ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معرفی 20 معلم زبان آلمانی خوب تهران و کل ایران

معرفی 20 معلم زبان آلمانی خوب تهران و کل ایران

معرفی 20 معلم زبان آلمانی خوب تهران و کل ایران


اگر می خواهید زبان آلمانی را عالی یاد بگیرید .... اگر در جستجوی یک معلم خصوصی زبان آلمانی خوب و بهترین مدرسین زبان آلمانی در تهران و کل ایران به صورت حضوری یا آنلاین هستید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان آلمانی


در ادامه 20 معلم خصوصی خوب زبان آلمانی که در همین سایت ایران مدرس سوابق تدریس، شماره تماس و قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است را معرفی می نمائیم. اساتید برتر زبان آلمانی ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی دارند که باعث شده است جزو بهترین مدرسین آلمانی تهران و کل ایران باشند.


از جمله ویژگی های معلم های خوب زبان آلمانی می توان به فارغ التحصیل شدن ایشان از دانشگاههای خوب و معتبر اشاره نمود. به عنوان مثال در این وب سایت اساتیدی داریم که از دانشگاه زارلند ایالت زارلند آلمان، دانشگاه کاسل آلمان و ... فارغ التحصیل شده اند.


همچنین، مدرسین برتر زبان آلمانی حاضر در این وب سایت سابقه کاری و تجربه بالایی دارند و همین باعث می شود در کلاس های خصوصی خودشان بهتر و پخته تر عمل نموده و کلاس های مفید و سطح بالایی را برگزار نمایند. تعدادی از این مدرسین مجرب سابقه تحصیل، زندگی و تدریس در آلمان و کشورهای آلمانی زبان را دارند که این هم می تواند برای زبان آموز بسیار مفید باشد.


اگر در جستجوی کلاسهای آمادگی آزمون گوته و Ösd یا خانه اتریش هستید باز هم در این وب سایت اساتیدی حضور دارند که سابقه برگزاری چنین کلاس هایی را دارند و حضور در کلاس های ایشان برای شما بسیار مفید خواهد بود.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس و آموزش آلمانی


بسیاری از این مدرسین دارای مدرک زبان آلمانی B1 و ... از موسسه ÖSD هستند و می توانند به شما در یادگیری بهتر و سریعتر زبان آلمانی کمک نمایند. سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر، داشتن شاگردهای موفق قبلی و ... از ویژگی های دیگر بهترین مدرسین زبان آلمانی حاضر در این وب سایت است.



توجه مهم: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم هر کدام از اساتید زبان آلمانی که در ادامه معرفی شده اند اسم و فامیل استاد را در بخش جستجو در بالای همین صفحه وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.


1- نیما نعمتی زاده: دانش‌آموخته زبان آلمانی از کالج دانشگاه زارلند ایالت زارلند آلمان - تدریس مجازی (آنلاین و همزمان) و موثر با ویس، نوشته، عکس و فیلم در فضایی شاد و صمیمی.




2- علی جعفری: 15 سال تدریس و ترجمه متن و شفاهی (همزمان) زبان های آلمانی و انگلیسی در معتبر ترین مراکز آموزشی آلمان و ایران. استاد دانشگاه، عضو انجمن علمی زبان و ادبیات آلمانی برلین




3- عرفان شفقت: دانش آموخته زبان آلمانی در موسسات Deutsch Akademie و Sprachen centrum کشور اتریش - آشنایی کامل با کتاب های معروف و پرکاربرد زبان آلمانی از جمله کتابهای Studio d، Menschen ، Sicher و Starten wir و ...




4- علیرضا جمشیدی: دانش آموخته ادبیات و تدریس زبان آلمانی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه کاسل آلمان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه تدریس در کالج های زبان آلمان و سالها همکاری با کانون زبان ایران


5- الناز حجاب: سلام من الناز حجاب هستم. دانش آموخته مترجمی زبان آلمانی در سطح کارشناسی و آموزش زبان آلمانی در سطح کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران مرکز. بیش از ۹ سال سابقه ترجمه و تدریس دارم.




مطالعه کنید: دانلود رایگان سوال امتحانی، جزوه و کتاب زبان آلمانی


6-Mahdi KOHANDANI: DEUTSCH im LIVE-ONLINE-Unterricht mit Dr. Mahdi KOHANDANI - DaF-Lehrer mit BAMF-Zulassung - Dr. phil. von der Universität HEIDELBERG - Inhaber des Zertifikats C2 vom GOETHE-INSTITUT und DLL PREMIUM




7- موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن: اساتید مجرب با سابقه تدریس بالا، کلاسهای مکالمه محور با گویش و لهجه درست آلمانی، رشد هر 4 مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) بصورت همزمان متناسب با سطح زبان آموز، امکان ثبت نام تک جلسه آزمایشی جهت حصول اطمینان از کیفیت بالای آموزش




8- صدف بختیاری: اینجانب دارای مدرک تست داف و همچنین تحصیلات آکادمیک دانشگاهی میباشم و افتخار این را دارم که از سطح بیس و پایه یعنی سطح a1 تا انتهای c1 در خدمت زبان آموزان باشم.




