ارتباط مستقیم با 30642 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و لیست 15 استاد عالی زبان انگلیسی

ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و لیست 15 استاد عالی زبان انگلیسی

ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و لیست 15 استاد عالی زبان انگلیسی

ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و لیست 15 استاد عالی زبان انگلیسی در این مقاله ارائه شده است. اگر می خواهید با یک استاد خوب و عالی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید مطالعه ادامه این مطلب می تواند بسیار مفید باشد.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در تهران و کل ایران بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی هم مفید است.

ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران

در این بخش ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران ذکر شده است و با در نظر گرفتن این موارد می توانید با یکی از بهترین و برترین اساتید زبان کلاس داشته باشید.

1- تحصیل در رشته زبان انگلیسی: یکی از ویژگی های اساتید خوب و برتر زبان انگلیسی این است که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند. البته این ویژگی می تواند برای استادی وجود نداشته باشد اما ایشان با کار کردن در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به سطح خوبی رسیده باشد.

2- تحصیل در دانشگاه معتبر: اساتید خوب زبان معمولا در دانشگاههای معتبر تحصیل کرده اند. این اساتید از همان ایام کنکور توانایی خودشان را نشان داده اند و با موفق شدن در کنکور توانسته اند در یک دانشگاه خوب درس بخوانند. توصیه می شود با استادی کلاس داشته باشید که در دانشگاه معتبر تحصیل کرده است.

3- دارای مدرک آیلتس یا تافل: اساتید مجرب زبان معمولا خودشان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی توانسته اند به درجات بالایی برسند و مدرک آیلتس یا تافل دارند. استادی که برای کلاس خصوصی انتخاب می کنید اگر مدرک آیلتس یا تافل دارد برای ایشان نکته مثبتی به حساب می آید.

4- دارای مدرک ارشد یا دکتری: بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و تهران معمولا در مقطع لیسانس باقی نمانده اند و ارشد یا دکتری دارند. در هر صورت، استاد و معلمی که مدرک دکتری دارد درک عمیق تری هم از مطالب دارد و می تواند نکته مثبتی برای ایشان به حساب بیاید.

5- سابقه تدریس بالا: یکی از ویژگی ها و خصوصیات برترین اساتید زبان داشتن تجربه و سابقه کاری بالا است. اساتیدی که شاگردهای متعددی داشته اند و در آموزشگاهها و مدارس و دانشگاههای متعددی کار تدریس را انجام داده اند تسلط بیشتری هم بر درس دارند و معمولا سریعتر اشکالات شاگرد خودشان را تشخیص داده و برطرف می کنند. مطالعه کنید:
آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه (مبتدی) تا پیشرفته pdf

6- رضایت شاگردهای قبلی: در همین سایت ایران مدرس، برای بسیاری از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان و اساتید خوب و مجرب زبان انگلیسی نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است. اگر شاگردهای قبلی یک استاد از معلم خودشان رضایت دارند می توان به ایشان اعتماد بیشتری کرد.

7- فیلم نمونه تدریس خوب: برای مشاهده فیلم های نمونه تدریس اساتید برتر زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید. یکی از مشخصات خوب اساتید زبان انگلیسی عالی این است که فیلم های نمونه تدریس بسیار مفیدی ارائه نموده اند و با مشاهده فیلم تدریس می توانید به شناخت بهتری از ایشان برسید.

8- علاقه به تدریس زبان انگلیسی: شما وقتی در کلاس خصوصی یا گروهی بهترین مدرسین زبان یا هر درس دیگری حضور دارید از نحوه تدریس ایشان لذت می برید. دلیلی این لذت بردن شما از تدریس چنین اساتیدی این است که خود استاد به درس علاقه دارد و از تدریس آن لذت می برد.

9- تسلط کامل بر زبان انگلیسی: اساتید درجه 1 زبان انگلیسی به صورت کامل بر زبان مسلط هستند و هر روز تسلط خودشان را هم افزایش می دهند. این اساتید توانایی زیادی دارند و هر سوالی از ایشان پرسیده شود را در اسرع وقت پاسخ می دهند. بهتر است با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید.

10- حمایت و پشتیبانی کامل از شاگرد: بهترین دبیرها و مدرسین زبان معمولا تا شب امتحان از شاگردهای خودشان حمایت می کنند و حتی بعد از امتحان هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگرد خودشان هستند. این اساتید به کار خودشان متعهد هستند و موفقیت خودشان را در موفقیت شاگردهای خودشان می بینند.

مطالعه
دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته هم مفید است.

لیست 15 استاد عالی و مجرب زبان انگلیسی

در این بخش لیست 15 استاد عالی و مجرب زبان انگلیسی ارائه شده است. توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس هر کدام از اساتید معرفی شده، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم زبان انگلیسی کلیک کنید.

1- یکی از بهترین معلم های زبان حسین جمالیان: فوف لیسانس معماری و دارای مدرک زبان آیلتس 7 آکادمیک

2- امید عظیمی: رتبه 24 کنکور و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان

3- استاد خوب انگلیسی خانم رضوانه محمدی: دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC)

4- محمد اصل غفاریان: مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، ارتباطات، محراب و...)

5- محمد تاری: دارای بالاترین درجه در آزمون بین‌المللی (EFSET). معادل نمره ۸.۵ آیلتس و نمره ۱۱۰ تا ۱۲۰ تافل.

6- استاد با تجربه زبان وحید بلالی: کسب رتبه 267 کنکور ، اخذ پذیرش از دانشگاه های Wichita State Universiy و Lamar University امریکا

7- زهرا امینی (نمره 8.5 ایلتس و رتبه 1 کنکور): رشته تحصیلی: ادبیات انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری

8- چیستا دانشمند: دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8، بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان

مطالعه نمائید:
معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب

9- استاد عالی زبان انگلیسی مریم محصل: فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس.

10- زهره شریعتی: 15 سال سابقه تدریس در موسسات آموزش زبان ، 10 سال سابقه ترجمه فارسی به انگلیسی، ویرایش و پارافریز مقالات ISI

11- مینا عباسی: مدرس زبان انگلیسی خانم با 7 سال سابقه تدریس، زبان انگلیسی را مانند زبان مادریتان یاد بگیرید

12- یکی از برترین مدرسین انگلیسی ایدن ایلیازاده: دارای ۴ سال سابقه ی آموزش مکالمه ی زبان انگلیسی با بروز ترین متد آموزشی، دارای مدرک آیلتس آکادمیک با نمره ی ۸ و مدرک TTC

13- سیمین وطن دوست: با داشتن مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC و دارای مدرک آیلتس

14- سپیده نصرتی: عضو دپارتمان زبان خلیج فارس،دارنده ی مدرک TKT و TTC، تدریس تضمینی آیلتس در 7 هفته و مکالمه 35 جلسه و کنکور سراسری در 3 ماه

15- مدرس خوب زبان علیرضا طاری: دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110، دارای مدرک TTC، برای نمرات بالای 6 و 90، طبق آخرین تغییرات BRITISH COUNCIL و ET

حتما مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2132 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image