ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و نیتیو در تهران

معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و نیتیو در تهران

معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و نیتیو در تهران

اگر در جستجوی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و نیتیو در تهران هستید .... اگر می خواهید با یک معلم بسیار خوب زبان انگلیسی در تهران به صورت آنلاین و یا حضوری کلاس داشته باشید و در یادگیری زبان پیشرفت سریع و قابل توجهی داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را مطالعه نمائید.

برای داشتن کلاس تدریس خصوصی زبان با Native و مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی خوب زبان انگلیسی تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی هم مفید است.

ابتدا در رابطه با اینکه استاد زبان انگلیسی نیتیو به چه معنی است توضیحاتی را ارائه می کنیم. یک معلم خصوصی زبان نیتیو معمولا زبان مادری و زبان اصلی ای که خود ایشان با آن صحبت می کند همان زبان انگلیسی است. بنابراین به زبان ساده اگر بخواهیم توضیح دهیم یک استاد خصوصی نیتیو شخصی است که زبان مادری ایشان همان زبان انگلیسی می باشد و در زمینه آموزش زبان به افراد دیگر فعالیت دارد. در ایران و تهران اینکه بتوانید با یک استاد نیتیو زبان انگلیسی کلاس داشته باشید شاید کمی سخت باشد و پیدا کردن استاد نیتیو ممکن است طول بکشد. در ضمن، اساتید نیتیو چون هزینه کلاس های خصوصی زبان را به دلار در نظر می گیرند، نرخ کلاس های خصوصی بالایی دارند. اگر حتما می خواهید با استاد زبان اصلی کلاس داشته باشید می توانید به سایت های خارجی که در زمینه تدریس خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارند مراجعه نمائید. به عنوان مثال به آدرس های italki.com/teachers/english?hl=en و یا سایت preply.com/en/skype/english-tutors مراجعه کنید تا لیست کاملی از اساتید نیتیو خوب زبان انگلیسی را مشاهده کنید. البته همانطور که گفته شد باید امکان پرداخت به دلار یا یورو را داشته باشید و بعضی از این اساتید با نرخ هر ساعت 25 یورو و بیشتر تدریس می کنند. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید بر زبان انگلیسی در زمان کوتاه مسلط شوید لزوما اینکه با اساتید نیتیو کلاس داشته باشید لازم نیست و اساتید بسیار خوب شبه نیتیو هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند. در تصویر زیر یکی از مدرسین نیتیو سایت preply.com را مشاهده می کنید. حتما بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی



پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل در تهران و کرج native

اما اینجا دوباره این سوال مطرح می شود که استاد شبه نیتیو به چه معنی است؟ استاد و معلم خصوصی شبه نیتیو استادی است که بر زبان انگلیسی بسیار مسلط است، در کشورهای خارجی تحصیل و زندگی کرده است و نمره تافل و آیلتس بالایی دارد. این اساتید هم می توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم بسیار کمک کنند و خیلی موثر باشند. بر روی لینک مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی در ایران مدرس کلیک کنید تا لیست کاملی از بهترین معلم های زبان انگلیسی تهران و کل ایران را مشاهده نمائید. برای تمام اساتید در همین سایت ایران مدرس اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید از طریق شماره تماس ارائه شده برای هر استاد به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان در ارتباط باشید. می توانید در کنار شرکت در کلاس های خصوصی زبان خودتان هم فیلم و اخبار زبان اصلی گوش دهید و در نهایت مانند اینکه با یک استاد نیتیو کلاس داشته باشید پیشرفت خواهید کرد. بسیاری از اساتید زبان انگلیسی شبه نیتیو که در دانشگاههای خارج از کشور تحصیل کرده اند و درس خوانده اند فیلم نمونه تدریس خودشان را هم در این وب سایت ارائه نموده اند و می توانید ابتدا فیلم تدریس استاد را ببینید و اگر از لهجه و سطح تسلط استاد رضایت داشتید کلاس را با ایشان هماهنگ نمائید. کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی





مطالعه ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و لیست 15 استاد عالی زبان انگلیسی هم مفید است.

نکته دیگری که وجود دارد این است که اساتیدی که داخل کشور هستند و شبه نیتیو می باشند برای کلاس های خودشان به نسبت اساتیدی که زبان اصلی ایشان انگلیسی است هزینه مناسب تری در نظر گرفته اند. در همین سایت ایران مدرس برای تمام اساتید زبان تهران و کل ایران قیمت درخواستی هر استاد ذکر شده است و می توانید در کنار رزومه کاری و فیلم نمونه تدریس استاد، قیمت درخواستی ایشان را هم ببینید و در نهایت اگر از هزینه و نحوه تدریس استاد مورد نظر خودتان رضایت داشتید از طریق شماره تماس خود معلم با ایشان کلاس را هماهنگ کنید. اگر صرفا Native بودن استاد برای شما مهم نیست و در جستجوی یک معلم خوب زبان انگلیسی در تهران هستید، باید به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت داشته باشید. خوب است با استادی کلاس داشته باشید که در کشورهای انگلیسی زبان زندگی کرده است و درس خوانده است. اساتیدی که در دانشگاه های خوب و معتبر درس خوانده اند و در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند را در اولویت قرار دهید. داشتن مدرک آیلتس یا تافل برای استاد مزیت به حساب می آید و می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد. در نهایت سوابق تدریس اساتید و نرخ درخواستی ایشان را بررسی نمائید و یک معلم خوب شبه نیتیو برای خودتان انتخاب نمائید. کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.

کلیک کنید: دانلود رایگان بهترین جزوات مبحثی آموزش گرامر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image