9- روجا بیگدلو: دارای مدرک TTC تدریس زبان آلمانی، دارای سابقه تحصیل در دانشگاه سوئیس، دارای بیش از ۱۰ سال سابقه ترجمه و تدریس، به پایان رساندن دوره های مختلف از جمله: سطح C1 در «انستیتو کلوب شوله زوریخ » و «انستیتو گوته و Ökf ایران »




10- نوید دامغانی: من این زبان را از ابتدا تا انتها نزد خانمی آلمانی زبان فرا گرفتم و با افرادی آلمانی زبان مرتب نیز در تماس هستم ... آخرین مدرک دریافتی ام Test Daf هست و در مدت 2 سال دوران دانشجویی ارشدام در دانشگاههای شاهرود و دامغان آلمانی را تدریس کردم.




پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


11- علی رنج پور: با سابقه بیش از 15 سال تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی و موسسات معتبر در سطح ایران و اروپا و آموزش به بیش از دو هزار فراگیر از ایرانی و اروپایی با نتیجه صد در صد قبولی در آزمون های بین المللی




12- مروارید فرشی منفرد: تدریس خصوصی زبان آلمانی با تعداد یک الی سه زبان آموز در سطوح مقدماتی A و نیمه پیشرفته B1 - زبان آلمانی در دنیای امروز بسیار کاربردی جلوه کرده و تعداد متقاضیان یادگیری این زبان روز به روز رو به افزایش گذاشته است. بنا بر دلایل مختلف از جمله مهاجرت به کشور آلمان و اتریش یادگیری این زبان در سطوح ابتدایی و نیمه پیشرفته توصیه می شود.



13- آزاده بیطرف: کارشناس ارشد و تحصیلکرده آلمان - از مبتدی تا پیشرفته - A1- A2 - B1 -B2 - آمادگی آزمون سفارت،گوته و Ösd - ویژه بانوان و خانواده ها - با بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در خدمت بانوان و خانواده های عزیز می باشم.


14- رضا ملکی: دارای مدرک فوق لیسانس برق و مدیریت از کشور آلمان - 27 سال سابقه کار و زندگی در کشور آلمان - 13سال تجربه مترجم آلمانی بصورت تخصصی و فنی در کارخانجات استان همدان - 20 سال سابقه آموزش و تدریس بصورت خصوصی و آموزشگاهی از سطوح A1 تا C2.




15- نسیم شیرخانی: برگزاری کلاسهای آنلاین به صورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط استاد مقیم آلمان * استفاده از کاربردی ترین و بهترین روش تدریس بر اساس متدهای گوته و خانه اتریش * کلاسهای آمادگی آزمون برای آزمونهای Ösd و Goethe * برگزاری امتحان تعیین سطح قبل از شروع دوره.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 12 استاد برتر زبان آلمانی


16- نسیم وهابی: کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه آزاد کرج دارای مدرک B1 در زبان آلمانی. بیش از 12 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و در آموزشگاههای معتبر از جمله جهاد دانشگاهی، ایران مهر، نشر سخن و ... مدرس زبان آلمانی در سطوح A1 , A2 . برگزاری دوره های آموزشی متناسب با زمان و برنامه داوطلب.




17- پرهام رستمی: فوق لیسانس دانشگاه تهران - رتبه 6 کنکور کارشناسی ارشد - رشته مهندسی مکانیک سال 1389 - دارای 22 مقاله کنفرانسی بین المللی - دارای مدرک زبان انگلیسی (آیلتس) - دارای مدرک زبان آلمانی B1 از موسسه ÖSD


18- Majid Razeghi: استاد مقیم آلمان * برگزار کننده دوره های فشرده ۷ ماهه تا b1 و ۱۰ ماهه تا b2 * برگزار کننده کلاسهای آمادگی آزمون گوته و Ösd یا خانه اتریش * آموزش بر اساس متدهای پیشرفته گوته وابسته به سفارت آلمان و خانه اتریش * برگزار کننده کلاسهای بحث آزاد یا freie Diskussion برای تقویت مکالمه * تقویت هر ۴ مهارت زبان اعم از hören , schreiben , lesen , sprechen




19- هستی مهدی نژاد: تدریس خصوصی (حضوری در آمل مازندران) زبان انگلیسی و آلمانی با روش های متفاوت و تمرکز برروی مکالمه. تدریس این زبان ها برای بزرگسالان علاوه بر توجه و تمرکز بر روی کتاب با استفاده از روش های شخصی سازی شده یادگیری برطبق هدف یادگیری و علایق و استعداد فرد ایجاد می شود. شیوه تدریس این زبان ها برای کودکان مانند یادگیری زبان مادری است به همراه فعالیت های متفاوت برای وسیع تر کردن دایره لغات کودکان و همچنین افزایش علاقمندی آن ها به یادگیری زبان.




20- کیوان قاسمی:  دو سال سابقه تدریس زبان آلمانی در صلیب سرخ آلمان را دارم؛ ۹ سال در آلمان زندگی کردم و دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه کلن بودم. به ایران انتقالی گرفتم و به آموزش آلمانی می پردازم. در کلاسهای خصوصی من موارد زیر را یاد میگیری: - مکالمه عامیانه - فن بیان - گرامر آلمان - گفتار - آمادگی برای شرکت در آزمون تست داف - تدریس برای آمادگی شرکت در آزمون کالج (مخصوص داوطلبان کالج)




حتما مطالعه نمائید: 10 بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، شیراز و کل ایران


عبارت های کلیدی: معلم زبان آلمانی خوب به صورت آنلاین و حضوری در تهران، کرج و کل ایران، بهترین اساتید زبان آلمانی با قیمت مناسب و ارزان به صورت تضمینی، مدرس خوب زبان آلمانی و شماره تماس مستقیم اساتید آلمانی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 471 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image