ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی [آپدیت 1403]

جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی [آپدیت 1403]

جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی [آپدیت 1403]


اگر در زمینه هزینه معلم سرخانه زبان انگلیسی و جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی (آنلاین یا حضوری) در سال 1403 سوال دارید، در این مقاله توضیحات بسیار مفیدی در این زمینه ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و قیمت درخواستی ایشان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


توجه کنید که اگر می خواهید از جدیدترین قیمت و نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 و یا هر زمان دیگری مطلع شوید، بهترین راهکار این است که بر روی لینک بالا کلیک نمائید. با کلیک بر روی لینک بالا، لیست کامل مدرسین زبان و به روز ترین قیمت درخواستی ایشان برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین را مشاهده خواهید کرد.


نحوه مشخص شدن قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


در این بخش توضیح می دهیم که قیمت کلاس خصوصی زبان به ازای هر ساعت و هر جلسه چگونه مشخص می گردد. دقت کنید که نرخ کلاس خصوصی زبان در تهران، مشهد، اصفهان و یا هر جای ایران مقدار ثابت و مشخصی ندارد و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید می توانید از مدرس زبان درخواست تخفیف کنید. وقتی تعداد جلسات زیادی لازم دارید برای استاد زبان درآمد بالایی ایجاد می شود در نتیجه معمولا مدرسین در چنین مواردی تخفیف در نظر می گیرند.


در ضمن نرخ کلاس های زبان حد پیشرفته به نسبت کلاس زبان مقدماتی بالاتر است. استادی که سالها تجربه و سابقه تدریس دارد، خودش مدرک آیلتس با نمره بالا دارد و در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت می کند واضح است که به نسبت مدرس زبان دبیرستان نرخ بیشتری درخواست می کند.


شهر محل سکونت شما، سطح کلاس زبان، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، تجربه کاری و سابقه تدریس استاد و ... روی هزینه کلاس های زبان تاثیر می گذارد. بنابراین برای هر ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی نمی توان نرخ دقیق و مشخصی را در نظر گرفت. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و هزینه درخواستی هر مدرس ثبت شده است.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.



مقایسه هزینه هر ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری


واضح است که هزینه هر ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و مجازی به نسبت کلاس خصوصی زبان در منزل در سال 1403 و هر زمان دیگری کمتر است. البته کلاس های آنلاین مزیت های دیگری هم دارد. از جمله اینکه می توان در هر زمانی با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس زبان برگزار نمود. درست است که بازدهی و تاثیر گذاری مثبت کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است اما اگر با یک معلم زبان خوب کلاس داشته باشید، در چنین شرایطی کلاس های مجازی هم بسیار مفید می باشد.


برای برگزاری کلاس حضوری مدرس زبان باید از منزل خودش به منزل شاگرد برود و زمان زیادی را در مسیر رفت و برگشت به کلاس از دست می دهد. در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، مشهد و ... چون معضل ترافیک هم وجود دارد در نتیجه زمان بیشتری از استاد گرفته می شود. در کنار این موارد هزینه ایاب و ذهاب هم باید در نظر گرفته شود. در نتیجه، نرخ کلاس های خصوصی زبان در منزل مسلما به نسبت کلاس آنلاین بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال استاد مجربی که هر جلسه تدریس زبان در منزل را با هزینه ۶۰۰ هزار تومان برگزار می کند کلاس آنلاین را ساعتی ۴۰۰ هزار تومان برگزار خواهد کرد.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان با نرخ مناسب و منصفانه سال 1403


برای اینکه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را با نرخ مناسب و ارزان هماهنگ نمایید نکاتی در این بخش ذکر می گردد. اولین و مهمترین نکته این است که خیلی هم در جستجوی کلاس خصوصی زبان ارزان و قیمت پایین نباشید. البته خوب است کلاس زبان با هزینه مناسب برگزار شود اما اینکه ارزان بودن کلاس ها اولویت اول گردد و روی این تاثیر بگذارد که یک استاد مجرب انتخاب کنید خوب نیست. بنابراین در جستجوی استاد عالی با قیمت مناسب باشید. اگر برای امتحانات نهایی زبان قصد دارید معلم خصوصی داشته باشید بهتر است اوایل ترم هماهنگی را انجام دهید. ایام امتحانات دبیر زبان خوب با نرخ مناسب سخت تر پیدا می شود. در کلاس های حضوری اگر ساکن شرق تهران هستید (به عنوان مثال) با استادی کلاس هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران باشند و به این ترتیب چون وقت استاد در مسیر کمتر تلف می شود نرخ کمتری دریافت می کند. نکته بعدی اینکه خودتان هم بین جلسات خصوصی زبان درس بخوانید، مطالعه کنید و مرور نمایید تا در کمترین تعداد جلسه به نتیجه برسید و هزینه کل شما کمتر گردد.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


هزینه کلاس خصوصی مکالمه، آیلتس و تافل ساعتی و جلسه ای


در سال 1403 هزینه ساعتی کلاس های خصوصی مکالمه سطح پیشرفته، رایتینگ، اسپیکینگ، تافل TOEFL و آیلتس IELTS در مقایسه با کلاس های خصوصی زبان در حد ابتدایی و مقدماتی بالاتر می باشد. اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل فعالیت دارند واضح است که سطح دانش، سواد و توانایی بالاتری هم دارند و در نتیجه برای هر ساعت تدریس خصوصی زبان نرخ بیشتری را درخواست می نمایند. هزینه کلاس های خصوصی آیلتس و تافل ساعتی از ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. به عنوان یک مقدار متوسط هزینه یک ساعت تدریس خصوصی آیلتس توسط اساتید مجرب و حرفه ای را می توان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. البته این قیمت ها را به عنوان یک راهنمایی کلی در نظر بگیرید و برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز کلاس های خصوصی آیلتس، رایتینگ، زبان برای مهاجرت، تافل و ... به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه کنید.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با جدیدترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی توسط اساتید مجرب و حرفه ای زبان در سال 1403 توضیح داده شد. واضح است که هزینه کلاس زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از نرخ کلاس ها به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه نمایید (بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد کلیک کنید). پیشنهاد می شود ارزان بودن کلاس ها تنها اولویت شما نباشد. درست است که هزینه هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی زبان بهترین مدرسین زبان انگلیسی بیشتر است اما چون در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر مباحث به پایان می رسد در نهایت به نفع شما خواهد بود. بنابراین توجه کنید که برای حصول بهترین نتیجه بسیار مهم است که در انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خودتان دقت زیادی داشته باشید و در کنار آن قیمت مناسب هم برای کلاس های زبان را مد نظر داشته باشید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 118 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image