ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین

22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین

22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین


اگر در جستجوی بهترین اساتید تدریس خصوصی و برترین معلم زبان آلمانی آنلاین تهران، کرج و کل ایران هستید .... اگر می خواهید با در کنار داشتن یک معلم زبان آلمانی آنلاین خوب و مجرب در کمترین زمان بر زبان آلمانی مسلط شوید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آلمانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با زبان آلمانی و دلایل مهم برای یادگیری آلمانی


قبل از معرفی بهترین اساتید و معلم های زبان آلمانی آنلاین توضیحات کلی در رابطه با زبان آلمانی و دلایل مهم برای یادگیری آن ارائه می نمائیم. آلمانی با داشتن تقریباً ۱۰۰ میلیون گویشور بومی در سراسر جهان، یکی از زبان‌های بزرگ جهان و پرگویشورترین زبان مادری در اتحادیه اروپا است. آلمانی همچنین پس از انگلیسی و فرانسوی سومین زبان خارجی و از نظر گویشوران کل، دومین زبان بزرگ در اتحادیهٔ اروپا است. آلمانی از نظر آموزش پس از انگلیسی پرکاربردترین زبان خارجی در دبستان‌ها و پس از انگلیسی و فرانسوی پرکاربردترین زبان خارجی در دبیرستان‌های اتحادیهٔ اروپا و پس از اسپانیایی، فرانسوی و زبان اشارهٔ آمریکایی چهارمین زبان غیرانگلیسی در ایالات متحده است.


این زبان همچنین دومین زبان علمی پرکاربرد و پس از انگلیسی و روسی سومین زبان پرکاربرد در وب‌سایت‌ها است. یک دهم کتاب‌ها در جهان (شامل کتاب‌های الکترونیکی) به زبان آلمانی منتشر می‌شوند و کشورهای آلمانی‌زبان از نظر انتشار سالانهٔ کتاب‌های جدید، در رتبه پنجم قرار دارند. در انگلستان، در کسب‌وکارها آلمانی و فرانسوی پرمتقاضی‌ترین زبان‌های خارجی هستند (به ترتیب ۴۹٪ و ۵۰٪ مشاغل این دو زبان را پرکاربردترین زبان‌ها می‌دانند). برای کسب اطلاعات بیشتر در باره زبان آلمانی اینجا کلیک نمائید.


معرفی 22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین تهران و کل ایران


در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین زبان آلمانی آنلاین تهران و کل ایران را معرفی می نمائیم.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان آلمانی نیما نعمتی زاده



سابقه شش سال زندگی و تحصیل و کار تخصصی در کشور آلمان، دانش‌آموخته زبان آلمانی از کالج دانشگاه زارلند ایالت زارلند آلمان، نویسنده، بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما و کارگردان تئاتر، سابقه سردبیری در رادیو تیده هامبورگ آلمان، مدرک فوق لیسانس مورد تایید اداره فرهنگ و آموزش آلمان، لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد بوشهر، فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز دانشکده مرکز هنر و معماری، مترجم کتابهای قانون خانواده در آلمان، مقررات پارلمان های آلمان، جایزه سوم فرهنگ آلمان در ایالت زارلند آلمان برای نمایش آینده با هدف دوستی فرهنگی


مشاهده پروفایل و شماره تماس نیما نعمتی زاده


2- استاد برجسته پرهام رستمی



تدریس خصوصی زبان آلمانی - دارای مدرک زبان آلمانی از موسسه ÖSD، تدریس قابل فهم، اصولی و مرتب، از 0 تا B1 در 60 جلسه، (از 0 تا A1 در 20 جلسه ، از A1 تا A2 در 20 جلسه ، از A2 تا B1 در 20 جلسه)، فوق لیسانس مکانیک - دانشگاه تهران، برگزیده رتبه 6 کنکور کارشناسی ارشد، دارای 22 مقاله بین المللی


