تخصصی رشته خودتان را آموزش دیده اید اصلا ایده خوبی نیست که بخواهید بعد از ظهر کلاس خصوصی زبان داشته باشید. وقتی خودتان خسته هستید بازدهی کمتری دارید و کلاس چندان مفید نخواهد بود.

6- توجه به مطالب ارائه شده در کلاس با تمرکز بالا: کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را جدی بگیرید. در کلاس با تمرکز بالا به مطالب ارائه شده توسط استاد گوش دهید. سوال بپرسید و در جستجوی یادگیری باشید. هر اشکالی داشتید را یادداشت کنید و در زمان مناسب بپرسید. اینکه کلاس های خصوصی زبان و یا هر امکان آموزشی دیگری برای شما چقدر مفید باشد کاملا و فقط به خودتان بستگی دارد. مشتاق یادگیری باشید و سوالات متعددی را بپرسید.



مطالعه نکات مهم در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.

7- مطالعه زبان انگلیسی در فاصله زمانی بین کلاس ها: همانطور که گفته شد، استفاده حداکثری از کلاس های خصوصی زبان و گرفتن بهترین و بهینه ترین نتیجه کاملا به خود شما بستگی دارد. اگر در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس بخوانید و مطالب گفته شده را مرور نمائید به سرعت پیشرفت خواهید کرد. نکته مهم دیگر اینکه وقتی در فاصله زمانی بین کلاس ها درس را مرور می کنید آمادگی بیشتری برای جلسه بعد پیدا می کنید و اشکالاتی که دارید هم مشخص خواهد شد و جلسه بعد با دست پر در کلاس خصوصی زبان شرکت کرده و همان جلسه هم بازدهی بالاتری برای شما خواهد داشت.

8- شرکت در کلاس های زبان با علاقه و انگیزه بالا: هدف خودتان از شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را مشخص کنید و با انگیزه بالا و با علاقه در این کلاس ها شرکت کنید. بر روی برگه کاغذی بنویسید که چرا می خواهید زبان را یاد بگیرید و چه فوایدی برای شما دارد و چگونه می تواند برای پیشرفت شما در سایر جنبه های زندگی مفید باشد. اگر علاقه و انگیزه درونی بالایی برای یادگیری زبان داشته باشید کلاس ها هم برای شما مفیدتر خواهد بود.

9- برگزار کردن تعداد جلسات مناسب و کافی برای یادگیری زبان انگلیسی: یکی از مزیت های کلاس های خصوصی زبان به صورت کلی این است که پارامترهای مختلفی که بر روی یادگیری شما تاثیر می گذارد در کنترل شما است. استاد را خودتان انتخاب می کنید و محل برگزاری کلاس را هم خود شما مشخص خواهید کرد. تعداد جلسات را هم به تناسب نیاز می توانید کم و زیاد کنید. سعی کنید تعداد جلسات کافی و مناسب برای یادگیری زبان انتخاب نمائید. اگر زود و به موقع کلاس ها را شروع کرده باشید می توانید تعداد جلسه کافی داشته باشید و کلاس ها هم خیلی فشرده نخواهد شد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل در تهران و کرج native

10- انجام تمرینات و اهمیت دادن به توصیه های معلم خصوصی زبان: باید سعی کنید به موارد گفته شده توسط استاد خودتان خوب گوش دهید و تمرینات را انجام دهید. استادی که زبان انگلیسی را به شما یاد می دهد تجربه بالایی دارد و مواردی که به شما می گوید حتما برای آموزش بهتر زبان مفید است. اینکه کلاس های زبان چقدر برای شما مفید باشد کاملا به خود شما بستگی دارد. سعی کنید کلاس ها را جدی بگیرید و برای انجام تمرینات وقت بگذارید. به این ترتیب پیشرفت شما سریعتر بوده و با حداقل تعداد جلسات و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را خواهید گرفت و استفاده بهینه و حداکثری از کلاس های زبان حاصل می شود.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1616 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image