ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم در منطقه 1 تهران، شمیرانات و شمیران

10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم در منطقه 1 تهران، شمیرانات و شمیران

10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم در منطقه 1 تهران، شمیرانات و شمیران


اگر ساکن منطقه 1 تهران، شهرستان شمیرانات و شمیران هستید و در جستجوی بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی می باشید ... اگر قصد دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه کلاس های خصوصی را با برترین اساتید زبان آنلاین یا حضوری هماهنگ نمائید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 11 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا محدوده شمال تهران


ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی منطقه 1 تهران


در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین اساتید و مدرسین خصوصی زبان انگلیسی شمال تهران، منطقه 1 تهران، شهرستان شمیرانات و شمیران توضیح داده می شود. اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب و عالی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب نمائید در مرحله اول باید بدانید اساتید برتر زبان چه ویژگی هایی دارند. منطقه 1 تهران شامل محله هایی همچون اراج، ازگل، امامزاده قاسم (شمیرانات)، اوین، باغ فردوس، تجریش، جماران، چیذر، حصار بوعلی، حکمت، دارآباد، دربند، درکه، دزاشیب، زعفرانیه، سوهانک، فرمانیه، قیطریه، کاشانک، گلابدره، محمودیه، آجودانیه، نیاوران، ولنجک و ... می شود و اساتید بسیار خوبی در این منطقه زبان انگلیسی را تدریس می نمایند. منطقه ۱ شهرداری تهران یکی از مناطق شهرداری تهران است که در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید. منطقه ۱ شهرداری تهران بخشی از شهرستان شمیرانات به‌حساب می‌آید. این منطقه همچنین با نام شمیران نیز خوانده می‌شود.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com که تا سال 1403 بیش از 30000 معلم خصوصی ثبت نامی دارد، مدرسین برجسته ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت، موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل، کسب درصد بالا در زبان کنکور و نمره بالا در امتحان زبان انگلیسی و ... فعال هستند. بنابراین از این سایت می توانید یک معلم خصوصی عالی با تجربه بالا برای خودتان انتخاب نمائید. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در این سایت مشخصات کامل از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین زبان، سوابق کاری و تحصیلی مدرسین، هزینه درخواستی هر استاد و شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. در واقع، هر جای تهران، منطقه 1 تهران، شهرستان شمیرانات و شمیران و ... که ساکن هستید می توانید استاد و مدرس خصوصی خودتان را به صورت مستقیم، بدون واسطه و آگاهانه از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی زبان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


در ادامه در رابطه با ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی و آیلتس توضیحاتی ارائه می کنیم. اساتید برجسته معمولا از دانشگاههای معتبر و سطح بالا فارغ التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن دارند. البته برخی از اساتید در رشته زبان انگلیسی تحصیل نکرده اند اما مدرک آیلتس با نمره بالای 7 دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان سابقه تحصیل یا کار دارند و این اساتید هم برای انتخاب شدن به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی و استاد مکالمه گزینه های خوبی می باشند.


از ویژگی های دیگر بهترین مدرسین زبان تهران و شمیران می توان به داشتن شاگردها و زبان آموزان موفق قبلی، سابقه کاری و تجربه بالا، مدارک معتبر زبان انگلیسی همچون TTC، تسول، سلتا، آیلتس و تافل با نمره بالا و ... اشاره نمود. اساتید برجسته معمولا خودشان در آزمون های آیلتس و تافل نمره بالا گرفته اند و در کنکور هم جزو رتبه های برتر بوده اند. خصوصا، اگر در جستجوی معلم خصوصی آیلتس خوب هستید، باید استادی را انتخاب کنید که خود ایشان در آزمون آیلتس نمره بالا گرفته باشند. برخی از این اساتید کتاب تالیفی و مقالات علمی متعددی هم دارند. برای تمامی اساتید رزومه کاری و سوابق تحصیلی ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است و می توانید یک مدرس برجسته با سوابق کاری و تحصیلی درخشان انتخاب کنید.


مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم در منطقه 1 تهران


در ادامه 10 مدرس برتر زبان انگلیسی خانم که در محدوده شمال شهر تهران، منطقه 1 تهران، شهرستان شمیرانات و شمیران کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را به صورت آنلاین یا حضوری (تدریس خصوصی در منزل) برگزار می نمایند، معرفی شده اند. برای تمام مدرسین رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان و همچنین شماره تماس مستقیم هر استاد در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. البته، اساتید بسیار خوب دیگری هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند اما در این مقاله فقط 10 مدرس برتر و حرفه ای را معرفی نموده ایم.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم فرزانه صفایی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی: دکتری، دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، 19 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران، با تضمین رضایت و نتایج شما، دکتر صفایی دارای سابقه قابل توجه 3500 نتیجه موفق آیلتس بین سال های 1387-1402 است. ایشان با تخصص در آیلتس، تافل، MSRT، EPT، PTE، MHLE، MCHE، کنکور، PhD، دانشگاه‌های ESP/EAP، آموزش‌های متناسب با اهداف خاص شما را ارائه می‌دهد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه صفایی


2- مدرس با سواد زبان خانم مریم محصل



فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی - تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دارای کارنامه ای درخشان از آموزش مدیران هلدینگهای بزرگ و پرسنل و کارکنان سازمانها


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم محصل


مطالعه کنید: 10 بهترین معلم زبان انگلیسی نیتیو و در حد native برجسته و برتر تهران و کل ایران


3- استاد با تجربه خانم سحر احمدی



تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking - تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات و مدارس معتبر تهران - دوره های IELTS جنرال و آکادمیک به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد)


مشاهده پروفایل و شماره تماس سحر احمدی


4- یکی از برترین اساتید زبان انگلیسی خانم ساحله خیرآبادی



دوره‌های تضمینی و فشرده آیلتس و تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد متخصص دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی با بیش از ۲۷ مقاله علمی، چاپ بیش از شش کتاب علمی، و دارای سابقه تدریس در دانشگاه های خارج کشور و دارای مدرک TESOL. دانشجو نخبه سال ۲۰۱۶ در میان همایش دانشجویان خارج از کشور


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی


حتما مطالعه کنید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


5- معلم خصوصی حرفه ای زبان خانم ساحله مرادی



۱۲ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای دانشجویان مهاجر به ساير کشور ها - مترجمی حقوقی کمپانی های تجاری - مترجمی قرارداد های حقوقی بین المللی هلدینگ های تجاری - مترجمی رسمی متون حقوقی و اسناد تجاری - فعالیت پژوهشی و مدیریت روابط بین الملل مجموعه های مهاجرتی - فعالیت در حوزه اخذ سرتیفیکیت های زبان انگلیسی معتبر موسسات و دانشگاه های خارج از کشور - حضور به عنوان مدیر هماهنگی های بین المللی و مکاتبات حقوقی شرکت ها و موسسات


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله مرادی


6- استاد خوب و با اخلاق خانم میترا نصرتی



کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی، مدرک تخصصی تدریس رایتینگ و اسپیکینگ از موسسه برگزار کننده آیلتس IDP، مدرک تخصصی تدریس GRE از موسسه IFI، با بیش از 150 زبان آموز موفق در کسب نمره بالای 6.5 آیلتس و 90 تافل، بیش از 12 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان، مدرس رسمی دوره های آیلتس دانشگاه تربیت مدرس، مدرس برتر و نمونه آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان، بیش از 10 سال سابقه تدریس خصوصی آیلتس و تافل. سابقه تدریس خصوصی EPT. MCHE, TOLIMO - مترجم و تدوین مقالات در مجله بین المللی هاروارد بیزینس - مجری و تصحیح کننده ازمون های ماک آیلتس


مشاهده پروفایل و شماره تماس میترا نصرتی


حتما مطالعه نمائید: 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در نیاوران