مشاهده پروفایل و شماره تماس پرهام رستمی


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس زبان آلمانی


3- معلم خصوصی برتر آلمانی عرفان شفقت



تدریس زبان آلمانی از صفر تا B2 - چندین سال زندگی ، تحصیل و کار در کشور اتریش - تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا - دانش آموخته زبان آلمانی در موسسات Deutsch Akademie و Sprachen centrum کشور اتریش - آشنایی کامل با کتاب های معروف و پرکاربرد زبان آلمانی از جمله کتابهای Studio d، Menschen ، Sicher و Starten wir و ... - پشتیبانی آفلاین کلاس در واتساپ - آموزش حل مسائل آزمون ÖSD و Goethe که از مهمترین مسئله در موفقیت آزمون ها می باشد - آمادگی آزمون A1 , A2 , B1 , B2 -آزمون گوته و تمامی آزمون های مشابه آن دارای ۴تایل و بخش مبباشد. بخش صحبت کردن sprechen ,نوشتن schreiben, درک مطلب lesen,و شنیداری hören که بالا بردن دانش در هر ۴ تایل حائز اهمیت است - تدریس برای تمامی زبان آموزان نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا انجام می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس عرفان شفقت


4- مدرس حرفه ای خانم صدف بختیاری



باسلام. زبان آلمانی همواره جز پیچیده ترین زبان ها بوده و همیشه یادگیری آن با چالش های زیادی همراه بوده اما با آموزش درست و تفکیک کردن گرامر میتوان زبان آلمانی رو شیرین ترین زبان دنیا نامگذاری کرد. اینجانب دارای مدرک تست داف و همچنین تحصیلات آکادمیک دانشگاهی میباشم و افتخار این را دارم که از سطح بیس و پایه یعنی سطح a1 تا انتهای c1 در خدمت زبان آموزان باشم. کتاب های تدریسی من فقط یک کتاب خاص نیست و تمامی کتاب های موجود در بازار تدریس خواهد شد.


به این صورت که ما یک درس از کتاب منشن تدریس میکنیم برای تفهیم بهتر از تمرینات کتاب starten wir حل خواهیم کرد. آزمون گوته و تمامی آزمون های مشابه آن دارای ۴تایل و بخش مبباشد. بخش صحبت کردن یا sprechen ,بخش نوشتن یا schreiben, بخش درک مطلب یا lesen,و بخش شنیداری یا همان hören.بالا بردن دانش در هر ۴ تایل حائز اهمیت است. کودکان بالای ۵ سال توانایی خوبی در یادگیری زبان آلمانی دارند و کتاب تدریسی به آنها Hallo Anna میباشد. بنده این تضمین را دارم که خواهرانه گام به گام در کنارتون هستم و از نظر دانشی هرچه خودم آموختم در خدمت زبان آموزان عزیز قرار میدهم. بعد از گذر یک ترم شما قادر خواهید بود فیلم ها و ترانه های آلمانی را متوجه شوید و درمورد مسائل روزمره خود بطور کامل شرح دهید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس صدف بختیاری


حتما بخوانید: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 12 استاد برتر زبان آلمانی


5- استاد با سواد خانم روجا بیگدلو



دانش آموخته ادبیات زبان آلمانی در سطح کارشناسی و آموزش زبان آلمانی در سطح کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی تهران. تدریس زبان آلمانی، کلاس های آمادگی آزمون گوته , ÖSD و ..... دارای سابقه تدریس بالا و تدریس در آموزشگاه های زبان نگار. ایرانمهر. سابقه تدریس خصوصی به مدت ۱۰ سال. رزومه کاری و سوابق تدریس اینجانب به صورت زیر می باشد: دارای مدرک TTC تدریس زبان آلمانی - دارای سابقه تحصیل در دانشگاه سوئیس - دارای بیش از ۱۰ سال سابقه ترجمه و تدریس - به پایان رساندن دوره های مختلف از جمله: سطح C1 در «انستیتو کلوب شوله زوریخ » و انستیتو گوته و Ökf ایران - آشنایی کامل با کتاب های معروف و پرکاربرد زبان آلمانی از جمله کتابهای Studio d، Menschen ، Sicher و Starten wir و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس روجا بیگدلو


