ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تماس 6 معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم خوب و مجرب برای مهاجرت و مکالمه

شماره تماس 6 معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم خوب و مجرب برای مهاجرت و مکالمه

شماره تماس 6 معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم خوب و مجرب برای مهاجرت و مکالمه


اگر در جستجوی مدرسین برجسته زبان انگلیسی خانم هستید و قصد دارید مکالمه زبان را به منظور مهاجرت یا هر هدف دیگری سریع یاد بگیرید، در این مقاله شماره تماس 6 معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم خوب و مجرب برای مهاجرت و مکالمه ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم خوب و مجرب


در این مقاله تعدادی از بهترین و با تجربه ترین مدرسین زبان خانم را معرفی می کنیم. اساتید بسیار خوب و با تجربه ای در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای تقویت مکالمه، مهاجرت و ... فعال هستند.


مدرسینی که در این مقاله معرفی نموده ایم سابقه کاری بالایی دارند و مدت زمان زیادی است که در همین سایت ایران مدرس به عنوان مدرس خصوصی زبان فعالیت می کنند.


اگر قصد دارید مهاجرت نمائید و به معلم خصوصی خوب و مجرب زبان خانم برای مهاجرت نیاز دارید می توانید با این اساتید مجرب تماس گرفته و کلاس ها را هماهنگ نمائید. شماره تماس مستقیم، شماره تلفن یا شماره موبایل این مدرسین برجسته در همین سایت ارائه شده است در نتیجه می توانید مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید و کلاس ها را هماهنگ نمائید.


در حقیقت، برای یادگیری مکالمه زبان و یا قبولی در آزمون آیلتس استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مکالمه و یا در کنار داشتن معلم خصوصی آیلتس و معلم زبان انگلیسی خانم و آقای با تجربه مطمئن ترین و سریعترین روش است.


البته باید تلاش کنید با یک استاد خوب و عالی کلاس داشته باشید تا وقت و هزینه ای که پرداخت می کنید هدر نرود. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از بهترین مدرسین را معرفی نمائیم.



مطالعه نمائید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


البته در همین سایت اساتید بسیار خوب دیگری هم حضور دارند اما در این مقاله فقط 6 معلم خصوصی زبان برجسته را معرفی می کنیم.


1- مدرس خوب زبان انگلیسی خانم ساحله خیرآبادی



تدریس زبان انگلیسی جهت مکالمه جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی. در طی سه ماه میتوانید به راحتی در سفرهای خارج کشور صحبت کنید. در این سه ماه، موقعیت های کلیدی سفر و ساختارهای سفر به گونه ای به شما آموزش داده می شود که به راحتی در خرید، هتل، رستوران و.... بتوانید صحبت کنید و نگران زبان انگلیسی نباشید. اگر مصاحبه تحصیلی یا کاری دارید با تکنیکهای آموزش می‌بینید که کمتر از پنج جلسه بتوانید خود را به بهترین شکل ارائه دهید. اگر کنکور دارید بصورت کلیدی تست‌ها آموزش داده می شود.


آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجهای کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. متد تدریس: پدید آورنده متد تدریس Comopedia. روش تدریس به گونه ای طراحی شده است که یادگیری با حافظه طولانی مدت صورت گیرد و از فراموشی زبان اجتناب شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی


2- یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم حمیده سلطانی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه محل تحصیل: EDU آکسفورد انگلستان، دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري ELC بدون فراموشی همراه با رجیستری آکسفورد انگلستان و گواهینامه پایان دوره - آمادگی آیلتس و تافل تضمینی به همراه مشاوره و اموزش اخذ پذیرش تحصیلی - آموزش گرامر کاربردی، در مورد دوره منحصر به فرد مکالمه بدون فراموشی ELC بیشتر بدانیم: همانطور که می دانید جمله سازی به زبان انگلیسی و استفاده از جمله های انگلیسی در موقعیت مناسب، دغدغه اکثر زبان آموزان می باشد.


به عنوان نمونه فیلم را ببینید: آموزش مکالمه زبان انگلیسی - شنیداری و گفتاری ELC پارت دوم از جلسه هفتم از سطح 1


اگر شخصی به تمام موقعیت ها و مکالمات آنها مسلط باشد، ولی توانایی جمله سازی را نداشته باشد،نمی تواند ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کند.این شخص فقط قادر است در حد ابتدایی و با استفاده از جملات ناقص صحبت کند و نمی تواند منظور خود را به درستی بیان کند. به نظر شما،چه کاری باید انجام دهیم تا با این مشکل مواجه نشویم؟ و چرا؟ جواب شما این است. شما باید جمله های آماده ای را در ذهن خود داشته باشید که، آنها را از قبل تمرین کرده و به آنها مسلط شده باشید. با این کار در هر موقعیت  از مکالمه و جمله های کامل و مناسب برای برقراری ارتباط استفاده می کنید. همچنین اعتماد به نفس شما برای روبرو شدن با هر شخص در هر موقعیت بالا می رود. زبان انگلیسی 400 قالب مهم و اساسی دارد، با یادگیری اونها شما براحتی میتوانید مکالمه کنید.


