ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی کلاس خصوصی آیلتس تهران و استاد آیلتس خوب در تهران

کلاس خصوصی آیلتس تهران و استاد آیلتس خوب در تهران

کلاس خصوصی آیلتس تهران و استاد آیلتس خوب در تهران


در این مقاله در رابطه با کلاس خصوصی آیلتس تهران توضیحاتی ارائه شده و اگر در جستجوی استاد آیلتس خوب در تهران هستید هم تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس را معرفی می نمائیم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


کلاس خصوصی آیلتس تهران


اگر ساکن تهران هستید و می خواهید از کلاس های خصوصی آیلتس که توسط مدرسین مجرب برگزار می شود استفاده نموده و به نمره بالای 7 و 8 برسید ادامه این مطلب را بخوانید. شرکت در کلاس خصوصی آیلتس یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در آزمون IELTS است. کلاس خصوصی به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاهها به دلیل شخصی سازی شدن و انعطاف بالا بازدهی بسیار بیشتری دارد. اگر زمان کمی در اختیار دارید و می خواهید در آزمون آیلتس نمره عالی بگیرید حتما یک معلم خصوصی خوب و با تجربه آیلتس را در کنار خودتان داشته باشید.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین بسیار خوب و معتبری حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعال هستند. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در این سایت می توانید اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس ایشان، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس آیلتس اساتید، نظرات شاگردهای قبلی و اطلاعات بسیار کامل دیگری را مشاهده نموده و با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


مطالعه نمائید: ۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس



کلاس های آیلتس در تهران توسط مدرسین برتر می تواند به صورت آنلاین و یا تدریس خصوصی در منزل برگزار شود. اگر در رابطه با هزینه کلاس خصوصی آیلتس هم سوال دارید خبر خوب اینکه برای تمامی مدرسین ثبت نامی در این سایت قیمت درخواستی ایشان ثبت شده است. شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین هم در همین سایت قابل مشاهده است و می توانید با استاد تماس گرفته و تقاضای تخفیف نمائید. در واقع انتخاب معلم خصوصی زبان و آیلتس از این سایت مستقیم و بدون واسطه است.


اگر در رابطه با هزینه آیلتس در تهران سوال دارید، همان طور که در این صفحه نوشته شده است، بسیاری از هزینه های آزمون آیلتس به مرکز آزمون و کشوری که آزمون در آن برگزار می شود بستگی دارد. هزینه های آزمون آیلتس می تواند بین 140 تا 310 دلار آمریکا باشد. برای کسب اطلاعات کامل و به روز در رابطه با آزمون آیلتس به سایت اصلی آن یعنی https://ielts.org/ مراجعه نمائید.



حتما بخوانید: هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


استاد آیلتس خوب در تهران


در همین سایت ایران مدرس علاوه بر معرفی مدرسین در صفحه معلم خصوصی آیلتس تضمینی، در قالب مقالاتی سعی کرده ایم اساتید خوب و بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران را معرفی نمائیم. اگر در جستجوی بهترین استاد تهران برای تدرس خصوصی رایتینگ آیلتس هستید و یا می خواهید با یک استاد مجرب و فوق العاده کلاس خصوصی اسپیکینگ آیلتس داشته باشید و یا هر مهارت دیگری مانند لسینینگ و ریدینگ را می خواهید بهبود ببخشید، در مقالات زیر اساتید برجسته را معرفی نموده ایم.


برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم اساتید خوب و بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


33 بهترین معلم انلاین ایلتس IELTS و مدرس آیلتس تضمینی


معرفی 12 بهترین معلم خصوصی آیلتس دارای نمره آیلتس 8 و بالاتر


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟



آیلتس آزمونی است که برای موفقیت در آن بسیار خوب است که یک مدرس و استاد حرفه ای و مسلط را در کنار خودتان داشته باشید. یک معلم آیلتس تضمینی که خودش مسیر را با موفقیت طی کرده است و در آزمون آیلتس نمره بالای 7 و 8 گرفته است مسلما راه و چاه را بهتر می شناسد و می تواند یک راهنمای خوب برای موفقیت شما باشد.


آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل قرار می‌گیرد. برای مهاجرت تحصیلی و کاری اکثرا نیاز به داشتن مدرک آیلتس با نمره بیشتر از 6 یا 7 است. نمره‌بندی این آزمون از 0 تا 9 سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد، اما به‌طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج cam.ac.uk، دانشگاه آکسفورد ox.ac.uk و دانشگاه هاروارد harvard.edu آیلتس با حداقل سطح ۷ را می‌پذیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون آیلتس اینجا کلیک کنید.


مطالعه نمائید: مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


دقت کنید که آزمون آیلتس دو نوع دارد که آکادمیک و جنرال نامیده می شود. به عبارت دیگر کل آزمون دارای دو گونهٔ دانشگاهی و آموزش عمومی است که گونهٔ آکادمیک برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس



با در کنار داشتن یک استاد آیلتس خوب در تهران یا هر جای ایران مطمئن می شوید که زمان و هزینه شما هدر نرفته و می توانید به نمره مورد نظر خودتان برسید. اساتید بسیار مجرب و حرفه ای در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی آیلتس هستید بر روی لینک بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس کلیک کنید.


ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس تهران


در این بخش در رابطه با خصوصیات بهترین مدرسین زبان و اساتید خوب آیلتس زبان تهران توضیحاتی ارائه می نمائیم. از جمله ویژگی های بهترین مدرسین زبان و آیلتس تهران می توان به فارغ التحصیل شدن از دانشگاه خوب و معتبر، دارای مدرک آیلتس و تافل و مدرک TTC و رضایت شاگردهای قبلی اشاره نمود. برای اکثر مدرسین آیلتس نظرات شاگردهای قبلی ایشان را در همین سایت ایران مدرس می توانید مشاهده نمائید.


همچنین، بهترین اساتید آیلتس تهران خصوصیات دیگری همچون قیمت مناسب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ثبت فیلم نمونه تدریس زبان در همین سایت و دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی هم دارند. موارد دیگری را هم به عنوان ویژگی مدرسین برجسته آیلتس می توان ذکر نمود. به عنوان مثال، اساتید برتر به کار خودشان متعهد هستند و حتی بیش از زمانی که از قبل مشخص شده است برای شاگردهای خودشان وقت می گذارند. تنها هدف اساتید متعهد زبان نتیجه گرفتن زبان آموز است و به همین دلیل موفق ترین شاگردها را هم دارند.


مطالعه مقاله بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image