6- مدرس متعهد زبان آلمانی دکتر علی جعفری



۱۹ سال اقامت، تحصیل و کار در آلمان، دارنده مدرک Großes deutsches Sprachdiplom معادل دکترای زبان آلمانی و مدارک TestDaf5 & Goethe Zertifikat C2 - سابقه 15 سال تدریس و ترجمه متن و شفاهی (همزمان) زبان های آلمانی و ENGLISH در معتبر ترین مراکز آموزشی آلمان و ایران. استاد دانشگاه، عضو انجمن علمی زبان و ادبیات آلمانی برلین ، مدرس سابق موسسه زبان آلمانی تهران (گوته)، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، کانون زبان ایران، پیشکسوتان (فنی-حرفه ای) ، مدرس برتر ۸ سال پیاپی زبان های آلمانی و ... در سطح کشور ، مدیر کارافرین نمونه سال های 96 و 97 ، عضو انجمن زبان و ادبیات آلمانی دانشگاه گوته فرانکفورت، انجمن های 'مهندسی عمران' و 'کار آفرینی و نوآوری' ایران.مترجم رسمی زبان آلمانی و عضو کانون مترجمان رسمی ایران و پژوهشگر روابط بین الملل.


مشاهده پروفایل و شماره تماس دکتر علی جعفری


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


7- استاد برتر و مجرب خانم الناز حجاب



دانش آموخته مترجمی زبان آلمانی در سطح کارشناسی و آموزش زبان آلمانی در سطح کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران مرکز. بیش از ۱۰ سال سابقه ترجمه و تدریس دارم. فارغ از مدارک دانشگاهی‌م تا به امروز تا سطح C2.2 در دوره‌های انستیتو گوته شرکت کردم چون به نظرم همیشه بیشتر و بیشتر باید یاد گرفت. سال ۱۳۹۳ مدرک TTC تدریس زبان آلمانی رو دریافت کردم. با کتابهای Studio d، Menschen، Team Deutsch، Sicher ، Tangram و Starten wir آشنایی کامل دارم. یکی از مزیت‌های دوره من پشتیبانی آفلاینشه. این اطمینان رو بهتون می‌دهم که من اولین و آخرین مدرس شما خواهم بود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس الناز حجاب


8- مدرس با اخلاق آلمانی علیرضا جمشیدی



آیا از شرکت در آزمون ها نتیجه مطلوبی نگرفته اید و بابت این مطلب نگران هستید؟ ایا بدنبال روش متفاوت, جذاب, موثر و نوین در یادگیری زبان هستید؟ آیا میخواهید قبل از ورود به آلمان تسلط کامل به این زبان داشته باشید؟ پس کار آموزش زبان آلمانی خود را به اینجانب علیرضا جمشیدی , مدیر گروه آموزشی آریا جم بسپارید و لذت فراگیری زبان آلمانی و قبولی در آزمون ها را نزد ما تجربه کنید. اینجانب علیرضا جمشیدی دانش آموخته ادبیات و تدریس زبان آلمانی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه کاسل آلمان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه تدریس در کالج های زبان آلمان و سالها همکاری با کانون زبان ایران آماده خدمت رسانی به زبان آموزان عزیزی میباشم که به دنبال بهترین گزینه جهت سوالات بالا میباشند . پس زمان را از دست ندهید , سایت اینترنتی رو بازدید کرده و از همین امروز شروع کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس علیرضا جمشیدی


مطالعه کنید: دانلود رایگان سوال امتحانی، جزوه و کتاب زبان آلمانی


9- موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن



اساتید مجرب با سابقه تدریس بالا، کلاسهای مکالمه محور با گویش و لهجه درست آلمانی، رشد هر 4 مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) بصورت همزمان متناسب با سطح زبان آموز، امکان ثبت نام تک جلسه آزمایشی جهت حصول اطمینان از کیفیت بالای آموزش، همچنین: کلاسهای آمادگی برای مصاحبه کاری، کلاسهای آمادگی برای آزمونهای Telc، Goethe، Osd، DSH و ...، کلاسهای آموزش مخصوص کودکان با شعر و بازی


