ارتباط مستقیم با 30637 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایلتس

کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایلتس

کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایلتس


اگر در جستجوی کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایلتس هستید و می خواهید با بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس آیلتس در منزل یا آنلاین داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید.


بهترین معلم خصوصی آیلتس


اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره بالای ۶ و ۷ بگیرید واضح است که باید با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی آیلتس کلاس داشته باشید. هزینه شرکت در آزمون آیلتس بالا می باشد و در ضمن معمولا هر شخص برای گرفتن نمره مورد نظرش زمان محدودی دارد. بنابراین باید همان بار اول با یک استاد برجسته کلاس داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. مدرسین بسیار فوق‌العاده‌ای در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند که نه تنها خودشان در آزمون آیلتس نمره بالای ۷ و ۸ گرفته اند بلکه شاگردهای موفق قبلی با نمره های بسیار خوب دارند. بسیاری از این مدرسین بی نظیر فیلم نمونه تدریس و کارنامه شاگردهای خودشان را در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند. در ضمن، تلاش کرده ایم در قالب مقالاتی بهترین مدرسین تدریس خصوصی آیلتس را معرفی نماییم.


برای آشنایی با مدرسین بی نظیر آیلتس مقالات زیر را بخوانید.


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران





هزینه کلاس خصوصی آیلتس


برای تمامی مدرسین آیلتس و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است. هزینه کلاس خصوصی آیلتس ساعتی از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر متغیر است و میانگین آن حدود ۶۰۰ هزار تومان می باشد.


هزینه کلاس خصوصی آیلتس به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس خصوصی آیلتس آنلاین به نسبت تدریس خصوصی آیلتس در منزل کمتر است. یا اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید اساتید معمولا تخفیف در نظر می گیرند. نرخ کلاس های خصوصی IELTS به سابقه کاری و تجربه استاد، شهر محل تدریس، مدرک تحصیلی مدرس آیلتس، تضمینی یا معمولی بودن کلاس ها، سطح کلاس ها و نمره مورد نظر و ... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه کلاس خصوصی آیلتس مقاله زیر را بخوانید.


مطالعه کنید: هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در مقایسه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران، کرج و یا هر جای ایران کمتر می باشد. اساتید مجرب برای کلاس خصوصی آنلاین آیلتس به نسبت کلاس حضوری تخفیف خوبی در نظر می گیرند. به عنوان مثال مدرس برتر آیلتس که برای هر ساعت تدریس هزینه ۹۰۰ هزار تومان را در نظر دارد برای کلاس خصوصی آنلاین ممکن است با نرخ ۶۰۰ هزار تومان یا ۵۰۰ هزار تومان هم موافقت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری مقاله زیر را بخوانید.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


مدرس ایلتس انلاین


برای موفقیت در آزمون آیلتس می توانید از کلاس های خصوصی آنلاین هم استفاده کنید و مدرس آیلتس آنلاین داشته باشید. کلاس های خصوصی آنلاین اگر با یک استاد خوب باشد بسیار مفید است و محدودیت مکانی و زمانی را از میان بر می دارد.


بسیاری از مدرسین مجرب آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس کلاس های خودشان را به صورت آنلاین و مجازی برگزار می کنند. کلاس آنلاین را در هر زمانی از شبانه روز می توان برگزار کرد و اگر شما در شهر محل سکونت خودتان به استاد خوب آیلتس با قیمت مناسب دسترسی ندارید می توانید از هر جای ایران و جهان استاد آنلاین انتخاب نمائید. تعدادی از بهترین مدرسین آنلاین زبان و آیلتس را در مقاله زیر معرفی کرده ایم.


مطالعه کنید: مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس


یکی از مهمترین مهارتها که به نسبت مهارتهای دیگر چالشی تر هم می باشد رایتینگ آیلتس است. در مقاله زیر تعدادی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی writing را معرفی نموده ایم.


فیلم های مرتبط، حتما ببینید:


فیلم آموزش IELTS - چگونه در آزمون رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس حرفه ای تر به نظر برسیم


فیلم تدریس آیلتس - نکته ای در مورد رایتینگ آیلتس


فیلم آموزشی IELTS - نکات کلی رایتینگ آیلتس


نگاهی گذرا به آزمون آیلتس رایتینگ آکادمیک (مدت زمان: 60 دقیقه)


آزمون آیلتس آکادمیک رایتینگ از دو task تشکیل شده است. موضوعات در این task ها مربوط به حوزه های مورد علاقه عمومی است و برای داوطلبانی که وارد مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شوند یا به دنبال ثبت نام حرفه ای هستند مناسب است. پاسخ به هر دو task باید به سبک رسمی نوشته شود.


task 1: یک نمودار، جدول، نمودار یا نمودار به شما ارائه می شود و از شما خواسته می شود که اطلاعات را با کلمات خود توصیف، خلاصه یا توضیح دهید. ممکن است از شما خواسته شود که داده ها را توصیف و ارائه کنید، مراحل یک فرآیند، نحوه عملکرد یک چیز یا توصیف یک شی، یا طرح را توصیف کنید.


task 2: از شما خواسته می شود در پاسخ به یک نقطه نظر، استدلال یا مشکل، مقاله بنویسید. شما دیدگاه خود را با مثال های مرتبط از دانش و تجربه خود پشتیبانی خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. در ضمن برای انجام آزمون های تمرینی رایتینگ آیلتس آنلاین رایگان بر روی این لینک و یا اینجا کلیک نمائید.


این مقاله هم مفید است: ۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس


کلاس خصوصی آیلتس تهران


اگر در جستجوی کلاس خصوصی آیلتس تهران هستید در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب، حرفه ای و مجرب حضور دارند. برای تمامی مدرسین آیلتس رزومه کاری ایشان، سوابق تدریس و شماره تماس مستقیم مدرسین در همین سایت ارائه شده است. اگر در جستجوی یک مدرس فوق العاده آیلتس در تهران هستید به صفحه زیر مراجعه نموده و بر روی لینک زیر کلیک کنید.


مطالعه نمائید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


کلاس های خصوصی آیلتس در تهران یا هر جای ایران می تواند به صورت حضوری (در منزل یا آموزشگاه) و یا به صورت آنلاین و مجازی برگزار گردد. کلاس های خصوصی آیلتس که در منزل برگزار می شود بازدهی بیشتری دارد اما تدریس خصوصی آنلاین آیلتس هزینه کمتری دارد.


اگر می خواهید از کلاس های حضوری آیلتس استفاده نمائید و مثلا ساکن غرب تهران هستید بهتر است با یک استاد خوب آیلتس که ایشان هم ساکن غرب تهران است کلاس داشته باشید. به این ترتیب وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و با نرخ کمتر و ارزان تری کلاس ها را برای شما برگزار می نماید. به هر حال در تهران مشکل ترافیک وجود دارد و اگر مسیر رسیدن به کلاس طولانی باشد زمان استاد در مسیر زیاد از دست رفته و در نتیجه هزینه بیشتری درخواست می نماید. ساکن شمال تهران، محدوده خیابان فرشته، فرمانیه، غرب تهران، صادقیه، پونک، سعادت آباد، شهرک غرب و یا هر محله دیگری که هستید می توانید با یک معلم خصوصی خوب و مجرب آیلتس کلاس را هماهنگ نموده و در کمترین زمان آمادگی های لازم را برای کسب نمره بالا در آزمون ielts در خودتان ایجاد نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آیلتس



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image