7- مدرس با تجربه زبان انگلیسی خانم فرحناز اژدر



رشته تحصیلی: زبان انگلیسیTESOL, IELTS, NLP - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: تهران، UHH هامبورگ آلمان، با ۲۶ سال سابقه تدریس در ایران و در سه کشور. کارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی به همراه مدارک بین المللی: آیلتس IELTS با نمره هشت و نیم آکادمیک. مدرس انگلیسی گویندگی و فن بیان - مدرس TTC - دارای مدرک تسول TESOL از کانادا - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) و سابقه تدریس حضوری در دانشگاهها و مراکز آموزش زبان انگلیسی در کشورهای دیگر.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرحناز اژدر


8- دبیر خصوصی برتر خانم فرزانه وکیلی فرد



کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه شهید چمران، دارنده مدرک آیلتس 8.5، ممتحن ماک آیلتس، دارنده مدرک TTC از موسسه آکسفورد، 8 سال سابقه تدریس در تاپ ترین موسسات زبانی ازجمله: کانون زبان ایران - آکسفورد -زبان امروز -نشر - ایکاد و ... - دارای 5 سال سابقه کار در شرکت های خصوصی نفتی وبین المللی ازجمله شرکت شلمبرژه بعنوان مترجم همزمان


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه وکیلی فرد


مطالعه نمائید: 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در شمال تهران تجریش


9- معلم خصوصی بی نظیر زبان خانم صدیقه فرجی



کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - مدرک سطح پیشرفته upper -advance، مدرک T.T.C، TEFL از دانشگاه تهران، گواهینامه E_citizen، مدرک Business English، دارای مدرک آیلتس، تدریس کتابهای مانند: Business Result - Cutting Edge , Speak out , Speak now - American English File , Vocab In Use - Solutions , long Man Writing , Top Notch - Touch Stone , Four Corners, Q Skills, North Star, complete IELTS/Mind Set/.English collocation in use ... active reading /listening/writing /focus on vocab/Academic Reading/Oxford Word skills/Prepare/Head Way/Oxford Practice Grammar، تدریس فقط به صورت آنلاین و برای گروههای سنی نوجوان و بزرگسال.


مشاهده پروفایل و شماره تماس صدیقه فرجی


10- استاد برجسته و با سواد خانم حمیده سلطانی



من حمیده سلطانی هستم، 38 سالمه و از سال اول دانشگاه یعنی 18سالگی چون دوره تافل و تربیت مدرس زبان انگلیسی کانون زبان را گذرونده بودم، تدریسم رو از کودکان شروع کردم، و بعد تحصیلاتم را تا مقطع دکتری در رشته آموزش زبان انگلیسی ادامه دادم و وارد دوره های کوچینگ شدم و تاکنون بیش از 1300 زبان آموز در ایران و خارج از ایران با رویکردهای متفاوت و البته اکثرا مکالمه و آیلتس را تحت آموزش با متدآکسفورد انگلستان و در دو سال اخیر به سبک کوچینگ یادگیری زبان انگلیسی را آموزش دادم ، راستی من جزوه ها و منابع آموزشیم را خودم تالیف کردم که فقط برای زبان آموزان خودمه چون باید خاص و منحصر به فرد باشن، اینارو گفتم تا یه کم دلتون قرص بشه که من کی هستم و از کی دارین آموزش میبینین.


مشاهده پروفایل و شماره تماس حمیده سلطانی


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: یادگیری و آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد در خانه از مبتدی تا پیشرفته رایگان


کلام آخر


در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان خانم که در منطقه 1 تهران، شهرستان شمیرانات و شمیران و شمال تهران به صورت آنلاین و یا حضوری زبان انگلیسی را تدریس می کنند معرفی شدند. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید چرا که اگر یک استاد خوب را انتخاب نمائید مطمئنا نتیجه عالی می گیرید و مهمترین عامل در خوب نتیجه گرفتن شما انتخاب مدرس خصوصی خوب و برتر است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان خانم بر روی عبارت معلم زبان انگلیسی خانم کلیک کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 101 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image