مشاهده پروفایل و شماره تماس موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن


10- معلم خوب زبان آلمانی نوید دامغانی



زبان آلمانی زبانی سخت اما شیرین و زیباست. یعنی با یادگیری صحیح و تمرین, سختی آن از بین رفته و از آن لذت خواهید برد. من این زبان را از ابتدا تا انتها نزد خانمی آلمانی زبان فرا گرفتم و با افرادی آلمانی زبان مرتب نیز در تماس هستم ... آخرین مدرک دریافتی ام Test Daf هست و در مدت 2 سال دوران دانشجویی ارشدام در دانشگاههای شاهرود و دامغان آلمانی را تدریس کردم و هم اکنون هم به تدریس آنلاین در موسسه های معتبر تهران و حضوری در مشهد مشغول میباشم . زبان یعنی لغت. من دامنه لغت های شما رو با متد خودم سریع بالا میبرم و 80 درصد کلاس من مکالمه هست که 20 درصد فقط گرامر خواهد بود چون من معتقد هستم گرامر فقط برای زیباتر سخن گفتن لازمه نه بیشتر .... A1 . A2. B1. B2 رو با من خیلی سریع دریافت خواهید کرد چون من زبانی رو به شما آموزش میدم که عاشق آن هستم. تدریس به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر هست و از لحاظ کیفیت هیچگونه تفاوتی نداره، اما در روش آنلاین توی این ترافیک های شدید الان تو وقتمون خیلی صرفه جویی میشه . کتابهای Starten wir و Menschen و Sicher از بهترین کتاب های معتبر هستند که از آن ها برای آموزش استفاده میکنم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نوید دامغانی


مطالعه این مقاله هم مفید است: 12 بهترین معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین (خانم و آقا)


توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم اساتیدی که در ادامه معرفی می شوند در بالای همین صفحه در بخش جستجو اسم و فامیل استاد را وارد نموده و بر روی علامت جستجو کلیک کنید.


11- محمد مهدی


تدریس آلمانی با بهترین کیفیت و به روز ترین متد آموزشی از۰ تا۱۰۰ - دارای مدرک گوته باسابقه تدریس 3سال. برگزاری کلاس خصوصی آلمانی از سطح a1 تاb2، برای افرادی که قصد مهاجرت دارند یا علاقه به زبان آلمانی دارند، یادگیری زبان در کمترین زمان و بهترین بازدهی، برگزاری کلاس مکالمه برای افرادی که در مکالمه مشکل دارند، به صورت انلاین و بدون قطعی به صورت حضوری دراصفهان، با کمترین هزینه.


12- شهاب کیا


شهاب کیا هستم، زبان مادریم آلمانیست. چهار سال است که به ایران برگشتم. به صورت تخصصی زبان آلمانی را تدریس میکنم، در این مدت زبان آموزانی که قصد مهاجرت دارند، توانستن بهترین تجربه آموزشی را در کمترین زمان با من تجربه کنند. با ۳۵ سال زندگی در آلمان و تسلط کامل به آن کشور و زبان مادری (آلمانی) ، به آسانی و با بهترین روش زبان آلمانی را آموزش میدهم.


13- علی رنج پور


با سابقه بیش از 15 سال تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی و موسسات معتبر در سطح ایران و اروپا و آموزش به بیش از دو هزار فراگیر از ایرانی و اروپایی با نتیجه صددرصد قبولی در آزمون های بین المللی - تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا مطابق استانداردهای CECR و GER به همراه آمادگی کامل برای تمامی آزمون های بین المللی - برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمین نتیجه دوره ها از سطح صفر تا پیشرفته A1 تا C2 ، دوره های تخصصی آمادگی مصاحبه های سفارت، شغلی و دانشگاهی. - مدرس بین المللی زبان آلمانی به مدت 15 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 16 ساعته در ایران - مدرس زبان بین المللی اسپرانتو به مدت 8 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 5 ساعته در ایران


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان آلمانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.