شاید در ابتدا کمی فکرکنید و بعد صحبت کنید، اما بعد از گذشت مدتی از این تمرین، ذهن شما بصورت خودکار و ناخودآگاه شروع به تبدیل جملات از فارسی به انگلیسی میکنه، و براحتی مکالمه میکنید. دقیقا مثل تمرین رانندگی میمونه، ابتدا شما با فکر دنده هارو عوض میکنید، اما بعداز مدتی تمرین باذهن ناخودآگاهتون و بدون فکر این کارو انجام میدید. در دوره مکالمه طی 50 جلسه، من به شما تمام قالبهای موردنیاز مکالمه رو آموزش میدیم، و شما براحتی قادر به برقراری ارتباط با افراد خارجی خواهید بود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس حمیده سلطانی


مطالعه کنید: 10 بهترین معلم زبان انگلیسی نیتیو و در حد native برجسته و برتر تهران و کل ایران


3- استاد مجرب زبان خانم نسیم خان صباغ



كارشناس و كارشناس ارشد رشته آموزش زبان انگليسي، مدرس دانشگاه، به مدت ده سال هست كه به صورت حرفه اي تدريس زبان انگليسي رو در سطوح نوجوانان و بزرگسالان انجام ميدم، در سه دوره بين المللي و رسمي تربيت مدرس زبان انگليسي TTC شركت كردم، دارای گواهینامه رسمی شرکت در دوره تخصصی دستور زبان مقدماتی و پیشرفته، دارای گواهی نامه رسمی شرکت در دوره تخصصی مکالمه زبان مقدماتی، دارای گواهی نامه رسمی شرکت در دوره تخصصی مربی زبان کودکان و نوجوانان


مشاهده پروفایل و شماره تماس نسیم خان صباغ


4- مدرس با اخلاق و متعهد خانم عسل فراهانی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مناطق تهران بصورت حضوری و شهرستان ها بصورت غیر حضوری، کلاس ها بصورت حضوری موثر تر هستند، هم خانم ها هم آقایان محترم، از مبتدی تا پیشرفته. ( با متد های بسیار نتیجه محور و ساده )، در محل کار یا منزل شما، تضمین ۱۰۰٪ مکالمه در ۶ ماه، ((حذف مطالب غیر کاربردی جهت رسیدن به نتیجه در سریع ترین زمان ممکن ))، «زبان انگلیسی جهت مهاجرت»، «تدریس *EPT* به بهترین روش ممکن»، «تدریس به کودکان به روش بازی محور»، «تدریس برای امور بیزنس و شغلی»، «تدریس به دانش آموزان طبق نیاز هر ‌پایه»


تمرین مصاحبه های سفارت، امتحان های ورودی اکثر دانشگاه ها، انجام Assignment و پروژه های دانشگاهی در کمترین زمان ممکن و بالاترین نمره، تدریس یک متد خاص با نوآوری جدید و کوتاه کردن چشم گیر مسیر یادگیری، با ۱۱ سال سابقه تدریس حرفه ای در بهترین دانشکده های نمونه دولتی استرالیا و موسسات معتبر کشور مالزی، دارای مدرک معتبر TTC و آیلتس ۸،۵، مترجم رسمی سفارت و کنسولگری برای ادوار متفاوت، لازم بذکر است تدریس به کو‌دکان از ۵ سال به بالا امکان پذیر میباشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس عسل فراهانی


مطالعه نمائید: شماره تماس 30 بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم تهران (آنلاین و تدریس در منزل)


5- استاد خوب و با سواد انگلیسی خانم فائزه صادقی



 تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و «تضمینی» زبان انگلیسی در تمامی مقاطع (از سطح پایه تا پیشرفته و آیلتس) - د‌وره‌های IELTS Module-based - د‌وره‌های ترمیک با جدیدترین و به روزترین کتب و متدهای آموزشی  - دوره‌های اختصاصی مکالمه  - کلاس‌های گروهی بحث آزاد  - دوره‌های آمادگی آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی - تدریس دروس دانشگاهی در رشته‌های زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی و آموزش زبان انگلیسی


تمرکز بر هر چهار مهارت زبانی: Speaking, Listening, Reading and Writing - آموزش گرامر از پایه تا پیشرفته به شیوه‌ی کاربرد در مکالمه - تدریس مجازی و آنلاین از طریق Skype و Google Meet - امکان برگزاری کلاس‌های گروهی / مقرون به صرفه - تدریس توسط: مدرس دانشگاه با ۱۶ سال سابقه‌ی تدریس و بیش از ۸ سال تجربه‌ی تدریس به شیوه‌ی e-learning - مترجم دوسویه - منتقد و مترجم ادبی


مشاهده پروفایل و شماره تماس فائزه صادقی


6- معلم  زبان با دانش بالا خانم سپیده نصرتی



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، دانشگاه محل تحصیل: تهران، آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد - از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها مفتخرم در این راه همراه شما باشم. مکالمه: مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند. با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد.


با کسب تجربه از تدریس به بیش از 500 زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم. کنکور 1403: زبان از دروس چالشی کنکور که میتواند سکوی پرتاب شما برای رسیدن به اهدافتان باشد. کسب درصد بالای 80 طی دوره ی سه ماهه توسط دانش آموزان و کسب درصد 90 در طی 6 ماه، نصرتی عضو دپارتمان زبان خلیج فارس، دارنده ی مدرک TKT و TTC


مشاهده پروفایل و شماره تماس سپیده نصرتی


مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


سخن آخر


در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم که برای یادگیری مکالمه به منظور مهاجرت می توانید در کلاس های خصوصی ایشان شرکت کنید را معرفی نمودیم. برای تمامی این مدرسین زبان خوب و مجرب خانم اطلاعات کاملی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است و می توانید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی ایشان را هم مشاهده کنید.


این مقاله عالی را هم از دست ندهید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 126 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image