14- مصطفی وحیدی


آموزش زبان آلمانی توسط مدرس با سابقه 12 سال زندگی در آلمان به روش مکالمه و آمادگی آزمون های Goethe/OSD، برگزاری کلاس در فضایی امن و آرام، کلاس ها ویژه افرادیست که تمایل به مهاجرت به کشور آلمان را دارند و همچنین کسانی که علاقه به تدریس زبان آلمانی دارند، برگزاری پکیج VIP زبان آلمانی از سطح A1 تا پایانB2 با قیمتی استثنایی


15- مروارید فرشی منفرد


تدریس خصوصی زبان آلمانی با تعداد یک الی سه زبان آموز در سطوح مقدماتی A و نیمه پیشرفته B1، زبان آلمانی در دنیای امروز بسیار کاربردی جلوه کرده و تعداد متقاضیان یادگیری این زبان روز به روز رو به افزایش گذاشته است. بنا بر دلایل مختلف از جمله مهاجرت به کشور آلمان و اتریش یادگیری این زبان در سطوح ابتدایی و نیمه پیشرفته توصیه می شود. امید است اینجانب دارنده مدرک testdaf 15 -(c1) قادر به کمک به شما در اين مسیر باشیم. 1 جلسه 20 دقیقه ای رایگان برای مشاهده نحوه ی تدریس خصوصی و تعیین سطح زبان آموز یا امکان پیش ثبت نام برای 1 تک جلسه کامل


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران


معرفی 20 معلم زبان آلمانی خوب تهران و کل ایران


بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی زبان آلمانی


16- رضا -ملکی


دارای مدرک فوق لیسانس برق و مدیریت از کشور آلمان 27 سال سابقه کار و زندگی در کشور آلمان، 13سال تجربه مترجم آلمانی بصورت تخصصی و فنی در کارخانجات استان همدان، 20 سال سابقه آموزش و تدریس بصورت خصوصی از سطوح A1 تا C2، لذا باتوجه بررسی انجام شده در خصوص ضعف دانش آموختگان زبان آلمانی خصوصآ در سطوح B1 و B2 در محاوره، جهت تقویت ایشان دراین امر و ارائه تجربه شخصی خودم در این سایت دوره کلاسهای مکالمه و محاوره را بصورت آنلاین در سراسر کشور بخصوص از سطوح B1 تا C1 و Testdaf Digital برگزار می نمایم کلاسهای مکالمه خصوصی ؛ زمان 90 دقیقه - کلاس های آنلاین با بازدهی عالی از طریق گوگل میت https://meet.google.com و IMO برگزار می شود.


17- مینو حاجی رستم


سلام من مینو حاجی رستم هستم، دانشجوی فوق لیسانس آموزش زبان المانی از دانشگاه علو‌م تحقیقات تهران ،دارای مدرک B2 از اموزشگاه گوته. -اموزش A1 تا B2 به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در استان های اصفهان و ‌تهران با بهترین و نازلترین هزینه سعی میکنم تا حد توان بهترین آموزش را داشته باشم برای کسانی که علاقمند به زبان المانی هستند یا قصد مهاجرت دارند.


18- مرسده صراف


دانش آموخته موسسه گوته و دارای مدرک رسمی از موسسه گوته، تدریس خصوصی آنلاین از پایه تا سطح پیشرفته A1 تا B2، ارائه تمارین اضافی برای یادگیری بهتر مطالب، برگزاری کلاس های آمادگی آزمون برای آزمون های گوته، مدت زمان هر جلسه یک ساعت و نیم معادل 90 دقیقه میباشد.


19- Majid Razeghi


آموزش خصوصی و نیمه خصوصی به صورت آنلاین توسط استاد مقیم آلمان * برگزار کننده دوره های فشرده ۷ ماهه تا b1 و ۱۰ ماهه تا b2 * برگزار کننده کلاسهای آمادگی آزمون گوته و Ösd یا خانه اتریش * آموزش بر اساس متدهای پیشرفته گوته وابسته به سفارت آلمان و خانه اتریش * برگزار کننده کلاسهای بحث آزاد یا freie Diskussion برای تقویت مکالمه * تقویت هر ۴ مهارت زبان اعم از hören , schreiben , lesen , sprechen * مشاوره همراه با رزومه نویسی و انگیزه نامه نویسی


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


بهترین تدریس زبان آلمانی با جزوه و فیلم رایگان


دانلود رایگان جزوه عالی آموزش زبان آلمانی - نمونه سوالات کتاب داف کمپاکت سطح A1


20- نسیم شیرخانی


برگزاری کلاسهای آنلاین به صورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط استاد مقیم آلمان * استفاده از کاربردی ترین و بهترین روش تدریس بر اساس متدهای گوته و خانه اتریش * کلاسهای آمادگی آزمون برای آزمونهای Ösd و Goethe * برگزاری امتحان تعیین سطح قبل از شروع دوره * برگزاری دوره های فشرده، نیمه فشرده و نرمال برای تمامی سنین


21- کیوان قاسمی


من کیوان قاسمی هستم. دو سال سابقه تدریس زبان آلمانی در صلیب سرخ آلمان را دارم؛ ۹ سال در آلمان زندگی کردم و دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه کلن portal.uni-koeln.de بودم. به ایران انتقالی گرفتم و به آموزش آلمانی می پردازم. دو کتاب ترجمه شده از آلمانی به فارسی دارم. (سی فکر که زندگی شما را متحول می کند و تاباتا) در کلاسهای خصوصی من موارد زیر را یاد می گیری: - ضمن یادگیری مکالمه عادی و رسمی به شما لغات و ابزار مکالمه عامیانه نیز آموزش داده می شود. زبان رسمی در خیابانها و کلابهای آلمانی صحبت نمی شود و شما به زبان عامیانه نیاز خواهید داشت. - بهبود فن بیان شما که برای بدست آوردن موقعیتهای کاری و تحصیلی به آن احتیاج مبرم دارید. - گرامر آلمان را به صورت اصولی یاد می گیرید. - تقویت نگارش متنهای طولانی. - آمادگی برای شرکت در آزمون تست داف و گوته ( بررسی نکات ضروری و نحوه تصحیح امتحانات و ترفندهایی که به شما کمک میکند با کمترین اطلاعات زبانی بهترین نتیجه را بگیرید) - نحوه نگارش انگیزه نامه و سایر نامه های ضروری برای زندگی در آلمان - تدریس برای آمادگی شرکت در آزمون کالج (مخصوص داوطلبان کالج)


22- علی وطنی


 سلام وقت بخیر علی وطنی دانشجوی مقطع دکتری مهندس عمران با ۵ سال سابقه تدریس زبان آلمانی در مقاطع A1 تا B2 در مقاطع مختلف سنی در خدمتتون هستم. تدریس به صورت تضمینی و همراه با ارائه تمرینات اضافی ارائه خواهد شد و شما سواد و توانایی کافی در خواندن و نوشتن از جلسه دوم به بعد رو انشالله کسب خواهید کرد. متدی که در کلاس تدریس خواهد شد کتاب اشتارن ویا می باشد که آخرین متد مورد تایید سفارت آلمان و موسسه گوته هست. با این کتاب و جزوات ارائه شده توسط بنده در کمترین زمان ممکن آلمانی رو فرا خواهید گرفت.


سایت های معتبر آموزش زبان آلمانی آنلاین


در کنار استفاده از کلاس های خصوصی زبان آلمانی آنلاین می توانید از سایت های معتبر هم برای یادگیری بهتر استفاده نمائید. از سایت های خوب و معتبر یادگیری زبان آلمانی می توان به learngerman.dw.com، https://www.netflix.com، سایت fluentu.com بخش آموزش زبان آلمانی، GermanPod101، سایت www.deutschakademie.de، سایت newsinslowgerman.com و .... اشاره نمود. مثلا در سایت germanpod101 درس های بسیار زیادی در زمینه آموزش آنلاین آلمانی به صورت رایگان ارائه شده است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image